Društvo za animaciju i razvoj dečjeg dramskog stvaralaštva zajedno sa partnerima: pozorištem iz Stokholma Pygméteatern, Udruženjem za afirmaciju dečijeg stvaralaštva Svitac i Švedskim institutom, 22. i 23. februara 2014. godine, od 10 do 14 časova, u Dečijem kulturnom centru Majdan, organizuje radionce senki pod nazivom PRED VAŠIM OČIMA.

Najbolje od Silana za osetljivu kožu podložnu alergijama
Osetljiva koža postaje problem za sve veći broj porodica širom Evrope. Danas svaka treća osoba pati od alergija – i u skoro svakom domaćinstvu postoji bar jedna osoba sa osetljivom kožom. Bilo da negujete osetljivu kožu ili da se brinete o članu porodice koji pati od alergije, veoma je važno da odaberete proizvod koji nudi najbolju negu kako bi sprečili iritaciju. Pošto je koža skoro neprestano u kontaktu sa odećom, briga o tome da odeća i veš budu mekani i nežni na dodir je jedan od izbora koji morate da napravite. Silan Sensitive sada ima unapređenu formulu za osetljivu kožu koja je pogodna čak i za osobe sa alergijama.

Beograd će 2016. godine ponovo biti domaćin Evropskog prvenstva u vaterpolu, a povodom promocije samog šampionata i aktivnosti vaterpolo reprezentacije, biće potpisan protokol o saradnji između preduzeća EP vaterpolo 2016 i UŠĆE Shopping Centra. Posetioci UĆE SC imaće priliku u narednih godinu dana da se detaljnije upoznaju sa ovim sportom, druže sa vaterpolo reprezentativcima i doprinesu stvaranju pozitivne atmosfere pred samo takmičenje.

Dodela poklon čestitki roditeljima beba rođenih na Starom gradu
Gradska opština Stari grad organizuje tradicionalnu dodelu poklon čestitki u iznosu od 10.000 dinara roditeljima beba koje su rođene u 2013. godini. Svečano uručenje održaće se u četvrtak, 20. februara, sa u velikoj sali opštine Stari grad. Akcija “Bebama na dar” sprovodi se već 16. godinu za redom, a samo tokom prethodne godine Opština je u okviru ove akcije obradovala roditelje 350 beba. Spisak beba rođenih u 2013. godini dostavila je patronažna služba Doma zdravlja Stari grad.

„Ljubavi, ne ljuti se“ u Delta City-ju
U atrijumu Delta City-ja, počelo je takmičenje parova u igri „Ljubavi, ne ljuti se“, povodom Dana zaljubljenih. Prvog dana, 13. februara, igrale su se tri igre, u svakoj po četiri para, a isto tako biće i u petak, 14. februara. Prvog dana, u prvoj igri, pobednički par bili su Ivan Zirojević i Ivana Ilić koji su odlučili da se baš uz „Ljubavi, ne ljuti se“ odlično zabave, a zahvaljujući dobroj igri i sreći – osvojili su i vredne nagrade kompanija Pandora i Nike.

YO D’ORO NAJDUŽI POLJUBAC U VRNJAČKOJ BANJI
Na mostu ljubavi u Vrnjačkoj Banji, mnogobrojni parovi obeležili su Dan zaljubljenih učešćem u takmičenju za YO D’ORO najduži poljubac. Ljubav je bila u vazduhu, a poljupci su „prštali“ na sve strane.Dokle god je pogled dopirao, zaljubljeni parovi, u zagrljaju trudili su se da osvoje vredne nagrade za najduži poljubac, najstariji i najatraktivniji par, kao i slatke Yo D’oro poklone koji predstavljaju najlepši vid pažnje prema dragoj osobi, u svakoj prilici.

