Udruženje industrije mineralnih voda za SVETSKI DAN VODA
Udruženje industrije mineralnih voda je, povodom Svetskog dana voda, organizovalo skup kojem su prisustvovale kompanije, članice Udruženja i predstavnici Republičke direkcije za vodei Privredne komore Srbije. Zorica Vukčević, predsednica Udruženja industrije mineralnih voda Srbije istakla je da će Udruženje imati poseban izazov da nastavi da zastupa interes članica u vrlo zahtevnom ekonomskom okruženju koje je teško za održanje proizvodnje i plasmana.

Fenomen refleksije kao metod sopstvenog umetničkog istraživanja
U petak, 3. april 2015. u 19 sati u Galeriji Fakulteta likovnih umetnosti u Rajićevoj 10, Beograd - U svom umetničkom doktorskom radu Fenomen refleksije kao metod sopstvenog umetničkog istraživanja, umetnica Mirjana Đošić uvodi nas u svoj svet ogledala i kroz svoja dela pušta nas da u taj svet zavirimo. Polazeći od autoportreta kao početne tačke u radu, dolazi do krupno kadriranih delova lica, predstavljenih na neočekivani predimenzionirani način, poigravajući se pritom materijom i materijalom.

Fudbal za prijateljstvo 2015
Kompanija Gazprom, zvanični partner UEFA Lige šampiona, lansirala je danas treću sezonu Međunarodnog dečijeg društveno odgovornog projekta Gazprom “Fudbal za prijateljstvo”. Dana 25.04. sve zemlje učesnice proslaviće Međunarodni dan fudbala i prijateljstva. Međunarodni turnir u uličnom fudbalu i treći međunarodni dečiji “Fudbal za prijateljstvo” forum održaće se u Berlinu od 4.06 do 07.06.2015. Posle održavanja foruma svi učesnici prisustvovaće finalu UEFA Lige šampiona na Olimpijskom stadionu u Berlinu (Olympiastadion).

Večeras će se, u klubu Mr.Stefan Braun od 22h, održati prva u nizu žurki pod nazivom The Best of Belgrade 001, koje promovišu beogradski noćni život kao autentičan srpski izvozni brend, a koje će se održavati do kraja godine na različitim mestima za izlazak, širom Beograda. Na događaju će se u ponoć birati zaštitno lice belgrade night life, devojka koja će narednih šest meseci koliko traje mandat, promovisati beogradski noćni život kroz sve kanale komunikacije u regionu i Evropi, kako bi na pravi način predstavili ovaj brend.

RADIONICA ,,KAKO PODRŽATI SEBE?''
Pozivamo vas na radionicu ,,Kako podržati sebe?” gde ćete imati priliku da istražujete različite oslonce unutar sebe i u svom okruženju. Postoje različite situacije i odnosi u životu u kojima možemo da se osetimo poljuljano i ometeno sumnjama i brigama. Tada nam je važno da pronađemo načine da se vratimo sebi i svojoj istini, da povratimo unutrašnju ravnotežu, da sebe podržimo za neke naredne korake.

KNJAZ MILOŠ ESCAPE ROOM AVANTURA
Nakon Mineralizacije Srbije kroz video projekciju u pokretu, Knjaz Miloš nastavlja kampanju Kralj Minerala prateći svetske trendove. Za ekipe sastavljene od predstavnika medijskih kuća i poznatih ličnosti kompanija je pripremila poseban doživljaj i organizovala popularnu igru „Escape room“. Svoju snalažljivost testirali su Marina Kotevski, Aleksa Jelić, Ivan Mihailović, Tamara Paunović i Petar Benčina.

La Roche-Posay Skinchecker
ako se dovoljno rano dijagnostikuje, 90% slučajeva melanoma može biti efikasno lečeno. Ekskluzivna studija koju je za La Roche-Posay sproveo Ipsos u 23 zemlje na svim kontinentima, bavi se proučavanjem različitih stavova po pitanju sunca i opštim znanjem o rizicima povezanim sa izlaganjem. Ogromnih 88% ispitanika je svesno rizika od pojave karcinoma kože kada se izlažemo suncu bez zaštite. Međutim, samo 1 od 2 ispitanika je ikada konsultovalo dermatologa u vezi sa skriningom mladeža, a 1 od 4 nikada nije čak ni pogledalo mladeže na sopstvenom telu.

6. FESTIVAL FRANKOFONOG FILMA
Dan frankofonije, 20. mart, slavi se celog meseca marta, kada se posebno angažuju članovi zajednice okupljene u okviru Međunarodne organizacije frankofonije koja broji 200 miliona osoba koje govore francuski, odnosno 56 država stalnih članica i 19 članica posmatrača, a među njima je i Srbija od 2006. godine. Važna uloga Frankofonije je, pored popularizacije francuskog jezika i frankofonskih kultura, i  priznavanje kulturne raznolikosti i dijaloga među kulturama. Zato je ove godine, na šestom po redu Festivalu frankofonog filma fokus na afričkim filmovima i kinematografiji.

Pozivamo Vas na novu epizodu Zombija!!
U subotu 21. marta od 20h u  Bitef teataru - «Povratak Zombija» je treća epizoda u serijalu umetničkog istraživanja koje se bavi zombi figurom kao metaforom naše savremene subjektivnosti. Kroz ovaj projekat, procesom stalnih promena simboličkog okvira, zombi figura je instrumentalizovana ne bi li ukazala na fragilan odnos između realnosti i fikcije i time na mehanizme kojima se konstruiše naša realnost.

U nedelji u kojoj se obeležava Svetski dan pozorišta za decu i mlade, Svetski dan lutkarstva i Svetski dan pozorišta i mesecu Frankofonije, ASITEŽ Srbije u saradnji sa SACD  i ASITEŽ Francuske realizuje višednevni program predstavljanja savremene frankofone dramske literature za decu i mlade.

BELGRADE BEER FEST U AMERIČKOM UDŽBENIKU „THINK“
Američki udžbenik „THINK Public Relations“, koji se koristi na brojnim univerzitetima u Americi, je Belgrade Beer Fest naveo kao odličan primer planiranja dogadjaja, marketinga, promocije i odnosa s javnošću. Uz veliku panoramu prepunog Ušća, autori udžbenika Wilcox, Cameron, Reber i Shin navode na koji način je intenzivnim planiranjem veoma složenih segmenata, Belgrade Beer Fest uspeo da se nadje na svetskoj listi festivala koji dnevno poseti preko 100 hiljada ljudi.

Izložba „Nušić na kraljevačkoj sceni“
Izložba „Nušić na kraljevačkoj sceni“, priređena krajem prošle godine povodom obeležavanja 150 godina od rođenja Branislava Nušića, biće otvorena do 25. marta u Galeriji Zavoda za proučavanje kulturnog razvitka (Rige od Fere 4, Beograd). "Autorke izložbe Mirjane Savić, viši kustos i Jasmina Dražović kustos Narodnog muzeja u Kraljevu, predstavile su višedecenijsku prisutnost našeg znamenitog komediografa u pozorišnom životu Kraljeva...