Stručnjaci iz Nemačke, Austrije, Hrvatske i Srbije, zajedno sa predstavnicom Coca-Cola HBC Srbija, i grupom mladih autora sa Umetničkog Fakulteta iz Kragujevca (FILUM), predstaviće učesnicima konferencije trendove u dizajnu i tehnologiji pakovanja proizvoda. Na konferenciji će biti proglašeni i dobitnici priznanja za najbolja pakovanja u Srbiji.

Treća po redu jednodnevna međunarodna konferencija PACKTIVITY3 - konferencija o održivosti, identitetu, funkcionalnosti i estetici pakovanja proizvoda održava se 12. decembra  2013. godine u zgradi Robne kuće „Beograd“ II sprat (Knez Mihailova 5).

Tema treće po redu konferencije Packtivity je ODRŽIVOST – kao poslovni model, kao kreativni izazov i kao kontinuiran proces koji donosi ne samo profitabilnost kompanijama već i bolji kvalitet života potrošaču.  

Kao specijalan gost konferencije Packtivity3 dolazi nam Wolfgang Niederl iz multidisciplinarne dizajn agencije MOODLEY BRAND IDENTITY iz Graca i Beča, (Austrija), kao i Katie Taylor iz čuvene agencijske mreže LANDOR ASSOCIATES  Hamburg, (Nemačka). Od gostiju iz regiona sa nama će biti Igor Manasteriotti i Mia Marić iz hrvatskog dizajn studija MANASTERIOTTI&MARIĆ.

PODSEĆAMO da je i ove godine raspisan nacionalni Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2012/13 koji je otvoren do 9. decembra 2013. godine.

Po završetku konferencije PACKTIVITY3, 12. decembra u 19h, održaće se okrugli sto i diskusija sa učesnicima konferencije, gostima i članovima žirija, a nakon toga i svečana dodela priznanja "PACKTIVITY AWARDS", zatim priznanja "GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2012/13" (u kategorijama realizovano i nerealizovano pakovanje), kao i “GRAND PRIX BEST SUPERMARKET PACK 2012/13" za najbolji dizajn pakovanja proizvoda široke potrošnje u Srbiji.

Autor projekta, organizator i producent konferencije PACKTIVITY3 je Udruženje "Srpska dizajn platforma" – Designed.rs.