Da li ste znali da veće samopouzdanje znači i do 58% veću motivaciju, preko 60% bolje rezultate u radu, i skoro duplo veće šanse za napredovanje na više pozicije u firmi, a njegovo izostajanje potpuni krah karijere! Ovo su rezultati do kojih je, tokom svog desetogodišnjeg rada, u konsultantskoj kompaniji koja se bavi unapređenjem organizacije i zaposlenih, došla Milica Jovanović, predavač na BusinessAcademy.
Ona će otkriti na koji to način samopouzdanje odvaja uspešne ljude od neuspešnih i kako se dešava da završimo isto obrazovanje, a ne izgradimo jednako uspešne karijere, na radionici “Samopouzdanje – kako ga steći i održati” u subotu 28. juna u 11 sati, u prostorijama BusinessAcademy i ITAcademy u Cara Dušana 34, Zemun.
Broj mesta je ograničen, a zainteresovani se mogu prijaviti na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili da prate putem live streama
Ovaj trening će se održati u okviru jedinstvenog LINK Mentorship Support Programa koji se pokreće na BusinessAcademy i ITAcademy, a cilj je razvijanje takozvanih transverzalnih veština koje su usmerene na razvoj motivacije, kritičkog mišljenja, samopouzdanja, soft skillova i drugo. Program će trajati dva meseca i biće sastavljen iz niza radionica i treninga, a namenjen je polaznicima BusinessAcademy i ITAcademy i pomaže im da se pripreme za konkretnog poslodavca, za novo poslovno okruženje i brže usvajanje naprednih znanja i veština.
LINK Mentorship Support Program je izuzetan primer kako obrazovanje u Srbiji prati trendove u drugim evropskim zemljama i kreiran je prema preporukama Evropske komisije.
Istraživanja pokazuju da je stopa nezaposlenosti u Evropskoj uniji među mladima blizu 23 odsto, a u isto vreme u EU postoji dva miliona slobodnih radnih mesta koje nema ko da popuni. U nekim zemljama, kao što su Grčka i Hrvatska, procenat nezaposlenosti mladih prelazi čak 50 odsto! Šta je uzrok ovakvog nesklada? Obrazovni sistemi ne uspevaju da proizvedu dovoljan broj obučenih stručnjaka.
Pred sve zemlje je stavljen veliki zadatak da treba da svoje obrazovne programe prilagode zahtevima tržišta. U novembru 2012. Evropska komisija je predstavila dokument “Promišljanje obrazovanja” koji treba da pomogne evropskim zemljama u ovoj nameri.
Plan predstavlja poziv vlastima da stave naglasak na preduzetničke i IT veštine, da učenje stranih jezika standardizuju tako da do 2020. bar polovina petnaestogodišnjaka govori još jedan jezik, a da 75 odsto ukupnog broja učenika uči drugi jezik. Prema prognozama kojima se rukovodila Evropska komisija, u budućnosti više neće biti dovoljno izaći sa univerziteta sa diplomom, pa čak ni sa zvanjem mastera. Biće neophodno raspolagati dodatnim veštinama.
LINK Mentorship Support Program je kreiran da bi se omogućilo upravo sticanje tih neophodnih veština. Ovakav program je veliki korak u premošćavanju nesklada između obrazovnog sistema i tržišta rada. Program predstavlja zaokret u obrazovanju jer pomera akcenat na efektivne rezultate učenja.