Beogradska kafana Stara Pesma obeležila je pet godina postojanja
Veliki broj stalnih gostiju, ali i poznatih ličnosti kojima je ovo omiljeno mesto za provod, sjatio se u kafanu pored Sajma kako bi svojim prisustvom uveličali proslavu. Popularna pevačica Katarina Živković oborila je prisutne s nogu svojom pojavom, pa su tokom cele večeri pljuštale pohvale što na račun izgleda, što na konto njenog novog, dugo iščekivanog albuma. Iako je pesma Bravo srećo, bravo tek ugledala svetlost dana, u kafani se tokom večeri čula više puta.

PRVI SOLO KONCERT DIREKTORA NAKON VIŠE OD DESET GODINA!
Kultna beogradska pank grupa „Direktori“ održaće ove zime samostalni koncert, prvi put posle više od jedne decenije! Nastup je zakazan za 29. decembar u 22h u klubu Fest u Zemunu. Grupa Direktori je formirana u proleće 1989.godine, a prvi nastup su imali u maju 1991. na festivalu u Novom Sadu. Već na samom početku rada naglašena je bila politička obojenost njihovih pesama (,,Bando crvena” je napisana 9. marta 1991.), što im je značajno otežalo medijski proboj, zbog rigorozne kontrole režima. Često su u novinama bili objavljivani članci sa negativnom konotacijom direktno upereni ka njima, ali je to samo ubrzalo proboj ovog benda kod publike.

DEL ARNO BEND I ZEMUNCI STVARAJU ISTORIJU U FESTU!
Beogradski rege pioniri i legende domaće scene Del Arno Bend, prvi put će svirati u Zemunu 9.decembra u klubu Fest! Prošle godine Del Arno Bend obeležio je prvih 30 godina rada i to na najbolji mogući način – koncertima i novim izdanjima! Nakon duge diskografske pauze najpre su objavili singl „Ljut sam“ i time najavili novu eru u radu grupe, a zatim obradovali svoje fanove Box Set izdanjem „Igraj dok te ne sruše – prvih 30 godina“.

Izložba Ljubičasti sat, umetnika Mileta Šaule - Drina galerija

Otvaranje: petak, 15. septembar u 20:00 časova u Drina galeriji - Kustos izložbe Aleksandra Lazar, sve fotografije Aleksandar Milosavljević. Mile Šaula (1970)  je slikar svojevrsnog rukopisa i izražene lirske fantastike. Njegov proces započinje od istraživanja nesvesnog kroz formalne aspekte slike, koje postepeno postaju sve češće naseljene prisustvom obrisa, figura i pojava izvan vidljivog sveta. Ljubičasti sat je vreme melanholične ambivalencije. Čas sumračja. To je sat koji francuzi zovu entre chien et loup, između psa i vuka, kada jedan liči na drugoga i ne mogu se raspoznati. Slični su u polutami, oba postaju uznemirena pod električnim strujanjima lampirida, svitaca.

Nakon velikog uspeha "EXIT Adventure" stikera koji su za godinu dana razmenjeni 15 miliona puta širom sveta, EXIT i Viber izdaju novi paket u čast 50. godišnjice velikog Leta ljubavi 1967. i to baš na Exitov sedamnaesti rođendan, 29. juna! Nakon što je nastao iz mirnih studentskih protesta pre skoro dve decenije, EXIT oživljava revolucionarni hipi pokret koji je zauvek promenio svet pre pola veka uz prepoznatljivi flower power i univerzalnu poruku mira, ljubavi i zajedništva.

IRIE FM "PUTEVI"
Posle velikog uspeha singla „ Kliziš“ bend IRIE FM nam predstavlja novi spot “Putevi“ ,u izdanju Lampshade Media , koji su režirali Vukašin Marković i Lazar Bogdanović. U spotu se pojavljuju Sergej Trifunović i top model Sonja Pavlica. „Spot je prica o izboru. Pravom, pogrešnom, napravljenom u datom trenutku, pod pritiskom okolnosti, loših procena, prečica, obilaznica...Atmosferičnim narativom pričamo o lošoj ideji negativca priče koja je odbijena od strane našeg heroja, koji time snosi posledice, prisećajući se poslednje lepe stvari koju je video to jutro i dominantne situacije koja mu je presudila.

