Kampanja „Za lepši život svakog deteta“, koju su organizovale kompanija Lidl Srbija i Essity, završena je uspešno, jer je prikupljeno 30 hiljada evra potrebnih za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu. Lidl i Essity su početkom oktobra pokrenule kampanju „Za lepši život svakog deteta“  tokom koje se od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda u Lidlu odvajalo po 20 dinara za donaciju Centru za integraciju mladih. Na ovaj način omogućeno je prikupljanje sredstva za obnovu Svratišta za decu u Beogradu, kroz koje na dnevnom nivou prođe u proseku oko čak 70 dece. „Zahvaljujemo našim potrošačima što su se rado odazvali akciji i zajedno sa nama učinili da usrećimo naše najmlađe sugrađane. Kompanija Lidl Srbija će i u budućnosti nastaviti sa akcijama koje doprinose društvu“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.

Korisnici usluge Svratište su deca uzrasta od pet do 15 godina koja su, zbog načina života, izložena višestrukim svakodnevnim rizicima. Svratište im obezbeđuje redovne, nutritivno izbalansirane obroke, čistu odeću i obuću prilagođenu vremenskim uslovima, kao i podršku prilikom uključivanja u obrazovni sistem i tokom obrazovanja.

Svratište u Beogradu za decu korisnike predstavlja sigurno okruženje koje odgovara na njihove potrebe, ujedno pružajući podršku negovanju psihosocijalnom razvoju deteta.

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.500 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 29 zemalja sveta. Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 56 prodavnica u 34 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Essity je vodeća globalna kompanija za proizvodnju higijenskih i zdravstvenih proizvoda koja razvija i proizvodi održive proizvode za ličnu negu, materijale i zdravstvene proizvode. Prodaju se u oko 100 zemalja pod mnogim poznatim brendovima: Zewa, Libresse, TENA, Tork, Libero, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo i Vinda. Na nivou kompanije, vode računa o zaštiti planete i njenih resursa, veoma im je važno društveno odgovorno poslovanje i uvek nastoje da kod novih proizvoda smanje uticaj na životnu okolinu koristeći pametan dizajn i materijale. Kroz inovacije u proizvodima, ambalaži i proizvodnji, pronalaze načine da budu održiviji kao kompanija.