Fashion Park Outlet Centar Inđija ispunio očekivanja - Kupovina sa stilom po najpovoljnijim cenama
Fashion Park Outlet Centar Inđija, prva šoping destinacija ove vrste u Srbiji, za samo osam meseci od otvaranja, dokazao je da je kupovina u outlet centrima na velika vrata ušla među potrošače u našoj zemlji. Kontinuiran rast posećenosti, zadovoljstvo kupaca, širenje asortimana proizvoda i brendova pravi su pokazatelji da je Fashion Park Outlet Centar Inđija postao veoma važan segment srpskog maloprodajnog biznisa.
 
Istraživanje među kupcima koje je sprovela istraživačka agencija GfK, potvrdilo je da je Fashion Park Outlet centar Inđija našao svoje mesto među šoping molovima u Srbiji i zadovoljio očekivanja kupaca. Gotovo trećina ispitanika istaklo je da su veoma zadovoljni posetom centru, a čak 90 odsto njih bi preporučilo Fashion Park svojim prijateljima i poznanicima. Istraživanje je pokazalo da su kod čak polovine ispitanika koji su posetili centar, cena i mogućnost uštede najveći motiv kupovine u ovom šoping centru. Više od pola anketiranih potvrdilo je da je njihova poseta Fashion Park Outlet Centru Inđija bila vredna vremena koje su izdvojili za dolazak. Kao dodatne prednosti outlet-a, ispitanici su istakli dugo radno vreme, kao i open air izgled samog centra.
 
-Istraživanje koje smo uradili potvrdilo je da je Fashion Park Outlet Centar umnogome zadovoljio očekivanja naših kupaca. O njihovom zadovoljstvu svedoči i podatak da je centar do sada posetilo oko 800.000 ljudi, od kojih su preko 70 odsto nešto i kupili. To znači da su kupci prepoznali koncept outlet kupovine koja im pruža dodatnu vrednost za novac, što je naročito bitno u vremenu krize kada su uštede ove vrste vrlo značajne. Kod nas, potrošači dobijaju mogućnost kupovine originalnih svetskih brendova po ceni u proseku nižoj za 55 odsto nego u centru grada, što nas zaista čini jedinstvenim u sektoru maloprodaje – istakao je Đura Stanić*, predsednik Upravnog odbora BlackOak Developments, glavnog investitora projekta. On je dodao da kupce od sledeće sezone očekuje još iznenađenja, jer su u toku pregovori sa nekoliko svetskih brendova koji bi trebalo da obogate ponudu Outleta.
 
Pored činjenice da su cene artikala svakog dana na popustu od 30 do 70 odsto, Fashion Park Outlet Centar redovno organizuje specijalne akcije dodatnih popusta na već snižene outlet cene, kako bi kupcima omogućio dodatne uštede. Samo tokom protekla dva meseca, Outlet je organizovao četiri velika vikend sniženja, kada su na popustu do čak 50 odsto bili gotovo svi brendovi iz ponude centra. Akcije će se nastaviti i u 2013. godini, kada kupce očekuju još povoljnija sniženja i brojna iznenađenja. O najatraktivnijim ponudama posetioci mogu da se informišu putem zvaničnog sajta.
 
Fashion Park Outlet Centar je prva šoping destinacija ovakve vrste u Srbiji, koja i maloprodavcima pruža dodatni benefit, budući da im takav koncept omogućava prodaju zaliha prošlogodišnjih kolekcija. Trenutna popunjenost ovog pravog šopingoličarskog grada je 80 odsto, a uskoro se očekuje dolazak novih brendova. Centar zapošljava oko 550 ljudi, a drugom fazom izgradnje koja je planirana već za 2014. godinu biće upošljeno dodatnih 500 radnika.
 
Sa prosekom od 25.000 poseta nedeljno, očekuje se da inđijski outlet uskoro premaši cifru od milion posetilaca. Najveće gužve u outlet-u beleže se petkom, subotom i nedeljom, a u poslednjih nekoliko nedelja primetan je i porast broja ljubitelja šopinga i ponedeljkom. Najveći broj posetilaca dolazi iz Beograda, Novog Sada, Inđije i okoline, ali i iz Niša, Jagodine kao i iz inostranstva koji tranzitom prolaze kroz Srbiju.
 
Tokom septembra i oktobra, Fashion Park Outlet Centar, postao je bogatiji za šest novih prodavnica renomiranih proizvođača odeće, obuće i asesoara. Bogat asortiman, tako su dodatno osvežili brendovi Pal Zileri, Dress Code, Hush Puppies, Golden Lady, Ivergano i kuća finih poklona Poklon Dućan. Outlet Centar Inđija nalazi se na samo 30 minuta od Beograda, raspolaže parkingom kapaciteta od 1200 mesta. Pored dobre kupovine, centar nudi i odličan provod, sa biranim restoranima, kafeima i najvećom dečijom igraonicom u ovom delu Srbije.
 
Pored priznanja kupaca koji u velikom broju posećuju centar, Fashion Park Outlet Centar ušao je u konkurenciju za prestižno priznanje za najbolju reklamu u 2012. godini. Reklama za kampanju „Obucite se od glave do pete“ uvrštena je među 30 najboljih u ovoj godini u okviru manifestacije „Noć reklamoždera“.