„Srpski psiho“ objavljen na poljskom
„Srpski psiho“ objavljen na poljskom Roman „Srpski psiho“ (Laguna, 2007) Aleksandra Ilića i Željka Obrenovića upravo je objavila poljska izdavačka kuća „Maximum“. Knjigu je na poljski jezik prevela Agnieszka Żuchowska-Arendt. Glavni junak „Srpskog psiha“ je natprosečno inteligentan dvadesetpetogodišnjak čiji život je pod savršenom kontrolom dok ga okolnosti, bez ikakve najave, ne ispune pravim unutrašnjim paklom.

Takmičenje WEB FEST.ME  - Još 5 dana za prijavu sajtova !!!
Zbog velikog interesovanja za učešće u Web Fest .ME 2011 takmičenju, prijavljivanje Web sajtova/projekata biće produženo još pet dana. Prijave za takmičenje će trajati do 15. oktobra 2011. a glasanje za Grand Prix počeće 20. oktobra i trajaće do 10. novembra 2011. Prijave i glasanje vrše se na sajtovima www.webfest.me i www.nadlanu.com.

Web Fest .ME 2011 je festival posvećen promociji Internet sadržaja i kvaliteta radova na globalnoj digitalnoj mreži, a nastalih u regionu. Organizatori festivala su: DoMEn, agent registracije ME domena; HUGE Media, digitalna marketinška agencija; ICON Creative, kreativni studio i AGENA, informatička kompanija.

Web Fest .ME takmičenje je podeljeno u dva dela: prijavljivanje i glasnje.

Lux Life je prvi portal u Srbiji i regionu, koji za vas otvara vrata luksuza i glamura. U skladu sa francuskom izrekom “nemoguće je preterati sa luksuzom”, Lux Life portal je vodič, koji vam na najefikasniji način pokazuje šta je najbolje od najboljeg. Lux Life predstavlja najpotpuniji i najbrži izvor informacija o aktuelnim svetskim trendovima, luksuznim proizvodima i egzotičnim destinacijama.

BALI

Ostrvo bogova, hramova i tradicije
Bali je slika sa razglednice, me&scaron mešavina mistike, religije i egzotike...

http://www.luxlife.rs/newsletter/open/11658.455

Kako šminka može da utiče na karijeru?
Žene koje preteruju sa šminkom ostavljaju utisak nepouzdanih, neprofesionalnih i neiskrenih osoba, otkriva novo istraživanje.

Nauka je konačno potvrdila neke činjenice o šminkanju koje mnoge žene već znaju. Istraživanje naučnika sa Harvarda otkriva da količina kozmetičkih proizvoda na ženinom licu igra veliku ulogu u utisku koji ostavlja na druge ljude, piše Dejli mejl.

Prezentacija KIMI aplikacije Jelene Lalić, kroz animacije, printove i slike
KIMI je softverska aplikacija, interfejs sa elementima interakcije i mogućnostima za kreiranja animacije. Ideja ovog rada je istraživanje u softveru kroz igru, eksperiment. Pored toga, aplikacija se koristi za promišljanje potencionalnosti digitalnog softvera u odnosu na analogne medije.

Smisao interaktivne igre je u tome da se isprobaju, simuliraju, konstruišu i kreiraju potencijalna rešenja. Crteži koji su generisani kroz ovu ...aplikaciju, su segment procesa nastajanja animacije, greške (bug, glich) koje su sastavni deo programa, autentične aplikacije, koja poseduje svojstva digitalnog softvera za crtanje i animaciju, kao i određene elemente koncepta online igre.

Najveci broj žena u Srbiji i dalje ne koristi  nikakva kontraceptivna sredstva, mladi se o mogućim načinima zaštite od neželjene trudnoce još uvek najcečce informišu medu vršnjacima a sajt posvećen urgentnoj kontracepciji, tj upotrebi pilule za jutro posle, trenutno češće posećuju mladići nego devojke.

Ovo je deo podataka koje su izneli ugledni beogradski ginekolozi danas na prezentaciji portala www.escapelle.rs ili www.jutroposle.com, posvećenog urgentnoj kontracepciji i upotrebi pilule za jutro posle. Sajt www.escapelle.rs sadrži neophodne informacije o piluli za jutro posle, načinu primene, njenom sastavu kao i mogucim neželjenim dejstvima.

Poseban segment ovog informativnog sajta nosi naziv „Pitajte ginekologa“ i daje mogućnost zainteresovanim posetiocima da postave pitanje i razreše svoje zdravstvene dileme u direktnom virtuelnom kontaktu sa doktorom.

The Spanks, bend koji je osnovao poznati novinar Ivan Ivačković, upravo završava rad na svom prvom disku. Disk je sniman u beogradskom studiju Go Go, gde, inače, rade Bajaga, Van Gog i mnoga druga velika imena domaće rok scene.

