U susret letnjim danima, koji će tek pokazati svoje „vrelo“ lice, izdavačka kuća Vulkan pripremila je niz najvrelijih hit naslova svetske i domaće književnosti, najrazličitijih žanrova, kao i uzbudljiva Vulkančić izdanja za decu. Na policama Vulkan knjižara i na sajtu vulkani.rs sada se mogu pronaći novi naslovi iza čijih korica se krije mnoštvo mistike i romantike, ali i istorijski i avanturistički romani i neprolazni klasici svetske književnosti. Neodoljiva, slojevita i maestralno ispričana saga o ljubavi Lusi Skor, Sve što nismo preboleli, jedan je od naslova koji ovog leta ne smete propustiti. TikTok senzacija, ali i bestseler autorka Njujork tajmsa upoznaće vas sa heroinom Naomi, koja se našla u nepoznatom okruženju i vrtlogu nepredviđenih okolnosti, a najbolja preporuka ove knjige je činjenica da je prodata u više od četiri miliona primeraka i prevedena na više od 20 jezika.
Veliko interesovanje vlasika i ljubitelja pasa je i ovoga puta bilo na festivalu pasa svih rasa pod nazivom “Ulični psi”. Preko 25.000 posetilaca ukazuje na to da ova divna manifestacija pretenduje da postane omiljeni događaj u Beogradu. Tokom tri dana na Kalemegdanu okupili su se svi oni koji su deo pet industrije i koji dele istu vrednost, da su ljubimci naša porodica. Posetioci su mogli da se upoznaju sa najnovijim trendovima u tretiranju svojih ljubimaca, da saznaju kako se bira pas po meri i kakve odgovornosti ljubimac nosi sa sobom. Imali su prilike i da se posavetuju sa veterinarima oko svih pitanja vezanih za ljubimce, da saznaju iz prve ruke šta je sve potrebno da bi pas bio srećan i zdrav, ali i koliko psi doprinose razvoju naše dece. I ove godine je takmičenje pod nazivom Temptation bilo velika atrakcija, čak 173 učesnika je prošlo kroz poligon koji je organizovao Animal Rescue Serbia.
Spremanje za putovanje, pakovanje, kupovina najvažnijih sitnica su stvari koje mnogima od nas predstavljaju uživanje ali i pravi pakao. Da li se sve neophodno nalazi u koferu i da li smo kupili sve što nam treba za negu kože? Brojni preparati, bezbroj nesesera sa kozmetikom i kupkama i kofer je već pun? Predstavljamo vam rešenje kako da uz samo jedan proizvod obezbedite najbolju negu svom licu! Neka vaš saputnik tokom celog leta bude Foreo LUNA mini 2 revolucionarni uređaj za negu lica! LUNA mini 2 je inovacija u svetu lepote i dermatologije! Ovaj mali čudotvorac čisti masnoću sa lica tako temeljno da ćete pomisliti da ste dobili novu kožu, jer uklanja čak 99,5% masnoće sa kože. Ono što je dodatno olakšanje je što LUNA mini 2 može da stane u vaš džep, tako da zaboravite na glomazne preparate i kozmetiku koju, kako i sami znate, nećete ni koristiti dok ste na odmoru.
Ovogodišnje izdanje Bitefa, 57. po redu, biće održano od 3. do 10. oktobra pod sloganom „Snago, ne pristaj da budeš nečija“. Sa devet predstava u glavnom programu, ovogodišnji Bitef predstaviće publici hrabre i odvažne produkcije koje stižu iz Nemačke, Litvanije, Mađarske, Švedske, Grčke, Burkine Faso, Belgije i Srbije. Direktor Bitef teatra Miloš Latinović predstavio je ovogodišnji selektorski tim festivala koji čine umetnički direktor Nikita Milivojević, dramaturškinja i koselektorka Tijana Grumić i producentkinja i koselektorka Ksenija Đurović. Obraćajući se medijima, Nikita Milivojević je govorio o kolektivnom radu na selekciji koji podrazumeva demokratski duh i doprinos različitih perspektiva iz kojih se može sagledati savremeno stvaralaštvo. „Bitef za mene podrazumeva kontinuitet. Postoji nešto što su u ovaj festival ugrađivali mnogi ljudi pre nas. U tom smislu dugujem zahvalnost mom kolegi Ivanu Medenici, prethodnom umetničkom direktoru, s kojim smo se dogovorili da jednu njegovu ideju sačuvamo za ovo izdanje festivala“, izjavio je Milivojević.