Duo mix- Udvoje je sve lepše
Za harmoničan ljubavni par obično se kaže “Slažu se kao vanila i čokolada”. Inspirisana tom idealnom kombinacijom, kompanija Frikomponudila je svojim potrošačima nova slatka kvasna lisnata testa, sa atraktivnom formomjastučića.Svi ljubitelji slatkih zalogajčića, kao i oni koji ne mogu da se odluče za samo jedan ukus, sada mogu da izaberu Duo mix vanila & čokolada ili Duo mix kajsija & borovnica i da istovremeno uživaju u dve različitearome, koje zajedno čine savršen spoj. Pošto je svako uživanje lepše udvoje,Nina Radulović Lečić odlučila je da obraduje svoju jaču polovinu, Branislava Lečića, Duo mixom vanila & čokolada.

Novi Fa Floral Protect antiperspiranti
Fa Floral Protect: prvi antiperspirant od Fa sa tehnologijom oslobađanja mirisa tokom celog dana pruža deo zaštitu od znojenja i neprijatnih telesnih mirisa tokom 48h bez ostavljanja tragova na odeći. Prepustite se uživanju u izuzetnim cvetnim mirisima koji traju čitavog dana – uz novu kolekciju  antiperspiranata iz Fa. Osećajte se sigurno i zaštićeno uz nove Fa Floral Protect dezodoranse koji Vam pružaju deo zaštitu od znojenja i neprijatnih telesnih mirisa tokom 48 sati bez ostavljanja tragova na odeći dok u isto vreme zavode Vaša čula senzualnim cvetnim mirisima.

Predstavljanjem La Roche-Posay inovativne studije o vezi mikrobioma i atopične kože otvorene su nove mogućnosti dijagnoze i lečenja atopijskih pacijenata. Novom studijom potvrđena je delotvornost La Roche-Posay Lipikar Balm AP balzama  za izrazito suvu i atopiji sklonu kožu. Već poslednjih 15 godina ,,L’Oréal centar za Istraživanja i inovacije” rade na razumevanju mikrobioma kože kako bi što efikasnije razvijali svoje proizvode i tretmane. La Roche-Posay, vodeći dermatološki brend za negu kože, predstavlja nova saznanja iz najnovije studije koja je otkrila nove podatke o vezi mikrobioma i atopične kože i koja je dokazala efikasnost Lipikar Balm AP-a, emolijensa za izrazito suvu i atopiji sklonu kožu iz La Roche-Posaya.

Brend adidas nedavno je produžio saradnju sa Evroligom i na naredne dve godine. Ovo partnerstvo, koje će trajati i tokom sezone 2015, adidasu omogućava prisustvo brenda u Areni i medijska prava tokom “Utakmice nedelje” u okviru Turkish Airlines Evrolige. Ovim povodom adidas je pripremio iznenađenje za svoje fanove i ljubitelje dobre košarke. Pet najkreativnijih navijača dobiće priliku da osvoje karte za utakmicu u Partizan-Galatasaraj koja će se 20. februara održati u Kombank Areni i koja je proglašena za utakmicu nedelje na ovom takmičenju.

Kristali nastupaju u Parobrodu
Nastupom poznatog beogradskog benda Kristali, u subotu 22. februara 2014. godine, sa početkom u 20.30 sati, u Ustanovi kulture Starog grada Parobrod, nastavlja se sezona kreativnih unplugged nastupa poznatih muzičkih sastava, na kojima se bendovi predstavljaju u svojim neobičnim izdanjima.

Sveobuhvatno Transatlantsko trgovinsko i investiciono partnerstvo poznato kao TTIP lansirano je kao koncept u više navrata u prethodnim godinama. Danas su, međutim, administracija Baraka Obame i njen evropski pandan u ozbiljnim pregovorima i šanse da se postigne dogovor su veće nego ikada. Kao globalna kompanija koja 70 % zaposlenih ima u Evropi i Sjedinjenim Državama, voleli bismo da se ovaj dogovor uobliči, jer bi obezbedio značajnu korist kompanijama i potrošačima sa obe strane Atlantika. Ovo je trenutak koji jednostavno treba da iskoristimo.