U utorak, 23. i 30. maja, u periodu od 17 - 20 časova, u Centru za likovno obrazovanje u Šumatovačkoj biće održane promotivne radionice grafičkog dizajna i digitalnog likovnog oblikovanja za sve uzraste, pod nazivom "Grafički dizajn za sve". Promotivne radionice su uvod u besplatnu školu grafičkog dizajna za uzrast od 14 -19 godina, koja će biti održana u periodu od 21. juna do 23. avgusta u Centru za likovno obrazovanje u Šumatovačkoj. Besplatna škola grafičkog dizajna se realizuje uz podršku Sekretarijata za sport i omladinu.

MATHILDE BRANDI U PROLEĆNOJ KAMPANJI CESARE PACIOTTI
Prolećna advertajzing kampanja italijanskog premium brenda Cesare Paciotti predstavlja nastavak njegovog estetskog preobražaja. Eksplicitni kod DNK brenda uz savremenu estetiku koja flertuje sa intimnošću mladog para rezultirao je stvaranjem atraktivnih fotografija koje prikazuju najupečatljivije modele kolekcije proleće/leto 2017. Glavni protagonisti kampanje su Mathilde Brandi i David Trulik. Podsećamo, Cesare Paciotti redefiniše identitet brenda portretišući savremenu seksualnost.

Otkrivamo gde zimuju naše zvezde!
Mnoge zvezde iz regiona zimu koriste za odmor i punjenje baterija, a neretki su oni koji početkom godine odlaze u toplije krajeve, kako bi i tokom najhladnijeg godišneg doba uživali na vrelim plažama. Ipak, brojni su i oni koji ne vole udaljene destinacije, pa slobodno vreme koriste kako bi uživali u bazenina sa termalnom vodom i hotelskim kompleksima koji se nalaze na svega nekoliko sati vožnje.

Zlatni Dom Perinjon za Natu!
Natašu Bekvalac na Zlatiboru će dočekati u najvećem i najluksuznijem apartmanu na planini, a za lepu pevačicu obezeđen je i jedan od najskupljih šampanjaca na svetu, zlatni Dom Perinjon. Pop zvezda će svojim nastupom na festivalu Šankanje, otvoriti zimsku sezonu na ovoj planini, a koncert je zakazan za petak, 16.decembar. Kako Nataša uskoro slavi godišnjicu braka, organizatori festivala odlučili su da učestvuju u njenom slavlju, pa će tako popularna pevačica na Zlatiboru uživati u luksuzu.

Beograđanke na "Dugmetu" širile poziv na ljubav: hajde da se volimo!
Poslednji u nizu, treći po redu koncert grupe Bijelo dugme održan je proteklog viked u beogradskoj "Kombank" areni, a u moru ljudi koji su dupke napunili našu najveću sportsku halu, izdvojilo se nekoliko devojaka koje su prisutnima delile propagandni materijal sa porukom "Hajde da se volimo". Sve češće se na ulicama Beograda, ali i drugih gradova, pa i na društvenim mrežama mogu videti slične poruke, ali malo ko zna da objasni šta je svrha istih i šta se krije iza poruke koja poziva na ljubav.

KUL ROK DA POP – nova podzemna linija benda AUF WIEDERSEHEN
Nakon šest godina postojanja, bend Auf Wiedersehen odlučio je da izdavanjem istoimenog albuma povede svoje muzičke saputnike na, kako vole da kažu, “vožnju prvom gradskom metro linijom”, nazvanom Kul rok da pop. Kul rok da pop, kako su ga sami nazvali, je pravac koji karakteriše, pre svega, underground garažni disko zvuk. Na pola puta od teskobe gradskog podzemlja i vanzemaljske hladovine Auf Wiedersehen se na novom albumu igraju muzičkim nasleđem verujući u novo tumačenje.