Beogradska marketinška agencija Draftfcb Afirma osvojila je 4 Zlatna priznanja iz oblasti marketinških komunikacija profesionalnog udruženja UEPS, od kojih su 3 Zlatna priznanja dodeljena za kampanju Grand kafa – “Šoljice” u kategorijama: najbolja integrisana kampanja u kategoriji pića za 2012, najbolji TV spot u 2012. i najbolji radijski džingl u 2012. godini. Četvrto Zlatno priznanje osvojeno je za najbolji internet sajt: Draftfcb Afirma korporativni sajt (draftfcb.rs). Spot „Šoljice“, već je osvojio nagradu za najbolju reklamu u 2012. godini na nedavno održanoj „Noći reklamoždera“.
Čitavih petnaest godina Grand kafa predstavlja neprikosnovenog lidera na tržištu tradicionalnih kafa u Srbiji. Prepoznatljiva po svom postojanom kvalitetu i sa vrlo osobenom i toplom komunikacijom zasnovanoj na harizmi možda najpoznatijeg bračnog para u Srbiji – Milene Dravić i Dragana Nikolića - Grand kafa se na prelazu iz 2011. u 2012. godinu našla pred velikim izazovom: kako uneti dah svežine u medijski „razgovor“ sa poštovaocima ove robne marke, a ne narušiti komunikacionu auru koju ona već godinama ima. Spotom „Šoljice“ kreirana je čarolija nove komunikacije.
Agencija Draftfcb Afirma, specijalizovana za marketinške komunikacije, uspešno posluje od 1995. godine. Od 2002. je deo FCB, a od 2010. punopravni član Draftfcb mreže, jedne od tri vodeće globalne reklamne agencije. Draftfcb Afirma sa uspehom radi u regionu, na tržištu Srbije, Crne Gore, Makedonije, Hrvatske i Albanije. Potvrda uspeha agencije su brojne nagrade Udruženja ekonomskih propagandista Srbije (UEPS), Taboo magazina i priznanja publike Noći reklamoždera.