Emporio Armani mirisni duo – Because it’s YOU i Stronger with YOU!
Predstavlja novi mirisni duet za nju i njega - Godine 1981, Đorđo Armani (Giorgio Armani) je zamislio i stvorio Emporio Armani kao urbani, energični, pozitivni brend, zaljubljen u mladost i slobodu: znatno eksperimentalniju verziju njegovog dotadašnjeg stila. Emporio Armani je postao linija proizvoda za muškarce i žene koji imaju slobodu da delaju, stvaraju i da vole.

„Od svojih prvih koraka, Emporio je postao moj omiljeni teren za razne eksperimente. Posmatrajući stvarni život oko sebe, shvatio sam u kom pravcu treba da idem. Ova kolekcija nosi osećaj mladosti, međutim, ona nije namenjena samo dvadesetogodišnjacima, već, zapravo, svima onima koji, sa ukusom i stilom, žele da se u bilo kojoj životnoj dobi osećaju mladima.ˮ
Đorđo Armani

Godine 1998, Đorđo Armani je stvorio prve parfeme iz linije Emporio Armani oličavajući u njima svoj moderni pristup uz prizvuk multikulturalnosti i prikupljajući inspiraciju iz svih delova sveta.

PARFIMERI ODGOVARAJU NA PITANJA

3 pitanja za An Flipo (Anne Flipo), parfimera u kompaniji IFF

Kako biste opisali parfem BECAUSE IT'S YOU?

Živahan, iskričav i pohotan, voćno-cvetni, kao savršena mešavina samouverene zavodljivosti i flerta, namigivanja i osmeha. Ovaj miris je osmišljen tako da izrazi ženstvenost u svoj njenoj složenosti, izvan bilo kakvih klišea.

Na koji način ste odabrali da izrazite dimenziju ženstvenosti?

Krenuli smo od mirisne note ljubičice, pridodajući joj dah italijanske osobenosti, kroz tračak parmske ljubičice, obavijen izdašnom, sugestivnom turskom ružom. Da bismo postigli dimenziju maksimalne neodoljivosti, ovom posve ženstvenom spoju pridodali smo i vanilu, a zatim i pačuli kako bismo izrazili prefinjenost i dubinu, otmeni karakter neo chypre note sa italijanskom aromom.

Kako biste opisali ovu voćnu mirisnu notu?

Poželela sam sasvim drugačiju voćnu notu u kojoj je uhvaćena elegantna prirodnost. Ova kombinacija maline i crne ribizle poseduje teksturu sorbea i savršeno izražava spontanost, smelost, trenutnu zavodljivost, snagu i energiju mladosti, baš kao i mladalačku nestrpljivost. Ma kakav da je profil muškarca u pitanju, njegova jedina najdublja želja biće da zagrize ovu voćku i ovu mladu ženu.

3 pitanja za Sesil Maton (Cécile Matton), parfimera u kompaniji Mane

Kako biste, u svega nekoliko reči, opisali parfem STRONGER WITH YOU?

Neodoljivost namenjena muškarcima koji koračaju putem kojim se ređe ide, a koja sasvim opipljivo iskazuje tu smirenu snagu, toliko zavodljivu kod muškaraca – upravo to smo pokušali da dočaramo.

Kako izražavate tu muževnost?

Poželela sam da stvorim krajnje svež karakter, u gornjoj mirisnoj noti (zadivljujuća mirisna nota jabuke stopljena sa listom ljubičice i ružičastim biberom) i središnjoj noti (aromatične i pikantne arome muskatne žalfije, hibridne lavande, cimeta i kardamona). A zatim i tu superzavodljivu mešavinu drvenaste note i ćilibara, u kojoj možete da otkrijete uzvišenost vanile sa animalnim dodirom kože, zajedno sa esencijom kedrovine i drveta gvajaka, koja celom ovom spoju daruje posve modernu izbrušenost.

Kako je razvijen taj gurmanski dodir?

Tragali smo za prožimajućim elementom „kandiranog kestena”, koji nadograđuje porodicu ukusa i prelepo se uklapa sa svim notama drvenastog začinskog mirisa. Pomirišete li pažljivije, jasno je da je reč o modernizovanoj, „gurmanskoj” fougère strukturi. Ovaj miris je poput nekog klasika koji je osavremenjen na posve neočekivan način, koji je znatno više u trendu, mnogo urbaniji. Izrazita muževnost koja je napokon prigrlila i svoje žensko naličje, što je čini još i više neodoljivom.