Kako bi dodatno povećao uzbuđenje finala UEFA Lige šampiona između Reala i Atletika, jedan od vodećih sponzora ovog takmičenja, Heineken®, organizovao je spektakularno gledanje utakmice na ostrvu zabave, Ibici. Više stotina fudbalskih fanova iz cele Evrope, u prisustvu dvojice bivših igrača klubova finalista – portugalca Maniša, bivšeg asa Atletika, i Ivana Elgere, nekadašnje zvezde Reala, uživalo je u ovom neobičnom načinu praćenja finala. Po završetku meča najviše razloga za slavlje imao je Elgera, a žurka je nastavljena u klubu Paša, jednom od najpoznatijih klubova na Ibici, gde je do duboko u noć goste zabavljao čuveni DJ Solomon. Jedna od brojnih atrakcija bilo je i slikanje sa trofejom koji se dodeljuje pobedniku UEFA Lige šampiona.
„Želeli smo da našim potrošačima pružimo mogućnost da najveći fudbalski spektakl sezone gledaju na mestu koje je sinonim za dobar provod. Već nekoliko godina zaredom Heineken® pokazuje da postoje različiti načini uživanja u fudbalskim utakmicama i zbog toga smo uzbuđenje finala UEFA Lige šampiona spojili sa čarima Ibice“, rekla je Sofija Eftimovski Božović, senior brend menadžer i dodala: „Verujem da su i fanovi iz Srbije uživali u ovoj jedinstvenoj kombinaciji i da će im gledanje finala na velikom ekranu i provod u jednom od najboljih klubova na Ibici još dugo ostati u sećanju.“
Kao i svake godine, i ova sezona prošla je u znaku brojnih iznenađenja za potrošače koje je priređivao Heineken®. Zahvaljujući tome, dva fudbalska fana iz Srbije, koji su bili najuspešniji u aktivacijama tokom prolećnog dela UEFA Lige šampiona, uživali su u velikom ekranu na kome je prikazivana utakmica, idiličnom okruženju plaža Ibice i dobrom provodu na žurci.
Dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da je partnerstvo brenda Heineken® i UEFA Lige šampiona podiglo praćenje i gledanje fudbala na viši nivo, a nova uzbuđenja čekaju nas na početku sledeće sezone.