Svi maturanti moći će da dobiju savete o maturskoj odevnoj kombinaciji, ali i ideje za najbolju šminku i frizuru za glamuroznu noć, u okviru manifestacije „Ušće kutak za maturante“, tokom vikenda – 23. i 24. maja, u UŠĆE Shopping Centru. Tokom ova dva dana, u periodu 18 do 20 časova, maturante će čekati stilistkinje, frizerke i šminkerke koje će im takođe dati vredne savete o stilu, a od 17 do 20 časova na licu mesta će biti instruktori plesa sa savetima za prvi maturski ples, dok će nutricionista zainteresovane savetovati o tome kako na najbrži i najzdraviji način srediti liniju za matursko veče. U centru će takođe biti i specijalnih popusta za maturante.
Atraktivni modeli iz nove Jordankolekcije prikazani su na originalnoj modnoj reviji u BUZZ koncept prodavnici u Ušće Shopping Centru. Ljubitelji čuvenih Džordanki uživali su u modnom performansu na kome su nove modele, pored manekena, predstavile i javne ličnosti - pevačica Martina Vrbos, maneken Vlada Vuksanović, tviteraš Milan Vučićević, poznatiji kao Nichim Izazvan, kreator Saša Vidić i glumica Dragana Mićalović.
BEST Design Week je seminar dizajna i brendiranja koji se ove godine peti put za redom održava u Beogradu od 30. maja do 6. juna u organizaciji Udruženja studenata tehnike Evrope – BEST Beograd u saradnji sa italijanskom školom mode i dizajna Accademia del Lusso. Studenti svih tehničko-tehnoloških i prirodno-matematičkih fakulteta Univerziteta u Beogradu imaće priliku da učestvuju u radionicama i predavanjima eminentnih predavača iz oblasti brendiranja, grafičkog i web dizajna.
Košutnjak Challenge Race 2014 I Košutnjak Challenge Race Junior 2014 održaće se u subotu, 16. maja 2015. u dva termina, od 10h – Košutnjak Challenge Race Junior 2015. (za decu) i od 12h – Košutnjak Challenge Race 2015. (za odrasle). Za sve koji imaju žara i hrabrosti i ne plaše se da testiraju svoje granice organizujemo četvrtu po redu trku - Košutnjak Challlenge Race 2015. Kotizacije se plaćaju pre trke.
Prvi humanitarni Sportski bazar održaće se u nedelju 17.maja, sa početkom u 17 časova na severnom platou Kombank Arene, sa ciljem da se obezbede sredstva za Osnovnu Školu „Radivoj Popović“ u Zemunu, koju pohađaju deca sa posebnim potrebama. Održavanje bazara podržao je Grad Beograd, a pored toga što će prostor Arene biti korišćen za akciju, Kombank Arena će se dodatno uključiti, tako da će zainteresovani na štandu Arene pored sportskih suvenira, moći da nađu i propusnice, majice, programe, postere i autograme sa nekih od najvećih svetskih turneja, koje su se održale u Kombank areni!
Domaćini muzičkog segmenta “Beogradskog manifesta”, koji se održava od 22. do 24. maja na Kalemegdanu, biće naši najpoznatiji festivali: “Beer fest”, “Zaječarska gitarijada”, “Nišvil, “Dragačevski Sabor trubača” ,” “Love fest”, “Sea dance festival”…Koncept “Kultur šok” zone je da predstavi sva lica muzike u Srbiji i pokrene sjajno raspoloženje među publikom različitih generacija.
U centru dešavanja Savamale, nadomak obale reke sa autentično dizajniranom letnjom baštom, Tranzit bar je prava destinacija za sve ljubitelje urbane kulture, vrhunske klupske muzike, sofisticiranog dizajna, internacionalnekuhinje u vidu malih zalogaja i osveženja od ceđenog organskog voća. Nastupi globalne DJ zvezde, atraktivne Nore En Pure, u okviru njene svetske turneje, u četvrtak 21. maja i stand up komičara engleskog porekla Olivera Šotre, dan ranije u sredu 20. maja, označiće veliki početak letnje sezone ovog ultimativnog bar-restoran koncepta na našim prostorima.
