Timberland CITYROAM - U potrazi za skrivenim delovima prirode u urbanoj džungli
Ove jeseni Timberland nastavlja svoje putovanje „Urban Forest“ kampanjom, koja prikazuje  kako Aerocore tehnologija traga za skivenim delovima prirode u urbanoj sredini. Popularni brend će još jednom podstaći odabrane uticajne fotografe da istražuju neistražene delove grada koji pokazuju duh prostranstva i bude osećaj drugačije sredine. Glavni protagonista priče je Cityroam Alpine chukka, najvažniji komad sezone. Pretražujući naslađe na otvorenom sa korisnim inovacijama, Cityroam je idealan predmet koji će poslužiti ovim urbanim fotografima da ispričaju svoju jedinstvenu priču o čarobnom gradu: Hong Kongu. Užurbani deo azijskoj kontinenta izabran je zbog velikog miksa starog i novog i sposobnosti da se prilagodi organskim pejzažima i futurističkim građevinama. To je najveća urbana šuma.

9. Beogradski internacionalni filmski festival osoba sa invaliditetom – Bosifest
Deveto izdanje Beogradskog internacionalnog filmskog festivala osoba sa invaliditetom – Bosifest, koje će se održati u organizaciji Hendi centra Koloseum u beogradskom Sava centru od 10. do 12. oktobra pod sloganom „RAMPA!“, prikazaće 15 relevenatnih dokumentarnih filmova na različite teme koje se tiču osoba sa invaliditetom, po izboru selektora Gorana Radovanovića, našeg poznatog reditelja. Kada je kvalitet filmova pristiglih na konkurs 9. Bosifesta u pitanju (njih čak 250), Goran kaže: „Slično je kao i prošle godine: stiglo je dosta izvanrednih filmova! Dakle, pored standardnih edukativnih filmova na konkurs je prijavljeno i veliki broj takozvanih „umetničkih“ filmova koji putem lepote i forme nadilaze limite primarne “obvezeracione dokumenatristike

NOVO PRIZNANJE SRPSKOJ MODI
Predsednica Serbia Fashion Weeka Svetlana Horvat dobila je poziv da učestvuje u radu žirija na na takmičenju za mlade talente na predstojećoj Nedelji mode u Milanu, koja se održava od 19. do 25. septembra. S obzirom na to da se Milano Fashion Week organizuje od daleke 1958. godine i da uz nedelje mode u Njujorku, Londonu i Parizu čini Big Four Fashion Weeks, ovim pozivom srpskoj modi odano je posebno priznanje. - Kao jedina licencirana nedelja mode u Srbiji, SFW već godinama promoviše našu modu širom sveta. Domaćim dizajnerima obezbeđujemo da svoje kolekcije prikažu u svetskim metropolama, a našoj publici omogućujemo da na Srpskoj nedelji mode pogledaju i revije svetskih dizajnera, najprestižnijih brendova i modnih ikona današnjice.

VIRTUELNA STVARNOST I AVATARI U PRVOM PLANU
Kampanja španskog brenda CAMPER za jesen/zimu 2018 - Uronite u virtualni svet kreativnog direktora Campera, Romaina Kremera, u kampanji za jesen/zimu 2018 koja proširuje maštu i zamućuje liniju između apstraktnog i apsolutnog. Svakodnevno viđenje virtualnog iskustva i kampanja postavljaju pitanja o budućnosti digitalne interakcije, pozivajući gledaoce da postanu aktivni igrači koji biraju svoju avanturu uz avatare sa druge planete, od fantastičnih do postapokaliptičnih. Ova se sezona sastoji od devet novih portreta u kombinaciji s izborom naprednih uniseks stilova iz kolekcije za sezonu jesen/zima 2018. Među debitantima u kolekciji su modeli Rolling i Pix, dok se Halix i Bruts vraćaju u dugo očekivanom zimskom izdanju.  Za žene, Thelma s visokim potpeticama takođe čini konačni rez.

