Lutkarska predstava SVE ZA LJUBAV
U pozorištu lutaka  PINOKIO,  je premijera nove lutkarske predstave  SVE ZA LJUBAV u subotu 17. Marta u 20:00 časova. SVE ZA LJUBAV je dirljiva ljubavna priča koja je smeštena u egzotične predele Bliskog istoka i Afrike. Naslovne uloge igraju Teodora Marčeta i Ljubomir Bulajić. Ovo je lutkarsko glumačka  ansambl predstava u kojoj učestvuju, pored gostujućih glumaca i izvanredni glumci i animatori Pozorišta lutaka Pinokio:  Dragana Vasić, Biljana Mihajlović, Jovan Popović, Zoran Todorović, Ljiljana Živić i Goran Popović. U režiji Vladimira Lazića sve je razbarušeno, živahno, sve je moguće, od slobodne igre,  fantazije, sveta u kome je sve čudno i neobičnio, a opet na poseban način blisko i prepoznatljivo.Lazić je  u predstavu uvuveo lik, veličanstvenog Milovana  Vidakovića, pisca romana, u tumačenju  popularnog glumca   Marka Gvera.

Kompanija Telekom Srbija postala generalni sponzor Streljačkog saveza Srbije
Generalni direktor Telekoma Srbija Predrag Ćulibrk i predsednik Streljačkog saveza Srbije Nenad Putnik potpisali su sponzorski ugovor kojim će naša najveća telekomunikaciona kompanija u naredne dve godine pružati podršku aktivnostima ovog sportskog udruženja. Na svečanoj ceremoniji potpisivanja ugovora u prostorijama Telekoma Srbija prisustvovali su i srpski reprezentativci Zorana Arunović, Damir Mikec i Andrea Arsović. „Poznato je da Telekom Srbija od svog osnivanja podržava sport, kako na klupskom, tako i na reprezentativnom nivou. Drago nam je da delom, zahvaljujući i našoj podršci najbolji sportisti Srbije svojoj zemlji donose veliki broj medalja...

Od beloglavog supa do orla krstaša – ko vodi brigu o simbolima Srbije?
Kako je došlo do toga da se posle dužeg vremena beloglavi sup, inače maskota našeg Olimpijskog tima, vrati na naše područje, a kako smo uspeli da do istrebljenja dovedemo orlove krstaše, zaštitnike koji krase grb Srbije, samo su neke od tema koje će biti pokrenute 14. marta od 18:00 časova u Dvorani Kulturnog centra Beograda na tribini uoči premijere nagrađivanog dokumentarca „Džejn“. „Stvarno je do nas. Mi smo ti koji mogu doneti promene. Ako vodimo život tako da ostavimo najmanji mogući uticaj na okolinu, ako kupujemo stvari koje je moralno kupiti, a ne kupujemo one koje to nisu, preko noći bismo mogli promeniti svet“, poručila je slavna primatološkinja dr Džejn Gudal u svom, sada već čuvenom TED govoru u kojem je govorila o tome šta šimpanze deli od ljudi, odnosno šta nas to spaja.

GOÛT DE FRANCE / GOOD FRANCE / UKUSI FRANCUSKE 2018
Posle fantastičnog uspeha tri svetske „francuske“ večere koja su organizovane u martu 2015, 2016 i 2017, sa zadovoljstvom vam najavljujemo i četvrto izdanje Ukusa Francuske za sredu, 21. mart 2018. godine. Koncepcija je ostala ista: širom planete, restorani, od skromnih bistroa do najekskluzivnijih tačaka na gastronomskoj karti sveta,  ponudiće svojim gostima za večeru svoj meni u čast francuske gastronomije. Godine 2015. počelo se sa 1000 restorana, a cetiri godine kasnije, 2018. Događaj će okupiti 3300 restorana, šefova i menija iz celog sveta! Goût de France (Ukusi Francuske) se organizuje na inicijativu jednog od najpoznatijih francuskih kuvara, Alena Dikasa (Alain Ducasse) i Ministarstva za Evropu i spoljne poslove.

Nemаnjа Milenković NEPOZNATI
U gаleriji Stepenište, Centrа zа likovno obrаzovаnje – Šumаtovаčkа, u ponedeljаk 19. mаrtа u 19 čаsovа biće otvorenа sаmostаlnа izložbа slikа i crtežа, Nemаnje Milenkovićа pod nаzivom „Nepoznаti“. "Serijа Nepoznаti u fokusu sаdrži motiv snаžne simbolike i nаglаšenog kontekstа, obezglаvljenog jelenа. Istrаživаnjem odnosа ljudi i životinjа u sаvremenom društvu, odlučno prenosim svoj doživljаj koristeći se rаzličitim vizuelnim medijimа u svom rаdu", objаšnjаvа аutor izložbe. Nemаnjа Milenković, rođen 1996. godine u Novom Sаdu. Student III godine Akаdemije umetnosti u Novom Sаdu nа studijskom progrаmu Slikаrstvo u klаsi profesorа Drаgаnа Mаtićа.

