Provod koji se pamti: Najveće zvezde regiona na beogradskom spektaklu

U beogradskoj Štark Areni sinoć je održan MUSIC AWARDS CEREMONY (MAC), najveći muzički spektakl ikada viđen u ovom delu Evrope. Bavaria brend podržao je ovu glamuroznu ceremoniju, koja je okupila najpopularnije izvođače iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Nijedan događaj u regionu do sada nije okupio toliko zvezda na jednom mestu, što MAC čini jedinstvenom manifestacijom, na kojoj su dodeljena prva regionalna muzička priznanja. Svetski poznat premijum pivski brend „Bavaria“ uvek je tamo gde i najbolja zabava, u društvu onih koji stvaraju momente za pamćenje. Zato je bezrezervno podržao KOLABORACIJU – jednu od najatraktivnijih kategorija na ovogodišnjem MAC-u. 

Drugi HITH FEST u URMUS-u!

Drugo izdanje HITH festival održaće se od 15. do 17.februara u Udruženju rok muzičara Srbije. Za tri dana festivala nastupiće ukupno 9 bendova. U cilju promocije rokenrola i oživljavanja domaće scene, URMUS je osmislio i već drugi put realizuje još jedan način da pomogne bendovima i ljubiteljima dobrog zvuka da se bolje upoznaju! I ovog februara, na Sretenje, drugi put će se u ovom prostoru održati HITH fest, trodnevni festival na kojem će svirati ukupno devet bendova. Osim beogradskih bendova, na sceni URMUSA naći će se i bendovi iz drugih gradova Srbije, ali i iz inostranstva.

Prema preliminarnim, nerevidiranim, podacima like-for-like prodaja kompanije METRO AG u Q1 2018/19 porasla je za 2.3% u odnosu na prethodnu godinu. „U prvom kvartalu 2018/19, METRO je postigao najbolji razvoj like-for-like prodaje u 6 kvartala. Gotovo svi segmenti su pozitivno doprineli u ovom rezultatu. Mere uvedene u Rusiji pokazale su pozitivne rezultate, a like-for-like prodaja je bila samo neznatno negativna. Potvrđujemo našu prognozu za finansijsku godinu 2018/19”, rekao je Olaf Koch, predsednik Upravnog odbora. Zbog negativnih valutnih efekata u Rusiji i istočnoj Evropi, ukupna prodaja je pala za -0.6%, na 8 milijardi evra. Međutim, ukupna prodaja u domaćoj valuti porasla je za 2.1%.

NEDELJA U MAU: Kreativna radionica za decu: „SNAGA KAMENA, MOĆ CRTEŽA
Oduvek su ljudi imаli potrebu dа crtežom i bojom iskаžu svojа osećаnjа i vizije, dа ostаve svedočаnstvo o sebi i svetu koji ih okružuje. Snаgа kаmenа koji su ljudi koristili kаo podlogu zа svoje crteže, slike i grаvire, omogućilа je dа se hiljаdаmа godinа očuvаju svedočаnstvа o stаrim kulturаmа u mnogim krаjevimа svetа. Jedno od nаjbogаtijih nаlаzištа preistorijskog slikаrstvа nа nаlаzi se nа stenаmа i u pećinаmа plаninskog mаsivа Ahаgаr u Alžiru, sа hiljаdаmа slikа koje su uvrštene u UNESCO listu svetske kulturne bаštine. Nа posebno osmišljenoj rаdionici „Snаgа kаmenа, moć crtežа – iz kulturne riznice Alžirа i svetа“ decа će upoznаti primere preistorijskih slikа nа stenаmа аlžirskog Ahаgаrа, аli i šireg pojаsа pustinje Sаhаre kojа se često nаzivа „nаjveći muzej nа svetu pod otvorenim nebom”.

