Adresa:
Čačanska 3
11000
Telefon:
011/2890-762
Mobilni:
064/2260-290
Dvorištance - Studio za srećno odrastanje
Detaljnije:
Dečija kuća potpuno obrasla u zelenilo žive ograde, divljeg bršljana, raznih lozica, cveća i voćkica, svojom veselošću i prijatnom atmosferom, mnogo je više od sinonima za lepo i stimulativno okruženje rezervisano za svakodnevno druženje, igru i rad sa decom predškolskog uzrasta.

Naziv školice Studio za srećno odrastanje odražava njenu primarnu misiju- srećan i uspešan razvoj dece.
Early Learning Center ukazuje na vrtić sa jasno definisanom jezičkom orijentacijom.
• Primenom dinamičnih, privlačnih i edukativnih programa, projekata, radionica, različitih aktivnosti i vežbi mi podstičemo pravilan telesni, socijalno- emocionalni, saznajni i moralni razvoj dece.
• Vaspitno - obrazovni program u celosti, kao i pristup u radu sa decom utemeljeni su na znanjima i iskustvima iz oblasti psihologije, nauka koja egzaktno ukazuje na puteve normalnog i kvalitetnog psihičkog razvoja dece.
• Mi podstičemo razvoj urođenih sposobnosti, interesovnja i oblikovanje ličnog identiteta svakog deteta.
• U Dvorištancetu deca stiču dragocena saznanja iz relevantnih oblasti - senzorne, jezičke, matematičko- logičke, oblasti prirodnih nauka, muzičkog, likovnog, dramskog izražavanja, praktičnog života i uspešne komunikacije; izvanrednu matricu za učenje engleskog jezika.
• Mi pružamo konkretnu psihološku pomoć deci i roditeljima u prevazilaženju adaptacionih (strah od odvajanja), emocionalnih i drugih razvojnih poteškoća dece.

Uzrast
• 2,5- 7 godina
• Kid’s Club- najmlađa deca uzrasta od 2,5- 3 godine koja se po prvi put odvajaju od roditelja obuhvaćena su posebnim programom adaptacije.
• Senior Club- druženje i rad sa decom od 6- 7 godina kroz učenje engleskog jezika ili pružanje pomoći u adaptaciji na prvi razred.
• Deca se razvrstavaju po grupama nakon prethodnog razgovora sa psihologom.

Metod rada
• U skladu sa razvojnim mogućnostima dece i zadovoljavanjem njihovih suštinskih potreba za sigurnošću, naklonošću i saosećajnom komunikacijom; za saznanjem, ekspresijom, potrebama za pokretom, igrom i stvaranjem.
• Najsavremenije holističke metode učenja engleskog jezika
• Kroz grupne i individualne aktivnosti, timskog ili takmičarskog tipa igramo se, rastemo i učimo.

Principi rada
• Realno sagledavanje, prepoznavanje i uvažavanje autentičnih potreba svakog deteta ponaosob
• Plasiranje optimalno doziranih frustracija
• Nenasilne metode edukacije i obilje autentičnih iskustava
• Favorizuje se samostalnost, inicijativnost, lični trud, napor i samokontrola
• Demokratičnost i ravnopravnost
• Blizak partnerski odnos sa roditeljima