Snažno prisustvo adidasa u O2 Areni, medijima, Fan zoni i na Londonskom Fajnal foru – Košarkaška Evroliga i adidas najavili su novo partnerstvo koje ima za cilj razvoj košarke u Evropi i Velikoj Britaniji, kao i podršku ljubiteljima ovog sporta koji će prisustvovati Fajnal foruTurkish Airlines Evrolige 2013. u Londonu od 10. do 12. maja ove godine.
Kao partner Fajnal fora, adidas će biti zastupljen u O2 Areni, imaće medijska prava za prenos Evrolige koja se emituje u preko 190 zemalja, kao i ekskluzivna prava da kreira zvaničnu opremu za ovaj događaj. adidas i Evroliga će takođe biti domaćini nekoliko akcija organizovanih za fanove, uključujući i turnir 3 na 3 u okviru Fan Zone Turkish Airlines Evrolige koji će se igrati na legendarnom Trafalgar Skveru.
“Veoma smo srećni što možemo adidasu da poželimo dobrodošlicu u košarkašku porodicu Evrolige, a njihova želja da unaprede ovu igru i obezbede najbolje proizvode za sportiste i fanove je u savršenom skladu sa našim ciljevima”, objašnjava gospodin Džordi Bertomju, predsednik i izvršni direktor Košarkaške Evrolige. “Sa uzbuđenjem nastavljamo da koristimo svoju jedinstvenu platformu i partnere kako bismo podržali i dalje razvili košarku u Velikoj Britaniji.”
Prisustvo adidasa na Fajnal foru doprineće da uzbuđenje prema košarci prisutno od Olimpijskih igara prošlog leta nastavi da raste, kako globalno, tako i unutar Velike Britanije.
“Bili smo svedoci strasti Evrope prema košarci tokom Olimpijskih igara prošlog leta, i radujemo se što smo partneri Košarkaške Evrolige, kako bismo produžili tu tendenciju i dodatno razvili ovu igru kroz snažne doživljaje i proizvode za fanove”, kaže Lorens Norman, Potpredsednik adidasa za košarku.
O adidasu:
adidas već više od 50 godina obezbeđuje inovativne proizvode za vodeće sportiste sveta, od legendi iz prošlosti do današnjih super zvezda poput Derika Rouza, Dvajta Hauarda i Kendasa Parkera. Jedanaestog aprila 2006. godine adidas i NBA su potpisali jedanaestogodišnji ugovor o partnerstvu, kojim je adidas postao zvanični dobavljač opreme za NBA, WNBA (Žensku nacionalnu košarkašku asocijaciju) i NBA Razvojnu ligu (D ligu) od početka NBA sezone 2006-07. godine.
Kada je reč o košarci u Evropi, partneri adidasa su muški nacionalni timovi Velike Britanije, Turske, Hrvatske i Lеtonije, kao i timovi Evrolige poput Panatanaikosa, Real Madrida, Zalgirisa, Alba Berlina i Brose Baskets Bamberga. Sportisti partneri adidasa su između ostalih Dimitris Diamantidis, najbolji sportista Evrolige 2011. godine, kao i izuzetni NBA igrači Riki Rubio, Serž Ibaka, Danilo Galinari i Nikolas Batum.
adidas će biti domaćin jedanaestog po redu godišnjeg adidas EUROKAMPA koji će prikazati najbolje međunarodne igrače kroz jedini kamp odobren od strane NBA u periodu pre potpisivanja ugovora izvan SAD. Kamp će biti organizovan u Trevizu u Italiji od 8. do 10. juna 2013. godine i okupiće najbolje međunarodne talente i bivše i sadašnje trenere i igrače NBA.
O Turkish Airlines Evroligi:
Globalni lider u oblasti sportskog menadžmenta, Košarkaška Evroliga živi svoju drugu deceniju ujednačenog rasta inovativnog organizatora prestižnih takmičenja i događaja. Osnovana 2000. godine kao privatni organizacioni model, smatrana je prelomom u profesionalnim timskim sportovima u Evropi. Danas organizuje dva vodeća košarkaška takmičenja na kontinentu, Turkish Airlines Evroligu i Evrokup, koji obuhvataju preko 60 timova iz više od 25 zemalja. Kraj svake sezone obeležava proglašavanje šampiona kontinenta u okviru Fajnal forTurkish Airlines Evrolige, koji je postao događaj od značaja na svetskom nivou. Poslednjih nekoliko događaja Fajnal fora uživo su prenošeni u skoro 200 zemalja na pet kontinenata, što prati rast kompanije u gledanosti kako na TV-u, tako i u dvoranama. Izvan terena, kroz Košarkaški institut Evrolige i Evroligu za život, kompanija promoviše obrazovne i dobrotvorne inicijative, od priprema za trenere do dobrotvornih koncerata koji privlače goste širom sveta.