Predstavljamo finalistkinje izbora za titulu Veuve Clicquot Business Woman Award
Beograd će 1. decembra biti domaćin prvog regionalnog finala izbora za najuspešniju poslovnu ženu, Veuve Clicquot Business Woman Award, a u trci za ovu prestižnu titulu našlo se 5 dama iz regiona, i to iz Srbije, Crne Gore i Hrvatske. Manifestacija proglašenja regionalne pobednice održaće se u prestižnom beogradskom lounge-u "Top of the Hub".

Nagrada Veuve Clicquot osnovana je 1972. godine u čast izuzetnoj poslovnoj ženi Madame Clicquot, a svake godine dodeljuje se uspešnim poslovnim ženama širom sveta.  Svojevrsni je Oskar i priznanje svim snažnim damama koje krasi preduzetnički duh i hrabrost kakva je odlikovala i ovu izuzetnu Francuskinju.

Nakon finalne dodele nagrada, pobednica regionalnog izbora imaće izvanrednu priliku da se druži sa uspešnim poslovnim ženama iz celog sveta i učestvuje na završnoj večeri u Francuskoj, u gradu Reims, na kojoj će se okupiti pobednice svih zemalja u kojima se dodeljuje ova prestižna nagrada.
Među damama koje su se našle u finalu, nalaze se dve veoma uspešne žene iz Srbije, jedna iz Crne Gore i dve iz  Hrvatske.

Mila Litvinjenko - vlasnik je kozmetičke kompanije Aura, njen osnivač i aktivan kreator poslovne politike. Rođena u Beogradu, diplomirala je na Filološkom fakultetu Beogradskog univerziteta na Katedri za francuski jezik i književnost. Tečno govori četiri jezika, što joj uz njen preduzetnički duh omogućava uspešnu komunikaciju u poslovnom svetu. Godine 1996. odlučuje da pokrene sopstveni posao proizvodnje kozmetike. Korak po korak, bez straha od jake konkurencije iz inostranstva, Aura je rasla i razvijala se. Timski rad, inovativnost, fleksibilnost, neprekidno osluškivanje tržišta i prepoznavanje njegovih potreba i brze reakcije na njihovo zadovoljenje, dovele su do toga da se Aura uspešno nosi sa svetskim poznatim brendovima iz svoje branše. Aurini proizvodi mogu se naći i na tržištima Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Rumunije, Bugarske i Hrvatske. Nastojimo da proširimo svoj brend širom Evrope i sveta. Sedište kompanije Aura je u Nišu, na površini od 3.700 kvadratnih metara gde se, osim poslovnog prostora, nalaze i proizvodni pogoni, laboratorije i magacini. Kompanije poseduje ISO standard od 2003. Proizvodni pogon potpuno je renoviran 2012. u skladu sa GMP standardom čije je uvođenje u toku. Kompanija ima filijalu u Beogradu. Odskora je otvoren i potpuno novi prostor Aura Beauty Lounge u Beogradu, gde komapnija nudi edukaciju o upotrebi dekorativne kozmetike i tehnikama šminkanja svim potrošačima.
         
Olivera Stojanović, Absolut Time - U vremenu u kome živimo i radimo, sat je mnogo više od običnog instrumenta za pokazivanje vremena. Danas je to znak raspoznavanja, odraz ukusa, potreba i stila svoga vlasnika. Zato je izuzetno važno pronaći i preporučiti pravi sat za svakog klijenta, i svakom satu iz ponude - pronaći vlasnika, to je dvostrani proces u kome obe „strane“ moraju biti zadovoljne. Luksuzni satovi bili su san Olivere Stojanović, a danas su njen život, svaki poslovni dan i velika strast. Ona ima više od 15 godina iskustva kada je reč o ekskluzivnoj prodaji i kreiranju marketinškog nastupa najluksuznijih švajcarskih brendova kao sto su: Breitling, Mont Blanc, Hermès, Longines, Gucci, Tissot i Swatch. Osnovala je kompaniju Abosolut Time 2012. godine čiji je direktor i vlasnik. Preciznost, pouzdanost, neprikosnovene performanse i vrhunski profesionalizam - karakteristike švajcarskih satova, postali su imperativi i u njenom odnosu prema poslu. Svakodnevni rad sa luksuznim brendovima na tržištu čija je ekonomska moć na prilično niskom nivou, uz klijente - kako krajnje tako i veleprodajne kupce, čiji su zahtevi i očekivanja izuzetno visoki, a uslovi rada često veoma nezavidni - ispunjen je brojnim izazovima i ponekad iziskuje donošenje teških, ali neizbežnih odluka. Jedno od osnovnih pravila kojima se Olivera vodi u poslu jeste to da se ne traže izgovori, nego rešenja. Odluke se moraju donositi svaki dan: izbor brenda, strategija postavke, kanal za komunikaciju, novi član tima, nezadovoljni klijent, prekid saradnje, sve su to odluke koje donosi svakodnevno. Smatra da je najvažnije od svega imati dugoročnu i snažnu viziju, i jedinstven tim ljudi koji je prati, veruje punim srcem i zajedno sa njom, vredno radi. Od onih je poslovnih ljudi koje veruju u postulat lead by example.
         
