BAMBI DOBITNIK NAGRADE VIRTUS ZA DRUŠTVENU ODGOVORNOST 2015
Kompanija BAMBI je ovogodišnji dobitnik nagrade VIRTUS  za korporativnu društvenu odgovornost za doprinos lokalnoj zajednici u 2014. godini. Ova prestižna nagrada Trag fondacije dodeljuje se u nekoliko kategorija kompanijama koje su na najdelotvorniji način doprinele opštem dobru i podržale koncept korporativne filantropije. „Mi u Bambiju verujemo da se uspeh ne meri samo dobrim poslovnim rezultatima, već i  odgovornošću prema zajednici u kojoj poslujemo, i njenim ljudima.

Kompanija MOL posebno je obezbedila poljoprivrednicima da na MOL benzinskim stanicama sipaju gorivo sa popustom tokom trajanja poljoprivrednih radova, u periodu od 16. marta do 30. novembra. Uz MOL Green pripejd karticu poljoprivredni proizvođači mogu da ostvare popust prilikom plaćanja goriva u iznosu od 5 dinara po litri za evro dizel i premijum EVO dizel. Korisnik MOL Green pripejd kartice za poljoprivrednike može biti fizičko lice, preduzetnik ili pravno lice koje ima aktivni status registrovanog poljoprivrednog domaćinstva ili gazdinstva.

Pet stotina primeraka knjige "Naš otac" na poklon bibliotekama širom Srbije
Izdavačka kuća "Globosino Aleksandrija" poklanja bibliotekama u Srbiji 500 (pet stotina) primeraka romana "Naš otac" Ljiljane Habjanović Đurović. "Ministarstvo kulture nikada nije otkupljivalo moje knjige. Kupovale su ih same biblioteke, jer su ih čitaoci tražili. Međutim, biblioteke su sve siromašnije, a propisan način nabavke knjiga ne daje im mnogo mogućnosti za izbor naslova. Tako čitaoci ostaju uskraćeni za knjigu koju bi želeli da pročitaju, a nemaju novac da je kupe.

Volvo Bus i Siemens potpisali su  sporazum o snabdevanju kompletnih sistema električnih autobusa za gradove.  Prema sporazumu, Volvo autobusi će kupcima isporučivati električne hibridne autobuse i električne autobuse, a Siemens će snabdevati i instalirati stanice visokog kapaciteta punjenja (punjenje kapaciteta do 300 kW) za električna vozila.

Zaposleni Narodne banke Srbije u okviru akcije „Paketić za nepoznatog druga“ pripremili su i ove godine novogodišnje poklone za štićenike Doma za decu i omladinu ometenu u razvoju u Veterniku, koji zbrinjava više od 560 korisnika. Mališani, čiji roditelji rade u Narodnoj banci, prikupili su slatkiše, igračke i odeću da bi prazničnu radost podelili sa nepoznatim drugovima. Zaposleni su na taj način svojim ličnim angažovanjem promovisali društveno odgovorno ponašanje koje neguje Narodna banka Srbije kao institucija.

Nakon uspešnih dostava pomoći Srpskoj Pravoslavnoj Crkvi u Crnoj Gori i sirotištima u Beogradu 28.Jun sa ponosom objavljuje završetak projekta "Srce nade". Kontejner sa himanitarnom pomoći dug preko 6 metara stigao je iz Kanade u Podgoricu prošle nedelje gde su ga preuzeli članovi Srpske Pravoslavne Crkve. Pomoć će biti distribuirana širom zemlje ljudima kojima je to najpotrebnije. Drugu pošiljku, kamion pun božićnih poklona iz Ujedinjenog Kraljevstva, su distribuirali naši partneri GivingBack sledećim sirotištima: Dom Dragutin Filipović, Zavod za zaštitu i vaspitanje dece i Svratište (centar za integraciju mladih).

Besplatan prenos zimske škole programiranja i dizajna na ITS-u!
Svi posetioci sajta www.it-skola.com imaće priliku da tokom ove nedelje besplatno prate program Zimske škole programiranja i dizajna, koja će biti organizovana u Comtrade centru. Ovaj pravi mali festival informacionih tehnologija, kojem prisustvuje više stotina dece u Srbiji, organizovali su  Visoka škola strukovnih studija za informacione tehnologije ITS i kompanije LINK group i Comtrade. Predavanja možete pratiti svakog dana od 11h do 13h, a o zanimljivim IT temama govoriće renomirani predavači.

Prazničnu i veselu atmosferu u tržnom centru Delta City, upotpunio je Amstel koji je svojom zanimljivom postavkom iznenadio sve posetioce. Interaktivni pano putem kojeg su slučajni prolaznici mogli da učestvuju u dvominutnoj igri pantomime, oduševio je sve koji su se našli na licu mesta. Aktivacija u kojoj su učesnici imali ograničeno vreme za pogađanje različitih pojmova izazvala je pozitivne reakcije svih, kako zbog kreativnosti, tako i zbog vrednih nagrada.

Otvorena moderno dizajnirana poslovnica Telekoma Srbija U TC Merkator
Kompanija Telekom Srbija otvorila je novu poslovnicu u Beogradu, u TC Merkator, i tom prilikom predstavila nov način opremanja prodajnih mesta sa ciljem kvalitetnije komunikacije sa korisnicima. Novootvoreni prostor predstavlja potpuno novi koncept uređenja enterijera koji je zamišljen i realizovan kao mesto koje odaje toplinu životnog prostora svakog od nas, nešto zajedničko što nas spaja, upućuje na prisniji kontakt i neposredniju komunikaciju.

Da li ste nekada probali da programirate? Ako mislite da je programiranje rezervisano samo za inženjere i IT stručnjake, grešite. Svako može da nauči da programira. U skladu sa tom porukom, Microsoft i Razvojni centar te kompanije u Srbiji od 8. do 12. decembra širom zemljeorganizuju „Nedelju programiranja“ kao podršku globalnoj inicijativi Hour of Code (Sat programiranja), neprofitne organizacije Code.org.

Povodom Međunarodnog dana osoba sa invaliditetom, 3. decembra 2014, Dom omladine Beograda organizuje javni čas znakovnog jezika i čas GIMP-a za decu oštećenog sluha. Dom omladine Beograda u svom radu, kroz organizaciju programa iz oblasti kulture, umetnosti i obrazovanja, posebnu pažnju obraća i na društveno odgovornu misiju, kroz različite aktivnosti i inicijative. Ravnopravno učešće u svim segmentima života, samim tim i u programima naše institucije, je neophodno omogućiti svim građanima, i to je stav kojim se vodimo tokom cele godine.

PORUKA IZ PARIZA: „KADA VOZIŠ, PARKIRAJ TELEFON!“
Kampanja Telekoma Srbija o bezbednoj upotrebi mobilnog telefona tokom vožnje „Kada voziš, parkiraj telefon!“ predstavljena je u Muzeju nauke i industrije u Parizu, na specijalizovanoj izložbi koja je posvećena temi rizika. Na poziv pariskog muzeja, Telekom Srbija je svoju društveno odgovornu kampanju predstavio televizijskim spotom na interaktivnoj izložbi  pod nazivom „Rizikujte, izložite se izložbi!“. Ovo je ujedno i prva društveno odgovorna kampanja koja je prešla granice zemlje, prvo putem društvenih mreža, deljenjem sadržaja u vezi sa kampanjom, a sada i u okviru izložbe te prestižne institucije.