Film „Igra“ otvorio šeste „Dane igre“ u Jugoslovenskoj kinoteci

Šesta revija filmova „Dani igre“ u organizaciji Beogradskog festivala igre, Jugoslovenske kinoteke i kompanije Vip mobile, otvorena je filmom „Igra“. Delo švedskog reditelja i koreografa Aleksandera Ekmana, ispunjeno uporednim korišćenjem klasičnog i savremenog, ali pre svega jedinstveno inovatnivnog rečnika, nastalo je kao posebna kreacija za Balet pariske Opere. Ovaj spektakl je premijerno prikazan prošle sezone na sceni Opere Garnije, i odmah pretočen u film jer su producenti bili svesni da je reč o komadu koji zbog ogromne scenografije nikada neće moći da se premesti na neku drugu pozornicu. Poput predstave, film evocira svet detinjstva i bezbrižnog zadovoljstva, međutim, pored čiste zabave ona kontemplira značenje i značaj igre kada postanemo odrasli.

SNG DRAMA IZ LJUBLJANE GOSTUJE SA DVE PREDSTAVE

U nedelju 3. i ponedeljak 4. februara na Sceni „Ljuba Tadić” biće izvedene predstave Visočka hronika i Prokleti pušači u produkciji SNG Drame iz Ljubljane. Predstave gostuju u okviru redovne razmene između JDP-a i najznačajnijeg repertoarskog pozorišta u Sloveniji. U nedelju 3. februara u 19h na repertoaru je predstava Visočka hronika po noveli Ivana Tavčara koju su adaptirali stvaraoci predstave. Reditelj je Jernej Lorenci a igraju Tamara Avguštin, Nina Ivanišin, Klemen Janežič, Aljaž Jovanović, Janez Škof. Visočka hronika je istorijska novela koja je prvi put objavljena 1919. godine u nastavcima u literarnom magazinu „Ljubljanski zvon”. Kompletna novela izdata je 1921. godine. Visočka hronika se smatra jednom od najboljih slovenačkih novela svih vremena. Iako je smeštena u 17. vek i bavi se temama kao što su tridesetogodišnji rat, progon veštica i protestanata, svaka nova generacija u ovom delu prepoznaje svoje probleme, prihvata ga i razume.

Romantična avantura - Za ljubav moje dame

Ako ste se ikad iznervirali zbog kraja neke knjige i izbora glavne junakinje, Za ljubav moje dame je pravi izbor za vas. U ovoj romantičnoj avanturi, u kojoj možete da birate svoj put, vi ste odvažna junakinja u središtu devetnaestovekovnog društva. Bilo da su u pitanju napušteni siročići, strašni vukodlaci, zamenjeni identiteti i podmukle prevare, davno izgubljeni ljubavnici i pokradeni egipatski artefakti, vi ćete upravljati svakim zanimljivim obrtom ovog romantičnog žanra. Sezona udvaranja je počela i budućnost vam je nadohvat ruke! U ljubavi nikad ništa ne ide pravim putem – pa tako pravim putem ne ide ni ova knjiga. Ne izlažite sebe jadu i zbunjenosti listanjem stranica numeričkim redom! Bacite li oko na drugi odlomak ili predugo zadržite pogled na retku pored onog koji ste odabrali, biće kao da ste počinili kakvu nepriličnost na balu ­– drugim rečima, nema varanja.

Zimski raspust u Muzeju iluzija
Vreme je zimskog raspusta, a kako dečiji um nikad ne miruje, u Muzeju iluzija za velike i male školarce priredili smo pregršt iznenađenja pod sloganom "Mozgajmo zajedno". Tokom raspusta mališani mogu provesti vreme u Muzeju iluzija pokušavajući da na zanimljiv način razumeju eksponate posmatrajući ih kroz prizmu nauke i na taj način da zavire u zagonetni svet iluzija, dok će doživljaj upotpuniti takmičenjem u rešavanju logičkih igara. Radionice "Mozgajmo zajedno" za decu školskog uzrasta nudimo u tri različita paketa i obuhvataju radionice sa obilaskom i bez obilaska Muzeja.  Sve radionice će uključivati i rešavanje logičko-didaktičkih igara koje razvijaju motoriku, koncentraciju, strpljenje i razmišljanje.

