U susret novogodišnjim praznicima kada počinje najlepša sazona darivanja, Crveni krst Srbije i ADA MALL shopping center, od 1. decembra počinju zajedničku akciju „Jedan paketić, mnogo ljubavi“ sa ciljem da se siromašnoj deci prirede lepši i srećniji praznici. Pozivamo vas da prililkom posete Ada Mallu, na trećem spratu isred prodavnice MAXI, donesete slatkše, igračke, knjige i školski pribor u vremenu od 10 do 22 časa. Akcija traje do 20. decembra kada će biti formirani paketići i dodeljeni najugroženijima. Akcija “Jedan paketić, mnogo ljubavi“ je tradicionalna akcija Crvenog krsta koja se realizuje neposredno pred novogodišnje i božićne praznike.

Lidl prodavnica koju su stanovnici beogradske opštine Zvezdara i okolnih naselja sa uzbuđenjem očekivali, poželeće dobrodošlicu prvim potrošačima 9. decembra na adresi Bulevar kralja Aleksandra 405b, u blizini okretnice tramvaja u Ustaničkoj ulici. Sa ovom, Lidl će brojati 16 prodavnica u glavnom gradu, od ukupno 57 koje se nalaze širom Srbije. Na izgradnji prodavnice glavni izvođač radova bila je srpska firma, a angažovano  je i oko 15 domaćih podizvođača radova. U Lidlovom planu je i finansiranje regulacije saobraćaja kod nove prodavnice, odnosno postavljanja semafora i prateće infrastrukture raskrsnice u neposrednoj blizini.

Bend OPS koji predvodi glumac Boda Ninković, predstavio je u ponedeljak, 29.novembra u Jazz kantini „Lisabon“ Kombank Dvorane svoj prvi studijski album „Mala prodavnica delikatesa“. Posle više od četiri decenije, Samostalna zanatska muzičko-delikatesna radionica i „najbolji ex-Yu rok bend za koji niko nije čuo“, objavljuje je svoj prvi studijski album pod nazivom „Mala prodavnica delikatesa“. U društvu novinara, prijatelja i kolega, u prijatnoj i opuštenoj atmosferi u uz čvarke i kobasice kao posluženje u čast „početka svinjokolja“, OPS je izveo nekoliko pesama sa albuma. Kroz pesme "Pobuna", "Jamdiridaj", "The Serbian Lover" i "Ona a ni ja" prisutne je vodio tekstopisac Jovica Tišma duhovitim i lepim pričama.

Predstojeći superherojski spektakl Spajdermen: Put bez povratka (Spider-Man: No Way Home) u bioskope širom zemlje stiže 16. decembra! Četiri godine nakon što je obukao legendarni crveni kostim, Tom Holand pojaviće se po treći put na velikom platnu kao čovek-pauk. Fanove očekuje dugo najavljivano otvaranje Marvelovog multiverzuma, a sa tim i povratak mnogih poznatih likova. Oni koji prate Marvelov svet znaju da je na kraju prethodnog filma celom svetu otkriveno da je Piter Parker Spajdermen, a on sada uz pomoć Doktora Strejndža pokušava da natera ljude da to zaborave kako njegova porodica i prijatelji ne bi bili u opasnosti. Međutim, oni greškom otvaraju multiverzum iz koga dolaze mnogi negativci koje znamo ih prethodnih verzija filmova o Spajdermenu.

Uključite se u anketu posvećenu istraživanju navika građana koje doprinose povećanju ugljeničnog otiska i ubrzanju klimatskih promena! U okviru projekta EkOtisak u toku je proces istraživanja navika građana koje doprinose povećanju ugljeničnog otiska i ubrzanju klimatskih promena. Kako bi se građani motivisali i uključili u teme koje se tiču održivog načina života i očuvanja životne sredine, razvijena je kampanja Klimatska naučno-umetnička akcija za građane Novog Sada. Ona je posvećena aktivnom uključivanju umetnika, naučnika, studenata, organizacija civilnog društva i pojedinaca, i uspostavljanju novih kulturnih obrazaca i klimatsko svesnih oblika ponašanja.

Gorska službe spasavanja je zajedno sa 10 organizacija u okviru Lidlove akcije „Čisto iz ljubavi“ očistila delove Srbije i tom prilikom uklonila više od 8 tona smeća. Akcija uklanjanja otpada iz prirode pod nazivom „Čisto iz ljubavi“ sa ciljem podizanja svesti o važnosti brige o životnoj sredini sprovedena je ove jeseni u dva talasa – u prvom su volonteri Gorske službe spasavanja Srbije učestvovali u čišćenju Zvezdarske šume i Savskog nasipa u Beogradu, kao i planina Rudnik i Golija, uklanjajući nepropisno odloženi otpad poput praznih flaša, limenki, stakla, papira i drugog materijala. U drugom delu projekta, odabrane organizacije, čije je aktivnosti sponzorisao Lidl uklanjale su otpad rasut po prirodi na planini Jastrebac, zatim u Pirotu, Prokuplju, ali i širom Vojvodine.

