Šta znači biti poslovna žena u Srbiji?
Da li znate da je svaka četvrta kompanija i svaka treća preduzetnička radnja u Srbiji u vlasništvu žene, dok je u 17% srpskih firmi žena istovremeno i vlasnik i menadžer? Na 17 do 20% menadžerskih pozicija u Srbiji se danas nalaze upravo „pripadnice lepšeg pola“.

Iako u našoj zemlji još uvek preovladava tradicionalna predstava žene kao domaćice, ove dame svakodnevno donose veoma bitne odluke i igraju važnu ulogu u razvoju biznis sektora Srbije. Anketa koja je sprovedena na portalu www.poslovnazena.com, pokazala je da 62% žena u Srbiji ima izrazitu želju da izgradi karijeru i postigne uspeh. Od ovog broja, njih gotovo 44% želi da se osamostali i izgradi sopstveni biznis.

Šta znači biti poslovna žena danas u Srbiji? Kakve su njene navike, kako izgleda jedan njen radni dan, šta je motiviše i inspiriše, šta ona voli da radi u slobodno vreme, koja joj je omiljena odeća, gde voli da putuje, otkriva za vas časopis Poslovna žena, ekskluzivni, prvi takav časopis u Srbiji, koji će biti predstavljen na

Ako ste prestali da verujete da je san moguće dostići, Sanja Knežević je tu da vam pokaže da niste u pravu. Ova mlada poslovna žena postigla je uspeh za koji mnogi veruju da u Srbiji nije moguće ostvariti. Časopis nas upoznaje sa ženama koje nam primerom pokazuju kako da promenimo način na koji gledamo na svoju budućnost i ujedno nas motivišu da smelo zakoračimo putem ostvarenja ciljeva i ambicija.

Na konferenciji će biti reči i o tome ko su danas poslovne žene u Srbiji, čemu teže i na kakve sve izazove nailaze. Otkrićemo i u čemu se njihov poslovni put razlikuje od poslovnog puta jednog muškarca.

Poslovna žena je u saradnji sa prijateljima magazina obezbedila prigodne poklon pakete za učesnike i goste koferencije.



Učestvuju:

Jelena Gajić, urednica časopisa Poslovna žena

Sanja Knežević, preduzetnica 2010. godine u Srbiji i jedna od ambasadorki ženskog preduzetništva

Sanja Popović Pantić, predsednica Udruženja poslovnih žena Srbije