Kompanija Telekom Srbija otvorila je novu poslovnicu u Beogradu, u TC Merkator, i tom prilikom predstavila nov način opremanja prodajnih mesta sa ciljem kvalitetnije komunikacije sa korisnicima. Novootvoreni prostor predstavlja potpuno novi koncept uređenja enterijera koji je zamišljen i realizovan kao mesto koje odaje toplinu životnog prostora svakog od nas, nešto zajedničko što nas spaja, upućuje na prisniji kontakt i neposredniju komunikaciju.
Natalija Jegdić, izvršna direktorka za privatne korisnike Telekoma Srbija, izjavila je da je to samo prvi korak ka potpuno novom doživljaju komunikacije koju kompanija želi da neguje sa svojim korisnicima. „Novi dizajn i nova komunikacija, jednom rečju potpuno novi pristup korisniku, biće odlika naših poslovnica u budućnosti. Poslovnica u kojoj smo danas je prva u nizu i predstavlja na neki način naš pilot projekat za koji smo sigurni da će postići veliki uspeh. Kao i mnogo puta ranije i ovom prilikom Telekom Srbija je omogućio mladim ljudima da sarađuju sa našom kompanijom i pred vama je rezultat te saradnje. Mlade arhitekte i dizajneri koji su radili na ovom projektu pokazali su puno znanja, kreativnosti i hrabrosti da predlože jedan zaista novi koncept, a mi smo bili hrabri da ovaj, rekla bih revolucionarni predlog, prihvatimo i primenimo“ – istakla je Natalija Jegdić.
Novi vizuelni identitet predstavljen ovom prilikom osmišljen je tako da bude pre svega u službi korisnika. U novoj poslovnici Telekoma Srbija zaposleni će korisnike opsluživati u neposrednoj komunikaciji sedeći sa iste strane stola, dok će zainteresovani koji čekaju da budu usluženi imati mogućnost da se prolaskom kroz različite zone poslovnice upoznaju sa sve četiri ključne usluge Telekoma Srbija.
Sve korisnike koji posete novu poslovnicu Telekoma Srbija u TC Merkator (Bulevar umetnosti 4) očekuju atraktivne promocije i brojna prijatna iznenađenja. Najmlađe, ali i starije ljubitelje kompjuterskih igara i konzola očekuje iznenađenje u okviru posebnog kutka u kojem će imati priliku da pokažu svoju veštinu.