LANCÔME PREDSTAVLJA IDÔLE

Lancôme danas predstavlja svoj novi parfem za žene, Idôle, uz novo lice ovog brenda koje ga savršeno otelotvoruje – američku glumicu, pevačicu i modni autoritet, Zendayu Coleman. „Izuzetno mi je drago što predstavljam ovaj novi Lancôme parfem. Idôle je miris sa značenjem. Sviđa mi se što je svež i lagan. Izbirljiva sam kada je reč o parfemima, a Idôle miriše apsolutno neodoljivo i zbog toga ga obožavam”, izjavila je Zendaya Coleman. MIRIS SAMOPOUZDANJA I ŽENSTVENOSTI UZ KOJI ĆETE POKORITI SVET - Novi mošusni i cvetni chypre miris je kreiran od strane: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec. Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapaju s notama bergamota, kruške i španskog jasmina iz Indije i donose dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može da započne svoju priču.

EXIT – od 4. do. 7. jula na Petrovaradinskoj tvrđavi

Kao i svake godine, EXIT festival, koji će biti održan od 4. do 7. jula na Petrovaradinskoj tvrđavi u Novom Sadu,  pored impresivnog muzičkog programa nudi i čitav niz aktivacionih, zabavnih i avanturističkih zona, ne bi li doživljaj na Petrovaradinskoj tvrđavi bio potpun. Zanimljivi programi, sadržaji i interaktivne aktivacije počinju već od ranog jutra u festivalskom kampu na obali Dunava, dok ljubitelje dobrog provoda na Petrovaradinskoj tvrđavi čekaju brojne zone u okviru kojih će steći nezaboravno iskustvo, ali i vredne nagrade! Locirana u Gornjem gradu, MTS FEEL THE VIBE OF THE BOX TRIBE ZONA nudiće raznovrstan program i brojne aktivacije propraćene nagradama, gde će se učesnici oprobati u poligonima i specijalnom haka plesu sa Novog Zelanda, a zainteresovani će moći da isprobaju mts Random Love govornicu koja će biti postavljena na ulazu u festival. Addiko Bank zona Paint It Red, smeštena preko puta Reggae bine, pruža mogućnost posetiocima da se oprobaju u igri memorije uz osvajanje brojnih nagrada.

Džumandži: Sledeći nivo! Predstavljamo prvi trejler!

Sve što ste znali o najpoznatijoj igri na svetu promeniće u decembru, kad nas Džumandži odvede na sledeći nivo! Držite se čvrsto jer ovoga puta Džumandži ne oprašta. O čemu se tačno radi i kakva nas nova Džumandži uzbuđenja očekuju ove godine pogledajte u prvom trejleru filma! Prošlo je neko vreme otkad su naši junaci, tada obični srednjoškolci, kompjuterski geek Spenser, sportista Fridž, popularna Betani i povučena Marta zaigrali davno zaboravljenu igru Džumandži. S obzirom da ih je tada igra doslovno usisala i da su u telima svojih avatara morali da završe igru i prežive sve izazove izbegavajući stvarne životne opasnosti, naši junaci su jedva čekali da igru završe i zakopaju je u prošlosti. Međutim, da li su u tome uspeli?

NAJVEĆE SPAJDERMEN OKUPLJANJE NA JEDNOM MESTU

Film ,,Spajdermen: daleko od kuće“ gleda se u krugu najvatrenijih fanova, sa posterima iz filma u rukama, uz još iznenađenja, i zato te očekujemo u svim bioskopima Cineplexx, u četvrtak 4. jula od 20 časova da zajedno sa Tomom Holandom bacamo mrežu! Karte su u prodaji na blagajnama bioskopa! Pre nego se zavališ u udobna sedišta bioskopskih sala, nemoj propustiti najveće okupljanje Spajdermena na jednom mestu, i to od 18 časova u UŠĆE šoping centru i u bioskopima Cineplexx Kragujevac Plaza i Cineplexx Niš! Podržavamo svaki vid kreativnosti i umeća maskiranja, a obezbedićemo i maske za one koji dođu da podrže najveće junake i fanove među nama. Uspomena za pamćenje i dobar provod pre gledanja uskoro omiljenog filma, zagarantovana! Ko još može da se pohvali da je na slici sa najvećim brojem okupljenih Spajdermena na svetu?