Marina Banović Dzuver - je modna dizajnerka koja živi i radi u Crnoj Gori. Diplomirala je modni dizajn u Beogradu. Izlagala je u zemlji i inostranstvu i svoje kreacije predstavila na prestižnim modnim dogadjajima u SAD, Italiji, Grckoj i regionu. Najznačajnije prezentacije sa Alta Rome Miami Fashion Weeka ispratili su prestižni mediji i pisali o njenom radu. Book, Colekcioni, Vaniti Fair, Vogue i Fashion TV koji je prikazao kolekcije. Dugogodišnja je saradnica crnogorskog olimpijskog komiteta na idejnom rešenju uniformi nacionalnog tima na olimpijskim igrama u Pekingu, Londonu i Riju. Prestižni američki časopis Sports Ilustrated je pozicionirao za dizajnera najboljeg rešenja za sportsku uniformu na poslednjim olimpijskim igrama. A zbog njene zasluge britanski Daily Mail je crnogorski nacionalni tim poredio sa magijom Hari Potera. Radila je na idejnom rešenju uniformi policije Crne Gore i Montenegro Stars Hotel Group. Bila je redovan profesor na odseku tekstilnih predmeta u Podgorici. Učesnica je mnogih humanitarnih akcija i kreativnih radionica za decu i odrasle.
        
- Martina Bienenfeld je direktorka Turističke zajednice grada Zagreba. Studirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, te stekla stručni naziv diplomiranog romaniste i informatologa, a 2004. završava poslediplomske naučne studije, smer Međunarodni turizam u nacionalnoj ekonomiji. Na poziciju direktorke Turističke zajednice dolazi 2014. i razvija turističku ponudu metropole, stavljajući naglasak na destinacijski menadžment koji sprovodi u saradnji sa turističkom industrijom, te javnim i privatnim sektorom, a sve radi još bolje promocije Zagreba i boljeg pozicioniranja na turističkoj karti sveta.

Ovde se posebno ističe manifestacija Advent u Zagrebu koji je u sklopu tradicionalne turističke manifestacije Dani hrvatskog turizma dobio nagradu za događaj godine. Na stranici European Best Destinations manifestacija Advent u Zagrebu dobila je gotovo 30.000 glasova i pobedila u konkurenciji 20 gradova sa adventskim sajmovima. Ukupno su glasale 101.703 osobe iz 176 država sveta. Advent u Zagrebu tako je dobio titulu najboljeg za 2016. godinu. Takođe pokrenuta je i letnja kampanja Zagreb Summer Tour, koja kao i ostala događanja u Zagrebu, kvalitetom i raznovrsnošću privlači veliki broj turista i građana Zagreba.
         
Urška Sršen, Bellabeat - Nakon što je završila vajarstvo u Ljubljani i na finskoj Akademiji likovnih umetnosti u Helsinkiju, Urška izlaže radove već u ranim dvadesetim. Godine 2013. postaje suosnivačica i direktorka proizvodnje Bellabeata, hrvatsko – slovenske kompanije sa kancelarijama u Zagrebu, San Francisku, Londonu i Hong Kongu.  Bellabeat je kompanija za razvoj sistema u prenatalnoj neonatalnoj nezi. Spojeni sistem omogućava trudnicama doživeti radost slušanja srca svog još nerođenog djeteta te podeliti svoje iskustvo sa svojim najmilijima, putem društvenih medija ili privatno.

2015. godine proglašen je najboljim zdravstvenim startupom u Evropi, a kao njegova suosnivačica Urška Sršen ulazi na  Forbesovu listu najuticajnijih ljudi u tech industriji ispod 30 godina,  valuacija Bellabeata doseže stotine miliona dolara. Projektuju budućnost zdravstvene zaštite žena, te stoje iza Leafa, jednog od najboljih mobilnih proizvoda u 2015.godini. Reč je o pametenom nakitu za žene koji pomoću aplikacije prati aktivnost, san, menstrualni ciklus te pomaže u borbi protiv stresa.  Hrvatski startup Bellabeat proglašen je najboljim evropskim zdravstvenim startupom u sklopu prestižnih The Europas nagrada koje prepoznaju najbolje tehnološke kompanije celog kontinenta. Bellabeat trenutno zapošljava 100 ljudi i ima kancelarije u San Francisku, Zagrebu, Kini i Londonu.