Prvi deo kampanje počeo je 12. jula 2011. na štandu „Biram da recikliram – Izaberi svoju limenku“ ispred Ušće Shopping Centra i trajao je sve do poslednjeg dana festivala 21.08.2011. s tim što se štand od 17.08. nalazio na samom festivalu.
Posetioci su igrajući igru na Samsung Tablet računaru, birali svoju limenku tj. omiljeno od četiri ponuđena pića u limenci. U igri je učestvovalo 4620 ljudi koji su kao motivacionu nagradu dobili po limenku odabranog pića, a istovremeno su učestvovali i u velikoj nagradnoj igri čije su glavne nagrade dodeljene poslednjeg dana Belgrade Beer Festa. Prvu nagradu – bicikl od recikliranog aluminijuma, koju je dodelio Recan fond dobio je Pavle Stančić, a drugu – Samsung Galaxy Tab Marko Đuričić.
Po sto litara piva Jelen Cool, Lav piva, Pils plus piva i Coca Cole dobilo je četvoro trećeplasiranih učesnika.
Na samom festivalu postavljeno je i četiri štanda nagradne igre „Catch me if you Can“ na kojima su posetioci limenke zamenjivali za kupone. Četiri kupona u različitim bojama bila su dovoljna za podizanje nagrade – majice sa logotipom kampanje „Cathch me if you Can“. U ovoj nagradnoj igri uspešno je učestvovalo 1160 posetilaca Belgrade Beer Festa.
Zahvaljujući ovako sveobuhvatnoj kampanji prikupljeno je 402 kg limenki, koje će otkupiti Recan fond za priklupljanje i reciklažu limenki.
Takođe za vreme trajanja festivala, u saradnji sa Ministarstvom životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja, Ekološka redarska služba je postavila kante za odvojeno bacanje papira, PVC-a i aluminijuma. Zahvaljujući samo ovome prikupljeno je 110 kubnih metara papira, 230 kg plastike i 650 kg aluminijuma. Plastični i aluminijumskli otpad priklupljen na ovaj način preuzlelo je JKP „Gradska čistoća“.