U restoranu Ebisu Square Nine Hotela u Beogradu, održan je Eucerin® događaj za medije posvećen zaštiti od sunca kome su prisustvovali predstavnici medija koji redovno prate ovu temu i podižu svest o značaju odgovornog ponašanja na suncu. „Nakon osam godina tokom kojih, uz vašu podršku, sprovodimo društveno odgovorne kampanje „Pregled za sve“ i „Zaštita za sve“, čiji je cilj prevencija i edukacija u oblasti zaštite od sunca, u Srbiji je znatno podignuta svest o značaju odgovornog ponašanja na suncu. Veoma je važno da ova tema ostane u našem i vašem fokusu jer sunce jeste neophodno za dobro zdravlje i raspoloženje, ali ima i svoju negativnu stranu,“ rekla je na početku događaja Dragana Palfi, direktor Eucerin Srbija. Ona je ukazala da u tom cilju, Eucerin® konstantno radi na unapređivanju efikasnosti formulacija svojih preparata i jednostavnosti i prijatnosti njihove upotrebe, jer je redovnost primene jednako važna kao i izbor adekvatnih preparata za zaštitu od sunca. Tokom prezentacije za medije, Palfi je objasnila šta znači superiorna zaštita od sunca i na koji način Eucerin® preparati za zaštitu od sunca nude više od UV zaštite.
Promocija romana "Samo tebe je vredelo sresti" Vesne Dedić koja se okušala i uspela u pisanju ljubavne literature za žene biće održana 15. juna u "Velevetu", na roof topu hotela BABE u 20 časova. Vesna poručuje: "U vreme korone pisala sam roman "Izgubila sam sebe" koji je postao toliki bestseler da su čitateljke tražile nastavak. Prošle godine je objavljen drugi deo trilogije "Nemoj nikad da se vratiš" i evo 18. juna izlazi završni deo "Samo je tebe vredelo sresti". Iskru su čitaoci u romanu "Izgubila sam sebe" upoznali kao devojku, u "Nemoj nikad da se vratiš" pratili su život one koje plaća svoje greške iz mladosti i opet voli, a u trećem smo svedoci njenog puta do zrelosti četrdesetogodišnjakinje koja uživa pri pomisli da će je pamtiti kao onu koja je najlepše umela da voli. Verujem da ćete i objavljivanje mog 16. ljubavnog romana i u isto vreme društvene hronike našeg vremena podržati i približiti čitaocima Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine."
MAYBELLINE NEW YORK LANSIRA NOVU THE FALSIES SURREAL EXTENSIONS MASKARU SA SVOJIM PRVIM AVATAROM MAY !!! Više od realnosti? Nadrealna tehnologija, nadrealne trepavice! Maybelline New York, vodeći svetski makeup brend, proširuje svoj portfolio najprodavanijih maskara najnovijom The Falsies Surreal Extensions maskarom. Tehnologija hibridnih vlakana u formuli daje trepavicama nestvaran volumen i dužinu, dok produžena heliks četkica (sa dlačicama raspoređenim u obliku spirale), ujednačeno raspoređuje formulu od korena do vrhova za izgled izduženih trepavica. The Falsies Surreal Extensions maskara je sinoć predstavljena u prepunoj sali Infinity centra u Beton hali, u Beogradu. Nova Maybelline The Falsies Surreal Extensions maskara ima nadrealan efekat - sa njom su trepavice 36% duže* i daju 10 puta* veći volumen! Proizvod toliko nadrealan da je za njegovo predstavljanje odabran avatar.
Veliki broj posetilaca i poznatih ličnosti podržao je Humanitarni festival MIRIS BOJA, koji se održao proteklog vikenda u Beogradu na terenima KK Partizan na Kalemegdanu. Cilj Festivala bilo je kreativno druženje dece i prikupljanje sredstava za pomoć slepoj i slabovidoj deci iz socijalno ugroženih zajednica. Program Festivala, koji je trajao od 12 do 18 časova, vodio je poznati novinar Zoran Baranac, a ulaz za decu do 15 godina bio je besplatan. Posetioci su doprineli ispunjenju cilja Festivala kupovinom karata, slika sa slikarske radionice i ubacivanjem priloga u kutiju za muzički dinar, kao i kupovinom knjiga koje je potpisivala popularna novinarka i autorka Vesna Dedić. Vrhunac vidno prijateljske i pozitivne atmosfere na Festivalu bilo je izvođenje inkluzivne predstave "Kapetan Džon Piplfoks" po tekstu Dušana Radovića, pozorišta iz Trstenika, i koncert muzičara Škole za decu sa oštećenim vidom “Veljko Ramadanović”, kojima se pridružio Dejan Cukić.
