Priznanje za promotivnu kampanju Fashion Park Outlet Centra Inđija
Promotivna kampanja Fashion Park Outlet Centra Inđija „Obucite se od glave do pete“ osvojila je drugo mesto na dodeli tradicionalnih godišnjih priznanja Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS), za ostvarene rezultate u 2012. godini iz oblasti marketinga.

Kampanja Fashion Park Outlet Centra Inđija dobila je priznanje za promotivnu integrisanu kampanju, objavljenu u najmanje tri medija, u kategoriji zdravlje, moda i lepota. Neobičan koncept šopingholičara koji nagi kreću u kupovinu u Inđiju, kako bi se obukli od glave do pete, prepoznat je od eksperata iz marketinške struke kao zanimljiv i inovativan pristup reklamiranju šoping centra. Koncept sadržaja i realizaciju celokupne kampanje „Obucite se od glave do pete” uradio je kreativni tim Agencije McCann Beograd.

Priznanje kreativnoj agenciji i Fashion Park Outlet Centru Inđija uručeno je na svečanosti Dana propagandista Srbije koja je održana u hali 4 Beogradskog sajma. Priznanja su uručena najuspešnijim agencijama i pojedincima za ostvarene rezultate u protekloj godini.