U "Akademiju 28" čeka vas "Crvenkapa"
U subotu, 02.02. u 17h na Dečijoj sceni "Akademije 28" - U  adaptaciji ove dobro poznate bajke, „Crvenkapa“ je priča o ljubavi, poverenju i prijateljstvu. Osim što nosi crvenu kapicu, naša glavna junakinja je hrabra, vesela, voli da se igra i brižna je prema mami i baki. Vuk nije krvoločan i zao, ali je usamljeni „slatkojed“. Traži nekoga s kim bi mogao da se igra i jede slatkiše.  Najviše na svetu voli da jede kolače. Njega zanima samo korpa u kojoj su slatki darovi za baku. Lovac je već druga priča. On je pesnik, poeta, romantična duša. Njegov cilj je da se dopadne baki koja mu je simpatija i zbog toga je odlučan da uhvati vuka. Ali avaaj, toliko je dobar da ni mrava ne bi zgazio. Da li će lovac uspeti da uhvati usamljenog vuka? Da li će Crvenkapa uspeti da pronađe put do bakine kuće?

Triler „Escape Room“ dolazi na veliko platno bioskopa Cineplexx UŠĆE Shopping Center, Cineplexx 4D Delta City, Cineplexx BIG Beograd, Cineplexx Promenada, Niš i Kragujevac Plaza  i to u okviru Teens night događaja zakazanog za četvrtak, 31. januar od 20 časova. Karte su već u prodaji na blagajni bioskopa. Ljubiteljima trilera garantujemo uživanje u sjajnom filmu, a tri najsrećnija zaljubljenika zagonetki u svakom bioskopu u Beogradu, Kragujevcu i Nišu, Escape Mania će obradovati poklon vaučerom za pravi escape izazov, dok će svi posetioci moći da ostvare 10% popusta za escape room avanturu. U bioskopu Cineplexx Promenada, ljubitelje trilera će obradovati pokloni partnera Room Escape Novi Sad.

Svaki dan McDonald’s restorane širom sveta posete milioni porodica sa ciljem da uživaju u vremenu koje provode sa svojom decom. Deo McDonald’s-ove posvećenosti porodicama je i „Happy Meal Readers“ program. To znači da se deci pruža prilika da sa roditeljima uživaju osim u igri, i u čitanju zanimljivih knjiga i da kroz serije knjiga prate avanture svojih junaka. Ove godine deca će po prvi put moći da u okviru Happy Meal ponude biraju između knjiga i igračaka. To je dodatna vrednost koju McDonald’s uvodi kako bi porodice još kvalitenije organizovale i provodile svoje vreme. McDonald’s je prvi put pokrenuo ovaj program u Švedskoj još 2001. godine. Od tada do danas ovom programu se priključilo preko 80 zemalja, uključujući i Srbiju, a sve sa ciljem da se deca i roditelji zabave čitajući. Do sada je distribuirano preko 450 miliona knjiga kroz ovaj program.

MANGO SEZONSKO SNIŽENJE DO 60% 2019
Španski modni brend MANGO vas je obradovao minusom kojem ne možete odoleti. Od četvrtka 24. januara 2019. startovalo je sezonsko sniženje do 60% na kolekciju jesen/zima 2018. Odeća, obuća i aksesoar samo su neki od predloga kojim možete obradovati sebe ili vama dragu osobu. Poznati high street brend Mango je za sezonu jesen/zima pripremio zaista bogatu ponudu odevnih komada i aksesoara. U prodajnim objektima brenda možete pronaći sve što vam je potrebno da ove zime izgledate moderno, ispratite svetske trendove, a da se u isto vreme osećate udobno. Očekujemo vas u MANGO prodavnicama u Beogradu - Delta city & Ušće Shopping center. Neka vas obraduje MANGO SEZONSKO SNIŽENJE DO 60%!