Humanitarni fudbalski turnir „Diplomats 4 Children”
Ambasador Republike Poljske u Srbiji NJ.E. Tomaš Njegođiš i  Ambasador Republike Slovačke u Srbiji NJ.E. Dagmar Repčeková pozivaju Vas na Humanitarni fudbalski turnir „Diplomats 4 Children” koji će biti svečano otvoren 15. septembra 2018. u 10h na Adi Ciganliji - Igrališta za mali fudbal. Timovi sastavljeni od ambasadora, diplomata i predstavnika ambasada u Srbiji i drugih institucija takmičiće se za komemorativni pehar i medalje. Cilj Humanitarnog fudbalskog turnira „Diplomats 4 Children” je prikupljanje sredstava za organizaciju „Prihvatilište za decu“ Beograd, koja se bavi pružanjem pomoći deci u Srbiji. Tokom turnira predviđena je aukcija predmeta koje su donirali poznati sportisti iz Srbije i drugih zemalja učesnika i osvajači medalja na Olimpijskim igrama.

52. BITEF za decu "Svet pre ljudi"
Događaj Svet pre ljudi obeležiće prvi vikend ovogodišnjeg 52. BITEF-a, a ovom aktivnošću i najmlađi sugrađani moći će da budu deo jednog pravog bitefovskog iskustva. Drugu godinu za redom BITEF se uz podršku Maxi supermarketa potrudio da jedna od najzanimljvijih festivalskih aktivnosti bude u znaku najmlađih, jer ljubav prema kulturi i umetnosti treba negovati i podržavati od malih nogu. Najzabavniji dan ovogodišnjeg Bitefa biće u znaku mališana, jer će svi dečaci i devojčice koji ove subote, 15. septembra od 12 do 14 časova posete Cvetni trg iskusiti kako je to izgledao “Svet pre ljudi”. Koja je bila hrana dinosaurusa koja im je davala snagu, kao i sa čim se svakodnevno susretao praistorijski čovek, najmlađi Beograđani će zajedno sa svojim roditeljima saznati na jedinstvenim radionicama koje su specijalno za njih pripremili BITEF i Maxi.

“IMA LI ŽIVOTA?” pita EROS RAMACOTI i najavljuje koncert u Beogradu!
Najveća italijanska pop zvezda današnjice najavila je izlazak novog albuma “Vita Ce N’è” i velike svetske turneje u okviru koje će posetiti i Beograd! Eros Ramacoti nastupiće 24.septembra 2019.godine u Štark Areni. Jedan od najvećih italijanskih autora i pevača, Eros Ramacoti (Eros Ramazzotti), najavljuje izlazak novog albuma.  Predstojeće izdanje “Vita Ce N’è” naći će se u prodaji 23.novembra preko Polydor-a i to u više formata: CD, CD Deluxe, 2LP, 2LP Colored & Super Box Deluxe. U saradnji sa Facebook Italija, Eros Ramacoti postao je prvi Italijan koji je najavio album i turneju preko aplikacije “Video Premiere” koja samo što je počela da funkcioniše u ovoj zemlji.

POSLEDNJI DEO NAPULJSKE TETRALOGIJE
Izdavačka kuća Booka objavila je upravo roman „Priča o izgubljenoj devojčici“, poslednji deo najvećeg književnog hita u poslednjih 20 godina, napuljske tetralogije započete romanom „Moja genijalna prijateljica“, nastavljene drugim delom „Priča o novom prezimenu“, pa potom i trećim „Priča o onima koji odlaze i onima koji ostaju“. Četvorodelna književna senzacija prodata je u preko 6 miliona primeraka širom sveta (od toga 2 miliona u SAD) i prevedena je na više od 30 jezika. U novembru se očekuje prikazivanje tv serije nastale po prvoj knjizi u serijalu i to na stanici HBO koja ju je i producirala u saradnji sa RAI. Četvrta, završna knjiga u serijalu „Napuljskih priča“ predstavlja grandiozno finale najveće književne sage XXI veka.