Zagrevanje za prednovogodišnju šoping euforiju, poznatiju kao BLACK FRIDAY, ove godine poprima sasvim novu dimenziju. Od 26. do 28. novembra u ADA MALL-u moći ćete da uživate u opasno dobrim popustima do 70%. Najpoznatiji dečiji brendovi daju specijalne popuste na zimske kolekcije odeće, obuće i opreme za mališane. Odaberite i igračke za malu i veliku decu. Prodavnice bele tehnike imaju svog keca u rukavu. Ovo je pravi trenutak u godini da obnovite svoje kućne parate, belu tehniku ili opremu za vas mobilni telefon. Najveći izbor sportskih brendova u gradu pomoći će vam da i dalje održavate zdravo telo i duh.

Veličanstvenom revijom Dragane Ognjenović u Ušće Tower II svečano je otvoren 48. Perwoll Fashion Week čime smo se simbolično podsetili davne 1996. godine i zajedničkih početaka nadaleko poznate kreatorke i najprestižnije modne manifestacije u ovom delu Evrope. Dve i po decenije kasnije želimo da obeležimo ovaj važan trenutak za domaću modu upravo uz ekskluzivnu reviju Dragane Ognjenović, ali u novom prostoru UŠĆE Tower Two poslovnog centra, u vlasništvu vodeće kompanije za izgradnju i upravljanje nekretninama MPC Properties, koji predstavlja najekskluzivniji poslovni prostor u zemlji i regionu.

Tuborg, Studentski centar i Pijanista ujedinili snage u promociji odgovorne konzumacije alkohola – Beograd je dobio još jedno umetničko delo koje, ne samo da ulepšava grad, već i šalje vrlo bitnu i društveno odgovornu poruku – na zidu Studentskog centra, popularni umetnik Andrej Josifovski, poznatiji pod pseudonimom Pijanista, na sebi svojstven način predstavio je odgovornu konzumaciju alkohola, jedno od načela koje promoviše kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom Tuborg. Novi beogradski mural na kom je istaknuta poruka „KAD ME VOZI NE VOZIM“, deo je kampanje o odgovornoj konzumaciji alkohola koju kompanija Carlsberg Srbija godinama sprovodi sa svojim brendovima i u saradnji sa brojnim organizacijama, udruženjima i partnerima.

Zlatara Andrejević predstavila novu kolekciju nakita - Linija nakita inspirisana najpopularnijim animiranim junacima iz porodice DISNEY stigla je u Zlataru „Andrejević“ u Ada Mall-u. Na specijalnom koktelu upriličenom u četvrtak 18.11. predstavljeni su najatraktivniji komadi koje bi svakako trebalo uvrstiti na listu za praznični šoping i tako obradovati najdraže osobe. U svetlucavim bravurama od plemenitih metala uživali su i domaći influenseri – Anastasija Đurić, Ana Stojanović, Milan Maglov i Jovana Arsić Stilizovana. DISNEY dani u zlatari „Andrejević“ trajaće do 22. novembra. Tom prilikom za kupovinu nakita iz ove linije dobijate vaučer od 1,000 RSD za sledeću kupovinu nakita u Ada Mallu od 01. do 27. decembra.

Tim studenata Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Beogradu H-Bridges tradicionalno učestvuje na svetskom univerzitetskom takmičenju International Future Energy Challenge (IFEC), koje sprovodi najveća međunarodna organizacija inženjera elektrotehnike Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE). Ove godine članovi tima H-Bridges takmičiće se sa nekim od najboljih univerziteta iz Nemačke, Indije, SAD, Kine i drugih zemalja. Nakon dve pobede 2005. i 2019. godine, kao i osvojenog drugog mesta 2020. godine, studenti ETF-a ove sezone nastupaju sa zadatkom razvoja trostepenog solarnog invertora snage 1kW za priključenje fotonaponskog sistema na električnu mrežu. 

Kampanja „Za lepši život svakog deteta“, koju su organizovale kompanija Lidl Srbija i Essity, završena je uspešno, jer je prikupljeno 30 hiljada evra potrebnih za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu. Lidl i Essity su početkom oktobra pokrenule kampanju „Za lepši život svakog deteta“  tokom koje se od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda u Lidlu odvajalo po 20 dinara za donaciju Centru za integraciju mladih. Na ovaj način omogućeno je prikupljanje sredstva za obnovu Svratišta za decu u Beogradu, kroz koje na dnevnom nivou prođe u proseku oko čak 70 dece. „Zahvaljujemo našim potrošačima što su se rado odazvali akciji i zajedno sa nama učinili da usrećimo naše najmlađe sugrađane. Kompanija Lidl Srbija će i u budućnosti nastaviti sa akcijama koje doprinose društvu“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.