Nova muza brenda Lancôme
Lancôme s ponosom objavljuje svoju saradnju sa preduzetnicom i internacionalnom influenserkom Kjarom Feranji, novom muzom brenda Lancôme. „Toliko sam uzbuđena zbog ove jedinstvene saradnje sa brendom Lancôme. Još kao sasvim mlada devojka u Kremoni bila sam veliki obožavalac ove robne marke. Parfem Trésor bio je miris koji je obeležio moje tinejdžerke godine. Poštujem i delim vrednosti nastale kroz istorijski razvoj brenda. Njegov ideal lepote predstavlja pozivnicu na ličnu sreću i samoostvarenje što su temelji i moje filozofije. Ponosna sam što mi je, zbog mojih poduhvata i uticaja koji imam, kuća Lancôme ukazala poverenje i poverila mi ovu ulogu muze”, objašnjava Kjara Feranji.

Kаligrаfskа pismenost zа mlаde 1
O ponedeljkа 19. mаrtа u Centru zа likovo obrаzovаnje, Šumаtovаčkа 122 otpočeće rаdionicа kаligrаfije zа mlаde od 14 do 19 godinа stаrosti. Progrаm je besplаtаn zа polаznike, zаhvаljujući podršci grаdskog Sekretаrijаtа zа sport i omlаdinu. Broj mestа nа rаdionici je ogrаničen. Zаnteresovаni se mogu prijаviti putem mejlа Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. (ime i prezime; uzrаst), sа nаznаkom „Zа besplаtnu rаdionicu KALIGRAFIJE“.  Kаligrаfijа (od grčkog καλλος Kаllos „lepotа" + γραφη grаphe „pisаnje") je vrstа vizuelne umetnosti. Predstаvljа umetnost lepog pisаnjа kojа vodi poreklo sа područijа Kine.

Springtime In Belgrade! - Počinje šesti Beogradski Irski Festival
Šesto izdanje Beogradskog Irskog Festivala (BIF), koji će se od 9. do 18. marta održati pod sloganom „Springtime In Belgrade!“, predstaviće na više lokacija u Beogradu deo očaravajuće irske kulture. Program Festivala inspirisan je Evropskom godinom kulturne baštine, za koju je 2018. proglašena od strane Evropskog parlamenta, pa publiku očekuju najznačajnija i najnovija filmska ostvarenja iz Irske, predavanja i izložbe, koncerti, pozorišne predstave, radionice i drugi atraktivni kulturni događaji, kao i niz zanimljivih gastronomskih dogodovština. Jedan od prvih događaja je nastup jednog od najpoznantijih irskih kantautora – Mundy-ja, 10. marta u klubu Elektropionir.

GUESS JEANS - KOLEKCIJA ZA PROLEĆE/LETO 2018
U srži ove kolekcije, u kojoj se međusobno prepliću tropska atmosfera, urbani stil i živahni uticaji 90-ih, nalaze se zabava i sloboda koju donosi leto. Razigrani printovi i boje dominiraju na finim tkaninama i savremenim krojevima, pa svežim, letnjim vibracijama podstiču glamur samostalnog uparivanja. Nova kolekcija američkog brenda GUESS podeljena je u nekoliko tematskih celina. American honey (Američka lepotica) - Ova linija posvećena je američkim korenima brenda, Tropi-cali - Divlji cvetovi, palme, paprati i šarene ptice dominiraju na printovima kojima se evociraju egzotične destinacije & The candy vice (Slatki greh) - Kao pohvala jedinstvenom stilu južne Floride.

DIESEL JOGGJEANS kampanja STVORENE ZA BEKSTVO
Za razliku od mnogih online dating profila, stvarnost ne laže. I to nam govori sledeće – svaki dan u svetu online datinga ima 5 miliona podudaranja. Milion rezultira dejtom licem u lice. Sada, koliko tih prvih sastanaka dobije zaista romantičnu završnicu u vidu poljupca ili nečeg ozbiljnijeg… ljubavi? Baš tako. Bez brige! Italijanski premium brend DIESEL je tu da vam pomogne. Za one koji su nebrojano mnogo puta bili zarobljeni na tragičnom prvom dejtu, smislili su JOGG JEANS, denim koji je savršen za hvatanje magle sa loših sudara.

Martovska Eucerin®  darivanja
Mart je mesec u kome dame imaju svoj dan, ali kada je Eucerin®  u pitanju svaki dan prvog prolećnog meseca može biti vaš dan - tokom marta u Eucerin® partner apotekama, kupovinom Eucerin® preparata u vrednosti preko 1000 dinara, na poklon možete dobiti jedan preparat koji će upotpuniti negu vaše kože. Nakon dugih jesenjih i zimskih meseci, da bi naša koža u susret lepim i sunčanim danima, zablistala u punom sjaju, potrebno joj je posvetiti posebnu pažnju. Osnova prolećne nege, pre svega, je temeljno i redovno čišćenje kože, zahvaljujući kojem će biti pripremljena da maksimalno iskoristi aktivne sastojke preparata za negu.

Vichy Slow age promocija  -20%
Recite „da” koži sa manje bora! Prilikom kupovine bilo kog Slow Âge proizvoda, na poklon dobijate: -20% popusta na odabrani proizvod, mini kutiju s uzorcima Slow Âge rutine, ekskluzivni uzorak za testiranje Minéral 89... Slow ageing nega koja deluje na znakove starenja u nastajanju, za kožu koja odiše zdravljem i mladolikošću. Laboratorije Vichy su proučavale pojavu starenja koja se odvija pod uticajem okoline (UV zraci, zagađenje), emocija (stres, umor) i životnih navika. Ovo otkriće im je omogućilo da razviju prvu Vichy negu koja deluje na znakove starenja povezane sa tom pojavom - od dishromije do tamnih fleka, od gubitka tonusa do nedostatka punoće kože.