Lancôme s ponosom objavljuje svoju saradnju sa preduzetnicom i internacionalnom influenserkom Kjarom Feranji, novom muzom brenda Lancôme. „Toliko sam uzbuđena zbog ove jedinstvene saradnje sa brendom Lancôme. Još kao sasvim mlada devojka u Kremoni bila sam veliki obožavalac ove robne marke. Parfem Trésor bio je miris koji je obeležio moje tinejdžerke godine. Poštujem i delim vrednosti nastale kroz istorijski razvoj brenda. Njegov ideal lepote predstavlja pozivnicu na ličnu sreću i samoostvarenje što su temelji i moje filozofije. Ponosna sam što mi je, zbog mojih poduhvata i uticaja koji imam, kuća Lancôme ukazala poverenje i poverila mi ovu ulogu muze”, objašnjava Kjara Feranji.
I kao što Fransoa Leman, generalna direktorka Lancôme International dodaje: „Saradnja sa Kjarom Feranji simbolizuje našu spremnost da nadahnjujemo mlade žene kroz uzore sa kojima i same mogu da se poistovete. Međunarodna aura kojom zrači Kjara i ispoljava je kroz model ličnog ponašanja potpuno su u skladu sa vrednostima snage i savremenosti do kojih drži Lancôme. Veoma smo ponosni što možemo da sarađujemo sa ovako inspirativnom, uticajnom ženom koja zrači energijom, kroz prefinjenu kombinaciju osećaja za šik i inteligenciju, ne bismo li još jednom potvrdili kako je sreća najbolji pojavni oblik koji lepota može da poprimi.
Stručnjak za fotografiju i poznavalac dobrog ukusa, Kjara Feranji je jedna od najpoštovanijih stručnjaka u domenu društvenih mreža i medija. Osim toga, Kjara Feranji je naš prozor u svet.
Godine 2009, dok je još uvek živela u Milanu, pokrenula je svoj blog o životnom stilu, The Blonde Salad. I gotovo trenutno, zahvaljujući njenom stilu i istančanom osećaju za modu, blog je postao referentno mesto i adresa koju posećuju svi pripadnici sveta mode. Kjarin doživljaj ovog sasvim novog medija nadahnuo ju je da svoj lični život pretvori u blog o stilu, tako što će pomešati sve sastojke sopstvenog kul izgleda koji postiže uz najmanji mogući napor. Devet godina kasnije, više od 11 miliona poklonika širom sveta slede opčinjenost modom, avanture i putovanja ove najevropskije uticajne ličnosti koja deluje u međunarodnim razmerama.
Ova studentkinja prava iz Kremone, svoj lični hobi je preokrenula u profesionalnu karijeru time što je svoj osećaj za stil pretvorila u uspešan poduhvat. Zvezda sa Instagrama, uvek željena u prvim redovima na svim važnim događajima, ona predstavlja oličenje one generacije žena za koje je sve moguće i za koje društveni mediji danas nisu ništa drugo do platno na kome mogu da iskažu sve ono što jesu i što žele.
Godine 2013, Kjara Feranji osnovala je TBS Crew (The Blonde Salad Crew) uzdižući svoju viziju na sasvim novi nivo i pretvarajući svoj blog u kompletan medijski maloprodajni objekat koji ima više od 600.000 poseta tokom meseca i koji poseduje platformu za e-trgovinu.
Moda je na prvom mestu. Kjarin upečatljiv pogled, već sâm po sebi postao je njen zaštitni znak: vrcavo plavo oko oivičeno dugačkim, tankim crnim trepavicama postalo je njen logotip, i može se zapaziti na njenoj kolekciji cipela.
Ubrzo je usledila i e-prodavnica The Chiara Ferragni Collection, koja distribuira njenu kolekciju. Danas, njenu robnu marku prodaje više od 300 maloprodajnih objekata, od Pariza do Njujorka, a u septembru 2017. godine, proslavila je otvaranje prve tri vodeće prodavnice u svom lancu u Milanu, Šangaju i Čengduu. Na velikom događaju povodom otvaranja u Milanu, više od 4.000 obožavalaca došlo je da se i lično upozna sa Kjarom.
U njenom poslovnom timu angažovan je i deo njene porodice, budući da se i njena mlađa sestra, Valentina Feranji, koja i sama ima više od 1,6 miliona pratilaca, u brojnim prilikama fotografiše zajedno sa Kjarom.
Pronicljiva poslovna žena, harizmatična predvodnica, Kjara Feranji sasvim prirodno postala je generalni direktor svoje kompanije u 2017. godini i te iste godine ponela je titulu „Najuticajnije ličnosti u svetu mode” koje joj je dodelio američki časopis Forbs.
Njeno iskustvo na društvenim mrežama upareno sa njenim talentom za komunikacije i kreiranje javnog imidža privukli su i pažnju akademika, budući da je na Harvardu Kjara već u dve prilike bila predmet studije slučaja. Zbog sopstvenog ličnog uspeha postala je primer koji se rado ističe i uzor koji drugi treba da slede.
Iskrenost, nesputana volja, sreća, savremenost – sve su to reči koje odzvanjaju kroz Kjarinu viziju, putovanje i filozofiju koju brend Lancôme simbolizuje širom sveta tokom više od 80 godina. Stoga, najprirodnija moguća odluka je bila zamoliti ovu uticajnu i inspirativnu ličnost da se udruži sa kućom Lancôme i postane njena muza.
Gajeći evropski stil i životni stav, italijanski – stečen rođenjem i u njenom srcu, losanđeleski – po ličnom izboru, Kjara Feranji koja očekuje i svoje prvo dete, krajnje je višeslojna ličnost. Ona i Lancôme zajedničkim snagama izraziće ovu raznovrsnost, naravno, posredstvom društvenih mreža, ali i kroz brojne projekte (koji su i dalje pod velom tajne) tokom cele godine.
Lancôme, francuska izuzetnost - Osnovana 1935. godine od strane revolucionarnog vizionara Armana Petižana, a sa ciljem da razvije i francuski duh i ukus i proširi ih širom sveta, kozmetička kuća Lancôme je istog časa postavljena na temelju dva nepromenljiva činioca: komplementarnosti parfema, nege i šminke i potrebi da udovolji klijenteli širom sveta. Danas je ovaj brend prisutan u 130 zemalja i uz 20.000 savetnika o lepoti, na podjednakom broju prodajnih mesta, odašilje ovu istu poruku o francuskoj izuzetnosti, kroz kombinaciju prefinjenih usluga i legendarnih proizvoda (Trésor, La vie est belle, L’Absolu Rouge, Rouge in Love, Advanced Génifique, Visionnaire, Teint Miracle i dr.).
Kao francuska kuća luksuznih kozmetičkih proizvoda, koju predstavljaju ambasadorke poput Džulije Roberts, Kejt Vinslet, Penelope Kruz, Lupite Njongo, Lili Kolins i Tejlor Hil), Lancôme predstavlja odraz žene u ogledalu: one koja očarava i zrači energijom. Iz dana u dan, ambicija ove kompanije uvek je ista – da svaka žena koja zakorači u Lancôme bude lepša, a da iz njega izađe srećnija.