Dragan Vurdelja specijalni gost predstojećeg 27. Međunarodnog sajma kozmetike „Dodir Pariza“
Specijalni gost predstojećeg 27. Međunarodnog sajma kozmetike 9. i 10. aprila u hali 2 Beogradskog sajma biće Dragan Vurdelja, jedan od najcenjenijih i najtraženijih make-up artista u regionu. Dragan će u okviru L’Oreal NYX make up show-a, na štandu Alexandar Cosmetics-a, predstaviti najnovije trendove za narednu sezonu i otkriti tajne vrhunskog umeća u šminkanju i očuvanju lepote. Svim posetiocima prezentacije biće uručeni vaučeri sa popustom za upis predstojećeg ciklusa Škole šminke Dragan Vurdelja, koji počinje 7. maja, kao gestom povodom 10. jubileja.

DVOSTRUKO DELOVANjE PROTIV STARENjA REDERMICR+C
Starenje kože je kompleksna pojava, koja istovremeno uključuje dva klinički i biološki nezavisna procesa: endogeno ili hronološko starenje i egzogeno odnosno starenje uzrokovano spoljašnjim faktorima.  La Roche-Posay odgovor na problem starenja osetljive kože je linija proizvoda Redermic koja sadrži vrhunske aktivne sastojke.  Kombinacijom vrhunskih dermatoloških sastojka, retinola i vitamina C prilagođenog za osetljivu kožu proizvodi linije Redermic R i Redermic C predstavljaju potpuni program za prevenciju i korekciju znakova starenja kože.

Novi talas projekta READY TO LEAD u kampaniji METRO Cash & Carry
Jedan od najvećih svetskih veleprodajnih lanaca, METRO Cash&Carry, pruža priliku mladima da steknu međunarodno profesionalno iskustvo i učestvuju u novom ciklusu projekta Ready2Lead koji kompanija sprovodi u okviru programa METRO Potentials. Ovaj program nudi mogućnost dvogodišnjeg usavršavanja u zemlji i inostranstvu, svima koji su u protekle tri godine diplomirali na nekom od fakulteta ekonomskog ili turističkog usmerenja, a nakon toga i mogućnost zaposlenja na menadžerskoj poziciji u kompaniji METRO. 

Pozivamo Vas da u utorak, 29. marta 2016. godine, u amfiteatru broj 65 na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, Bulevar kralja Aleksandra 73, sa početkom u 13 časova,
prisustvujete svečanom otvaranju studentskog regionalnog takmičenja SIM(P)ATIC PLC+ Challenge 2016, u organizaciji kompanije Siemens d.o.o. Beograd i Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, uz podršku studentske organizacije EESTEC LC Beograd.

Komad ,,Gamma Cas” po tekstu Milene Minje Bogavac, u režiji Jelene Bogavac
Rediteljka Jelena Bogavac prvi put je režirala ovu predstavu 2010. godine. Ova, eksperimentalna inscenacija bavila se pisanjem i čitanjem, pa su u njenom nastanku, kao izvođači, učestvovali brojni pisci i spisateljice. Među njima je bio i Jovan Ćirilov. "Jelena Bogavac i ja, već smo radile ovaj komad, u drugačijoj, konceptualnoj izvedbi...

Radiohead i balet u Sava Centru
Kultni britanski bend Radiohead nedavno je objavio datume i lokacije svoje nove turneje, na čijoj listi se, nažalost, nije našla Srbija. Dok fanovi Radioheada nestrpljivo čekaju koncert omiljenog benda, u Beogradu će, za manje od mesec dana, biti odigran baletski rock spektakl, koji bi mogao olakšati čekanje. Naime, u veliku dvoranu Sava Centra 19. aprila stižu zanimljiva umetnička dela „Radio&Julija“ i „Quatro“, u kojima je svetski priznati koreograf Edward Clug spojio savremeni balet, vrhunske baletske igrače i odličnu muziku.