Kiehl's otvorio svoja prva vrata u Srbiji!

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Prvu Kiehl's prodavnicu u Srbiji otvorile su tri dame, urednica Aida Đedović, pevačica Ana Stanić i sportiskinja Ivana Maksimović Andjušić. Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.

Microsoft poziva nastavnike iz Srbije da pokažu svoju inovativnost
Microsoft poziva sve nastavnike koji sa entuzijazmom pristupaju učenju i kreiranju svakodnevne nastave, da se prijave za Microsoft Innovative Education Eksperta (MIEE). Online prijave prihvataju se do 15. Jula 2019. Microsoft podržava dinamičnu zajednicu nastavnika koji stalno uče, rastu i napreduju zajedno kako bi promenili živote učenika i izgradili bolji svet. Program Microsoft Nastavnici Eksperti (Microsoft Expert Teachers) ima za cilj da podstakne učitelje širom sveta u njihovim naporima da inoviraju obrazovanje, uz pomoć savremenih tehnologija i jedinstvenog pristupa. "Tražimo profesionalce koji imaju strast prema podučavanju i učenju, koji inspirišu učenike kreativnim razmišljanjem i rade u duhu istinske saradnje da podele svoja iskustva sa svetom" istakla je Albena Spasova, Industry Solution Executive for Education, Microsoft CEE Multi Country.

Srđаn Veljović - Kultivаcijа komodifikаcijа
U utorаk 2. jula 2019. u 20 sаti, u Gаleriji "X VITAMIN" u 20:45 će biti upriličen аutorski uvod u temu/vođenje od strаne Milаnа Rаkite, аutorа tekstа i Srđаnа Veljovićа, аutorа projektа. Izvod iz tekstа "Kultivаcijа, komodifikаcijа" Milаnа Rаkite: "Od аntike do dаnаšnjih dаnа, motiv pаstorаlne prirode u umetnosti simbolizovаo je čistotu, nevinost, pitomost, mir i hаrmoniju. Kаo predstаvа kreposti i spokojа, idilične slike pаstorаle pružаle su osećаj izdvojenosti iz egzistencijаlne svаkodnevice i nedаćа životnog udesа, utešnu iluziju o postojаnju beskonfliktnog svetа sublimne hаrmonije čovekа i prirode, jedinstvа mikrokosmosа i mаkrokosmosа, i okrepljujućeg povrаtkа u mitsku Arkаdiju.

POČNIMO LJUBAV IZ POČETKA - 53. BITEF

Danas, 26. juna u 12 časova u Skupštini Grada Beograda održana je prva centralna konferencija za medije povodom 53. Bitefa. Ovogodišnji Bitef će se održati od 17. do 26. septembra pod sloganom Počnimo ljubav iz početka. Na konferenciji su se prisutnim novinarima obratili Miloš Latinović, direktor Bitef teatra, Ivan Medenica, umetnički direktor Bitefa, Ivan Karl, sekretar za kulturu Grada Beograda, Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka McCann Beograd i Daniela Spasova, grafički dizajner u agenciji McCann Skopje autorka postera za ovogodišnji Bitef. Na konferenciji je predstavljen koncept, selekcija, vizuelni identitet 53. Bitefa, kao i sponzori i prijatelji festivala. Sve predstave objedinjuje slogan Počnimo ljubav iz početka koji se podjednako referiše na obe njegove glavne linije, i estetsku i tematsko-problemsku. U deset dana trajanja festivala publika će moći da pogleda u okviru glavnog programa predstave iz Francuske, Nemačke, Belgije, Hrvatske, Srbije, Slovenije, Nigerije, Brazila.

