Dodeljena priznanja „Moj izbor“
Nagrada potrošača Henkelovom Dečijem sapunu.
Kompanija Henkel i ove godine dobila je nagradu „Moj izbor“ za Dečiji sapun, koju organizuju Udruženje potrošača „Moja Srbija“ i Privredna Komora Beograd. U kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“, Henkelov Dečiji sapun pobedio je u konkurenciji od deset proizvođača i tako pokazao da je vernost potrošača netaknuta i da je čuveni sapun ostao omiljeni proizvod u toj kategoriji.
„U ime kompanije Henkel, želim da zahvalim svim našim potrošačima na vernosti i podršci, kao i glasovima koje su dali Dečijem sapunu. Naime, Dečiji sapun je naš najstariji brend na koji smo izuzetno ponosni i koji je zahvaljujući vrhunskom kvalitetu postao najomiljeniji proizvod naših potrošača. Nama je kvalitet prozvoda uvek na prvom mestu i stoga zahvaljujemo našim potrošačima što to prepoznaju i veruju našem brendu. Nagrada “Moj izbor“ je dokaz našeg truda i inovacija uloženih u Dečiji sapun i mi ćemo nastojati da opravdamo poverenje koje su nam ukazali naši verni potrošači“, izjavio je Georg Grassl, generalni direktor kompanije Henkel Srbija.
Henkelov Dečiji sapun namenjen je prvenstveno za kupanje dece, ali ga koriste i odrasle osobe sa problematičnom i suvom kožom. Počeci proizvodnje Dečijeg sapuna vezuju se još za 1839. godinu, dok je današnju formu dobio krajem 19. veka. Godine 1957. priznat je kao Medicinski dečiji sapun godine.
Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: detergenti i kućna hemija, kozmetika i adhezivi i tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava oko 48.000 ljudi, a u fiskalnoj 2010. godini ostvario je prodaju od 15,092 milijardi evra i operativni profit od 1,862 milijardi evra. Henkelove preferencijalne akcije uvršćene su u nemački berzanski DAX indeks, dok se kompanija nalazi na Fortune listi 500 vodećih svetskih kompanija.