Snažna zaštita i prijatan osećaj uz novi Fa
Ženama je neophodna nega koja će im pružiti osećaj sigurnosti tokom celog dana kako bi dale svoj maksimum i samouvereno išle u korak sa svakodnevnim obavezama na poslu ili kod kuće. Pripadnice lepšeg pola očekuju najbolje od svog dezodoransa pa je iz tog razloga Fa obogatio svoj asortiman sa novim DRY Protect dezodoransom koji će ženama biti najbolji saveznik, nudeći im zaštitu protiv znojenja čak i do 48 sati.

PROSLAVA 29. ROĐENDANA AIR MAX-A U BEOGRADU
Međunarodna proslava 29. rođendanarevolucionarne Air Max linijepatika, u New York-u, Hong Kong-u i Tokyo – u, istovremeno će biti proslavljena i u Beogradu, 26. marta u ulici Kralja Milana br. 1 (bivši Eurosalon), sa početkom u 12h.Ovaj važan događaj u Nike istoriji svojim prisustvom uveličaćeNike promoteri, ujedno i veliki ljubitelji Air Max-a -glumac Nikola Glišić, glumice Nina Janković i Tamara Dragičević, naš poznati pevač Nikola Rokvić, košarkašica Milica Dabović, fudbaleriMarko Grujić i Staniša Mandić,maneken Vlada Vuksanovićkao i mnoge druge uticajne javne ličnosti..

Kako svu raskoš, ukuse i mirise nacionalne kuhinje pretočiti u reči, šta je to kvalitetna gastronomska literatura i blog, kako očuvati i brendirati gastronomsko nasleđe kao deo nematerijalne kulturne baštine Srbije, pitanja su na koja će probati da odgovore učesnici predstojeće tribine. Tribina „Reč i hrana“ - kako pisati o gastronomiji u književnosti, časopisima, na blogu u četvrtak, 31. mart 2016. u 18 sati u Rimskoj dvorani Biblioteke grada Beograda (Knez Mihailova 56, Beograd).

Gazprom objavio početak četvrte sezone Međunarodnog projekta “Fudbal za prijateljstvo”
U Minhenu, Nemačka. Kompanija Gazprom, zvanični partner UEFA Lige šampiona, danas je objavila početak četvrte sezone dečijeg Međunarodnog projekta “Fudbal za prijateljstvo”! Ovaj jedinstveni projekat se geografski širi iz godine u godinu. Ove sezone, “Fudbal za prijateljstvo” će po prvi put imati zemlje-učesnice iz Afrike i Južne Amerike. Broj azijskih zemalja-učesnica se takođe povećao.  U odnosu na prošlu godinu, broj zemalja porastao je sa 24 na 32, što predstavlja povećanje za četiri puta u poređenju sa samim početkom projekta 2013. godine.

METRO Cash & Carry Srbija svojim kupcima nudi najveći i najkompletniji izbor sveže morske ribe. Preko 160 različitih vrsta ribe i plodova mora možete pronaći ekskluzivno u ovom prodajnom lancu. Pored toga, METRO je za svoje kupce svakog petka obezbedio 10% popusta na ceo asortiman morske ribe. Uvozom ribe Severnog mora iz Danske i Norveške,  Sredozemnog - Maroka i Tunisa, kao i sa celog Mediterana, METRO donosi svetska mora u malom, pružajući svakom kulinaru mogućnost potpuno novih gastronomskih iskustava.

Nezaustavljiva kao voda
Košarkašica Nataša Kovačević, poznata po svojoj neiscrpnoj energiji i optimizmuohrabruje mnoge da ostanu snažni, istrajni i nezaustavljivi, kao i da uprkos preprekama ne odustaju od svog životnog sna. Nataša je inspirisala novi koncept Aqua Viva kampanje pod nazivom „Nezaustavljiva“, koju će kao brend ambasador u narednom periodu i predstavljati. Natašino viđenje nezaustavljive žene.
Nezaustavljiva žena je svaka žena koja uspeva da pored brojnih obaveza na poslu i kod kuće, zadrži osmeh na licu.