„EuroBelgrade2011“
Zadovoljstvo nam je da Vam predstavimo EuroBelgrade - internacionalni studentski sportski turnir koji ce se održati po prvi u Beogradu od 14. do 17. oktobra 2011. godine. Glavni organizator ovog događaja je Fakultet organizacionih nauka u saradnji sa Fakultetom sporta i fizičkog vaspitanja.

Turnir pripada seriji turnira Euro, koja obuhvata neke od najvećih turnira u Evropi, kao što su EuroMilano i EuroBarcelona. Studenti iz cele Evrope ce se tokom tri dana turnira takmičiti u četiri sportske discipline: futbalu, košarci, odbojci i vaterpolu. U svim sportovima, osim vaterpola, predviđena su takmicenja i u muškoj i u ženskoj konkurenciji. Mogućnost apliciranja za učestvovanje na turniru je otvoreno do 30. septembra na našem sajtu. Pored sportskog dela turnira, za studente će biti organizovano mnoštvo vansportskih aktivnosti.

Hari Varešanovic: Sve je počelo u Sava centru
 Hari Varešanović i grupa Hari Mata Hari spremaju se za veliki, jubilarni koncert povodom 25 godina postojanja grupe. Ovaj jubilej obeležiće koncertima u Beogradu, Zagrebu i Sarajevu, a naš grad biće prvi odakle će krenuti na slavljeničku turneju.

„Sava centar je nama posebno drag i imamo veliko poštovanje prema beogradskoj publici, jer je sve ovde počelo. Naš prvi profesionalni nastup bio je upravo u Sava centru i zbog toga smo odlučili da vaša publika prva vidi sve,“ kaže Hari Varešanovič, vođa grupe Hari Mata Hari.

Aukcija kravica - Imlek organizovao humanitarnu aukciju za pomoc ugroženima
Na humanitarnoj aukciji figura kravica, koja je održana  u beogradskom Supermarketu, u organizaciji kompanije Imlek, prikupljen je novac za brojne decije institucije kojima je zaista neophodan. Kompanija Imlek je prodajom figura kravica koje su celo leto krasile centar Beograda, još jednom pokazala koliko brine o najmladima i onima kojima je pomoc zaista potrebna.

Humanitarnoj aukciji kravica, koje su bile poklon kompanije Imlek Beogradu, prisustvovale su mnogobrojne kompanije, a sav prikupljen novac bice uplaćen na žiro racun institucija koje su kupci odabrali. Na taj način, kupci Kravica pomogli su Domu za nezbrinutu decu „Drinka Pavlović“, Domu za nezbrinutu decu „Jovan Jovanović Zmaj“, Domu za decu „Moše Pijade“ u Zvečanskoj, Domu za decu „Dragutin Filipović Jusa“, Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine, NURDOR-u i Manastiru „Svete Petke“ iz Paraćina. Aukciji je prisustvovala i Biljana Jovčić, gradski sekretar za socijalnu zaštitu.

Nega lica i tela
Koža se neminovno menja tokom godina. Potrebno je da negu i stil šminkanja prilagodite pomenutim promenama.

Prvi znaci oštećenja kože mogu se javiti u tridesetim godinama. Koristite vitaminske preparate, recimo hidratantnu kremu u boji. Trebaće vam i korektor, podloga za šminku, rumenilo u kremi i nekoliko ruževa različitih nijansi. Žene četrdesetih godina moraju da koriste hidratantnu kremu intenzivnog dejstva dva puta dnevno. Posle šminke, utrljajte malo dnevne kreme (preko šminke). Time se stvara zaštitni hidratantni sloj i kreira mladalački izgled. Koristite podlogu za šminku (tečni puder) . Usne neka budu svetlije, na obraze nanosite rumenilo ružičastih tonova. Nemojte koristiti mejkap koji sadrži sedef i svetlucave čestice.

UŠĆE Shopping Center je najveći šoping centar u Srbiji  i regionu.  Na šest nivoa i 50.000 kvadratnih metara komercijalnog prostora, nalazi se 150 prodavnica, restorana, barova, igraonica, supermarket i multipleks bioskop sa 11 sala, kuglanom i igrama na sreću.

Ušće Save u Dunav ima dugu tradiciju kao mesto raskršća puteva i trgovine i susretanja starog i novog Beograda. Danas je UŠĆE Shopping Center mesto susreta svih generacija, centar kupovine i porodične zabave. Ovde možete provesti slobodno vreme sa voljenom osobom, porodicom ili prijateljima. Šoping ili opuštanje i druženje – odaberite sami. Dok obavljate kupovinu, o najmlađima brinu profesionalni animatori u dečijoj igraonici u kojoj se deca mogu družiti i upoznavati sa svojim vršnjacima. Nakon sjajnog šopinga, možete se osvežiti u jednom od udobnih kafea ili restorana i uživati u raznovrsnim specijalitetima i izvanrednoj usluzi.

Šoping je konačno zadovoljstvo, a UŠĆE Shopping Center, novi centar grada - omiljena destinacija koja nudi sve na jednom mestu.