Uz prisustvo skoro hiljadu trkača je održana treća trka s bojama
Tačno u deset sati, toplo dorćolsko jutro obeležila je sirena za početak dečije trke u kojoj je učestvovalo čak 250 mališana uzrasta od godinu dana do 10 godina. Posle zagrevanja, nestrpljivi najmlađi trkači okupili su se na startu trke kako bi, nakon pretrčanih 300m, išarani od glave do pete, dobili svoju medalju i zasluženi paketić boje. Mnoštvo zabavnih aktivnosti za decu pripremili su organizatori i partneri dečijeg izdanja trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila. Najbrži mališan bio je Pavle Vučeković a za njim su kroz cilj prošli Aleksa Vidović i Matija Škuljić. Oni su tokom proglašenja pobednika dobili vredne nagrade koje su pripremili partneri trke.
 
Trkači su se dobro zabavljali uz muziku poznatog gradskog DJ-a, slikali se u Tikkurila disco box-u gde smo birali Disco-kralja i Disco-kraljicu, družili se i upoznavali u urbanom okruženju gde je i Jeep Renegade pronašao mesto koje mu odgovara. U okruženju svih onih koji žele avanturu, sada, na licu mesta.

Tačno u podne, 800 velikih trkača započelo je najšareniju urbanu trku u čistim belim Color RUNNING majicama, a volonteri su ih, nakon svakog pređenog kilometra, zasipali najveselijim bojama tako da su petokilometarsku trku završili obojeni u šest boja od glave do pete. Nakon zagrevanja Urban fitness hangar tima trku je otvorio predsednik GO Stari grad Marko Bastać koji je i sam istrčao 5km sa svojim Starograđanima. “Čast nam je da smo ove godine domaćini jedne ovako velike i značajne trke. Dobro došli na našu opštinu. Uživajte nasmejani u trci i svakom pređenom kilometru”, rekao je i započeo odbrojavanje za start trke.
 
Treću trku s bojama najbrže je završio Miloš Milosavljević (14 minuta i 20 sekundi) a za njim su kroz cilj prošli Dušan Krstić i Novica Stojanović koji je na momenat zastao na cilju kako bi sa sinovima Vukom i Ognjenom obeležio ovaj značajan momenat. Biljana Cvijanović bila je prva devojka koja je prošla kroz cilj, istrčavši trku za fantastičnih 16 minuta i 45 sekundi. Za njom su bile Jelena Radivojević i Anja Ilić.

 Kompanija Tikkurila, zlatni sponzor trke, nagradila je pobednike u svim kategorijama, a ove godine prvi put nagrade su takođe poneli najmlađi, najstariji i najveseliji takmičar.

„Tikkurila s ponosom po drugi put podržava realizaciju trke s bojama želeći da prenese poruku da boje čine život veselijim i ispunjenijim, a mi to najbolje znamo pošto već 155 godina, kao proizvođači dekorativnih premaza, unosimo boje u svaki dan i svaki segment života. Postulat naše kompanije je saznanje i svest o tome koliko nam boje menjaju vizuru, a to smo danas mogli najbolje da vidimo i osetimo po završetku trke,“ izjavila je Gorica Jevtić, direktor marketinga kompanije Tikkurila nakon čega je uručila nagrade pobednicima.

Pobednici u svim kategorijama dobili su vredne nagrade i od brenda Reebok dok su najbrži u muškoj i ženskoj kategoriji dobili Jeep Renegade na vikend!

Svi učesnici su još dugo održavali dobru atmosferu, igrajući uz muziku. Smejali su se, zabavljali, fotografisali uz Redbull, Frutabelu, Aqua Viva-u i mnoštvo sadržaja koje su organizatori pripremili.
 
 Trka s bojama Color RUNNING inspirisana je festivalom boja HOLI kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležavaju sreću novih početaka. Trka je amaterskog karaktera s ciljem da promoviše vrednosti drugarstva, motivacije i zabave. To znači da je namenjena rekreativcima i svima koji bi da probaju nešto novo i drugačije. Cilj ove manifestacije je uključivanje u sport što većeg broja građana a pre svega dece, i to na njima blizak način – kroz zabavu. Korišćene boje su organskog porekla, namenjene su ishrani i lako se skidaju jednostavnim pranjem vodom. Svako ko može da trči ili pešači 30 minuta, uspešno završava i trku s bojama.

Organizator trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila je atletski klub RUNNING.

Koorganizator i podrška trke je Savez za rekreaciju i fitnes Beograda.

Partneri trke su Gradska opština Stari grad i Sekretarijat za sport i omladinu grada Beograda a tehnička podrška je brend Jeep.

Manifestaciju su pomogli prijatelji trke: Nikon, Frutabela, Reebok, Esensa, Oriflame, Knjaz Miloš, Urban Fitnes Hangar, Ustanova kulture Parobrod i dr.

Medijski partneri: Play radio i NOIZZ.
Izvršna produkcija: Marsh creative production.