HUMANITARNA AKCIJA "ČUTI I RAZUMETI 2018"
Uz pomoć prijatelja i ljudi dobre volje, Audiovox je u septembru 2012. godine pokrenuo akciju "ČUTI I RAZUMETI" povodom Svetske nedelje gluvih i nagluvih osoba. Humanitarna akcija "ČUTI I RAZUMETI" se održava poslednje nedelje septembra a ove godine se organizuje po sedmi put. Ovu akciju do sada su pored stručnjaka iz ove oblasti i velikog broja kompanija podržali i NJ.K.V. Prestolonaslednik Aleksandar i Princeza Katarina, Ivan Ivanović, Inspektor Blaža, Feđa Stojanović, Vlado Georgiev, Aleksandar Šapić, odbojkašice, Željko Vasić, mađioničari Piksi i Zeka i mnogi drugi. Oni su svojim prisustvom i javnim uticajem želeli da skrenu pažnju na decu sa oštećenim sluhom i na njihove probleme sa željom da se kao ravnopravni članovi integrišu u naše društvo. Ove godine akcija ČUTI I RAZUMETI će se održati 21. septembra od 12 do 15 časova.

Još 5 dana za prijavljivanje na 4. Color RUNNING powered by Tikkurila
Jedna od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla održaće se četvrtu godinu zaredom u nedelju 23. septembra u podne na Novom Beogradu, pod nazivom Color RUNNING powered by Tikkurila. Trka s bojama color RUNNING inspirisana je festivalom boja HOLI kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležavaju sreću novih početaka. Trka je amaterskog karaktera s ciljem da promoviše vrednosti drugarstva, motivacije i zabave. To znači da je namenjena rekreativcima i svima koji bi da probaju nešto drugačije. Boje koje se koriste su organskog porekla, namenjene su ishrani i lako se skidaju jednostavnim pranjem vodom. Ko može da lagano trči ili pešači 30 minuta, uspešno će završiti i ovu trku. Za najluđi color party u gradu pobrinuće se poznati srpski DJ koji će biti zadužen za dobru atmosferu.

Zdrava generacija otpočela delovanje prvom akcijom
"Zdrava generacija’’ je organizacija koja okuplja srednjoškolce željne kvalitetnijeg obrazovanja, boljeg društva i sistema vrednosti, i koja je načinila prvi korak u svom delovanju. Naime, kako bi ukazali na to da postoje mnogi mladi spremni da iskažu svoje nezadovoljstvo zbog situacije u školstvu, da iskažu svoj bunt, pripremili su pisma namenjena poslanicima Narodne skupštine, novinarima Radio televizije Srbije i Ministarstvu obrazovanja, nauke i tehnološkog razvoja, tačnije gospodinu ministru Mladenu Šarčeviću. Pisma, koja jasno govore o problemima koji se svakodnevno osećaju među mladima, ostavljena su ispred Narodne skupštine, Radio televizije Srbije i Tanjuga, a samo ostavljanje i njihova sadržina predstavljeni su u video zapisu koji je publikovan na YouTube kanalu Sombrero na kiši, koji vodi i uređuje Vojin Radovanović, takođe jedan od osnivača "Zdrave generacije", i autor i voditelj Jutjub emisije "Zdrava generacija". Rad ove organizacije biće vidljiv na dva polja. Prvo polje je borba za bolji obrazovni sistem, a drugo polje borbe predstavlja borba za zdraviju generaciju, za zdrav sistem vrednosti.

DUH NJUJORKA STIGAO U SRCE BEOGRADA - STEVE MADDEN
Fashion Company je i ovog puta uspeo da okupi modnu elitu Srbije na istom mestu, i to na svečanom otvaranju radnje jednog od najprodavanijih brendova obuće na svetu – Steve Madden.  Inspirisani temom Njujorka i serijom „Sex i grad“, Fashion Company je zvanicama, priredio nesvakidašnji ugođaj i osećaj glamura koji je Njujorkov zaštitni znak. Novu Steve Madden radnju svečano su otvorile Jasenka Stekić, direktorka marketinga i razvoja maloprodaje Fashion Company-ja, kao i Manja Babović, direktorka za razvoj novih brendova u Fashion Company-ju, koje su tom prilikom izrazile veliko zadovoljstvo povodom dolaska ovog brenda u Srbiju.