Promotivna kampanja Fashion Park Outlet Centra Inđija „Obucite se od glave do pete“ osvojila je drugo mesto na dodeli tradicionalnih godišnjih priznanja Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS), za ostvarene rezultate u 2012. godini iz oblasti marketinga.
Kampanja Fashion Park Outlet Centra Inđija dobila je priznanje za promotivnu integrisanu kampanju, objavljenu u najmanje tri medija, u kategoriji zdravlje, moda i lepota. Neobičan koncept šopingholičara koji nagi kreću u kupovinu u Inđiju, kako bi se obukli od glave do pete, prepoznat je od eksperata iz marketinške struke kao zanimljiv i inovativan pristup reklamiranju šoping centra. Koncept sadržaja i realizaciju celokupne kampanje „Obucite se od glave do pete” uradio je kreativni tim Agencije McCann Beograd.
Priznanje kreativnoj agenciji i Fashion Park Outlet Centru Inđija uručeno je na svečanosti Dana propagandista Srbije koja je održana u hali 4 Beogradskog sajma. Priznanja su uručena najuspešnijim agencijama i pojedincima za ostvarene rezultate u protekloj godini.