Mladi koji žele da steknu internacionalno iskustvo u jednom od najvećih svetskih veleprodajnih lanaca, METRO Cash & Carry, imaju priliku da učestvuju u projektu Ready2Lead! Prijave traju od 15. do 31. maja 2015. Za učešće u projektu mogu se prijaviti svi koji su u protekle tri godine diplomirali ili stekli master diplomu. Prednost će imati kandidati koji su tokom studiranja učestvovalli u vannastavnim aktivnostima u okviru kojih su koristili engleski, ili su već imali priliku da steknu internacionalno iskustvo.
„Zemun park“, prvi ritejl park u Beogradu, otvoriće svoja vrata posetiocima u četvrtak, 28. maja. Svečano otvaranje zakazano je za 17.30 časova, a bogata ponuda upotpunjena nastupima Jelene Tomašević i Tonija Cetinskog, nagradnom igrom za sve posetioce i radionicama za decu, zadovoljiće svačiji ukus. Zabavi na otvorenom najviše će se obradovati najmlađi posetioci „Zemun parka“, jer će imati priliku da uživaju u takmičenjima i zanimljivom programu sa animatorima i klovnovima, ali i u najvećoj igraonici za decu u Srbiji, koja se prostire na 2.000 kvadratnih metara.
Dečija koža se još razvija i mnogo je krhkija od kože odraslih, naročito kada je u pitanju štetan uticaj UV zraka. Postoji samo jedno rešenje: zaštitite ih. 2015. godine La Roche-Posay predstavlja prvo Anthelios mleko za osetljivu kožu beba SPF 50+ koje sadrži novu formulu posebno razvijenu za osetljivu kožu najmlađih. Pažljivo odabrani sastojci pružaju sigurnost osetljivoj koži beba. Tekstura je obogaćena karite buterom za dodatni efekat hidratacije i umirenja kože.
Inspirisani savršenim osmehom filmskih zvezda, sve više ljudi sanja o biserno belim zubima. Upravo iz tog razloga preparati za izbeljivanje predstavljaju najveći segment u oralnoj nezi širom regiona. Svedoci smo da često i nakon upotrebe proizvoda za izbeljivanje je teško zaštititi zube od naslaga koje se iznova stvaraju, posebno nakon šoljice kafe ili čaše crvenog vina. Nakon 110 godina dentalne ekspertize, najnovija klinički testirana inovacija Vademecum Non-Stop White1, je prva zubna pasta među proizvodima Vademecum Expert koja izbeljuje zube i istovremeno ih štiti od ponovne pojave mrlja, čineći osmeh blistavo belim tokom celog dana.
METRO Cash & Carry Srbija i brend Cipiripi predstavili su novo pakovanje Cipiripi dvobojnog krema u kantici od 2.5 kilograma. Vodeći svetski veleprodajni lanac sa zadovoljstvom obaveštava svoje kupce da se ovo specijalno pakovanje može naći u svim METRO objektima po pristupačnoj ceni. Palačinkarnice, fast-food i drugi ugostiteljski objekti imaće mogućnost da koriste novo praktično i ekonomično pakovanje omiljenog Cipiripi krema koje će im olakšati svakodnevno poslovanje.
Još članaka...
- Priča o neobičnom putu žičkih ikona
- Za finansiranje privrede iz EU fondova do sad su odobreni brojni projekti!
- Poetski teatar na Štrih festu!
- Delikatesni ponedeljak - Noć Muzeja
- Igrajte Kamen-papir-makaze protiv Franca Bekenbauera na vebsajtu GAZPROM Fudbal
- Razvijena ekološka svest na Starom gradu
- OTVORENI ŽENSKI TRENING NA OLIMPU
- GOZBA @Po motivima Platonove Gozbe
- Guarnerius - „Izložba za jednu sliku i jedan tekst. Za jedan dan.“
- Heineken® tvitovanje sa legendarnim fudbalerima #championthematch
- Košutnjak Challenge Race Junior 2015
- Drink expo – Sajam pića i tečne hrane