I ove godine će se u srcu Beograda , na Kalemegdanu, od 17. do 19.juna održati festival pasa pod nazivom “Ulični psi, festival pasa svih rasa “. Zabavni, ali i edukativni festival će biti još većeg obima i bogatijeg sadražaja. Važna stavka festivala je udomljavanje životinja. Prošle godine je udomljeno 20 kuca i 4 mace, kroz festival je prošlo više od 20.000 posetilaca, vlasnika ili ljubitelja pasa. Ove godine svi koji dođu na Festival moći će da uživaju u raznim aktivnostima: na raspolganju će biti mnogobrojni poligoni, izazovi, hendlovanje pasa, grooming na lokaciji… Na jednom mestu će se naći uzgajivačnice, proizvođači hrane, pet shopovi, veterinari,prihvatilištva, dreseri, dizajneri i frizeri, poslastičarnica za pse . Na Festivalu možete saznati više informacija o odabiru, odgajanju, tretiranju pasa, kako psi utiču na razvoj deteta. Osobine i psihološke prednosti koje vaše dete može razviti uz životinje će im pomoći u skoro svakom aspektu života.
JP ,,Beogradska tvrđava“ vas poziva da najavite i ispratite manifestaciju ,,OTVORENE KAPIJE TVRĐAVE“, koja će biti organizovana od četvrtka do nedelje, 8, 9, 10. i 11. juna. Raznovrstan program koji će podsticati razvoj sportskog duha i zdravih stilova života, a promovisati kulturu i umetnost, biće realizovan na više lokacija na Kalemegdanu. Vežbe za decu i seniore, sportske i likovne radionice za decu, književne večeri od kojih će jednu uveličati Pero i Miloš Zubac, koncert Leontine i hora Čarolije, humanitarni koncert Odjeci Beogradskog Šopen festa, samo su neki od sadržaja koji će obeležiti manifestaciju. Tokom trajanja mainfestacije u toku će biti online foto konkurs ,,Pas Kališa 2023“ na kome mogu da učestvuju svi preko društvenih mreža sa slikom svog ljubimca na Tvrđavi.
Najprestižniji Luxury Business Summit na svetu u organizaciji Financial Times-a, a pod pokroviteljstvom kraljevske porodice Grimaldi od Monaka, održan je u Monte Karlu. Ove godine, srpska kompanija Luxury Integrated, specijalizovana za konsalting u sektoru luksuza i premium biznisa, imala je čast da bude pozvana kao jedini predstavnik Adriatic regije. Mali korak za svet ali veliki za nas, gde je naša kompanija stajala rame uz rame sa najvećim kompanijama sveta kao što su LVMH, Kering, Dolce Gabbana, Prada, Puig, Richemont, Piaget, Hermes, Chanel. Smeštena u glamuroznoj kneževini na francuskoj rivijeri, Monaku, Financial Times Luxury Business konferencija obuhvatala je tri dana interaktivnih panela, debata i izlaganja vodećih predstavnika lusuznih kompanija koji su raspravljali o najnovijim promenama i trendovima u luksuznoj industriji.
Uz kreativnu uličnu umetnost, urbanu muziku i kulinarske specijalitete s potpisom zvezde Masterchefa – Tihomira Krkleca, na lokaciji Garden Breweryja u Zagrebu, predstavili smo novitete uz koje će vam NIVEA SUN i ovog leta omogućiti maksimalnu uživanciju. Leto i sunce = zaštita, to je pravilo koje svi znamo, ali kada tražimo pravu kremu za sunčanje, izbor nam je otežan usled velike ponude raznih proizvoda. Ove godine, NIVEA SUN Protect & Moisture linija proizvoda omogućava ti zaštitu kože iznutra i spolja. Nežne, njegujuće i čištije formulacije trenutno štite kožu od UVA i UVB zraka i vodootporne su. Istovremeno, zahvaljujući antioksidativnom vitaminu E i glicerinu neguju kožu iznutra i hidriraju je 48 sati. Osim što štite našu kožu, NIVEA SUN Protect & Moisture losioni za zaštitu od sunca SPF 30 štite i okeane i mora.
Još članaka...
- Novo poglavlje Spajdermen sage u sinhronizovanoj i titlovanoj verziji
- HUMANITARNI FESTIVAL MIRIS BOJA – MALO, ALI VAŽNO SVETLO U MRAKU
- Malo pozorište „Duško Radović“ poziva na radionice „Umeće roditeljstva“
- ANA STANIĆ PREDSTAVLJA SPOT ZA PESMU KRILA
- INTIMNI PORTRET SELME BLER I NJENA BORBA SA MULTIPLOM SKLEROZOM
- IGOR TODOROVIĆ predstavio kolekciju BELLA!
- SOLISTIČKI KONCERT PIJANISTE DAVUDA VESNIĆA
- U Valjevu promovisan Trening centar Tehničke škole – fabrika Gorenje jedan od partnera
- 18 hiljada posetilaca na Festivalu nauke u Beogradu
- Dopustite da vas očara anime film „Suzume”, novi film Makoto Šinkaija
- Ekskluzivna ponuda novog romana Gijoma Musoa
- Bračni par El Musa: Renoviranje na HGTV