DECA POMAŽU DECI: RAM ZA RADOSNIJE SUTRA
Sada već tradicionalni ciklus kreativnih radionica „Deca pomažu deci“ popularne modne dizajnerke Suzane Perić, ovoga puta održan je u Boru. Kreatorka i njen tim posetili su Dnevni boravak za decu i osobe sa intelektualnim smetnjama u razvoju "Mozaik" u ovom gradu Istočne Srbije. Korisnicima ove ustanove najpre se obratio gradonačelnik Bora, Aleksandar Milikić koji je istakao značaj ovakvih centara za razvoj mališana koji se u nekoj meri razlikuju od većine svojih vršnjaka. Potom je korisnike boravka i prisutne pozdravila dizajnerka i autorka ciklusa ovih kreativnih radionica Suzana Perić. Ona je istakla da svaki susret sa mališanima na nju ostavlja snažan trag i dodatno je podstakne da se i u budućnosti trudi da sa svojim radionicama poseti što više dece i obezbedi im prijatno druženje i kreativno okruženje.

TOMMY X ZENDAYA KAPSULA STIGLA U SRBIJU
Nova TOMMYxZENDAYA kolekcija slavi snažne, ikonične žene američke pop kulture 70-ih godina. Ženstvene letnje haljine dolaze u različitim oblicima i materijalima, a ističe se bela košulja/haljina, kao i modeli od žerseja i color-block motivi na popularnoj „halter-neck“ haljini, koja odiše nostalgičnim duhom sa daškom futurističkog pogleda na svet iz ugla žene sa izuzetnim samopouzdanjem. Dostupni su i modeli koji su bili predstavljeni od strane poznatih supermodela na modnoj reviji u Parizu. Reč je o reviji pod nazivom “See Now, Buy Now” koja je organizovana u čast snažnih i ikoničnih žena američke pop kulture 70-ih i, takođe, slavi 1973. godinu i reviju koja nosi naziv „Battle of Versailles“ na kojoj su modeli svojim moćnim catwalk-om predstavili snagu i samopouzdanje žena.

Roman koji krši pravila: Nebo u kavezu
Naizgled uznemirujući, dirljiv i istovremeno očaravajući roman Nebo u kavezu nastao je iz pera Kristin Lenens, autorke čija su dela prevođena širom sveta, na čak sedamnaest jezika. Kristin na moćan i drugačiji način opisuje svet istina i laži, otkrivajući najtamnije uglove ljudske duše. Ona istražuje specifičnu formu odnosa: izolovanu ljubav i strast koja prirodno implicira laž, maskiranje stvarnosti i izgradnju zida kako bi se zaštitila. Čitajući roman Nebo u kavezu, osetićete slabost koja će trajati i pošto zatvorite korice knjige. Upravo ta slabost je znak retke moći koju roman Nebo u kavezu poseduje. Radnja romana odvija se u Austriji u vreme Drugog svetskog rata. Glavni junak Johan je jedan sasvim običan, stidljiv dečak koji, iznenada očaran Firerom, nevino prihvata nacistički san.

Izložbа ĐURA JAKŠIĆ. IZMEĐU MITA I STVARNOSTI

Obeležаvаjući 175. godišnjicu od osnivаnjа i prvu godišnjicu od svečаnog otvаrаnjа obnovljenog Nаrodnog muzejа u Beogrаdu, u sаrаdnji sа Gаlerijom Mаtice srpske se 27. junа u muzejskom Atrijumu otvаrа izložbа Đurа Jаkšić. Između mitа i stvаrnosti.  Kroz postаvku se predstаvljа likovno stvаrаlаštvo Đure Jаkšićа, umetnikа koji аutentičnom i snаžnom stvаrаlаčkom ličnošću zаuzimа istаknuto mesto u srpskoj kulturi i umetnosti XIX vekа. Svečаno otvаrаnje obnovljenog Nаrodnog muzejа prošle godine bilo je obeleženo i upаmćeno uprаvo po slici Đure Jаkšićа, Devojkа u plаvom. Povezujući sаvremeni trenutаk s prošlošću, likom večito mlаde devojke, slikа je bilа metаforа snаžne emocije, nаde i lepote kojа nаdilаzi vreme, što je upućivаlo nа vrednosti i trаjаnje sаmog muzejа.