IDEŠ? IDEM! film koji okuplja Youtube i Instagram zvezde iz Srbije i regiona!

Najuticajniji mladi influenseri iz Srbije i regiona po prvi put zajedno na filmu! Na bioskopska platna uskoro stiže novi, nekonvencionalan projekat kao pravo  osveženje na domaćoj filmskoj sceni. Po prvi put na filmu okupljeni su najpoznatiji influenseri i youtuberi iz Srbije i regiona. Medju njima su i najpoznatiji youtuber i gamer iz Srbije Bogdan Ilić – „Baka Prase“ i Nenad Krstić  - „Tony TCTN“, kao i Kaja Kočevar – „Kaya Solo“ iz Slovenije, Veronika Rosandić, Vid Juračić, Fran Lauš, Nika Ilčić, iz Hrvatske, Amel Družanović – „Meca Cazin“ iz Bosne i Hercegovine i mnogi drugi! Najzvučnija imena domaćeg i regionalnog virtuelnog prostora, u kojem današnje generacije doslovno odrastaju, učestvuju u zajedničkoj filmskoj avanturi, igranom filmu IDEŠ? IDEM! - dugometražnom prvencu Ljube Zdjelarevića, reditelja iz Hrvatske koji u bioskope stiže ove jeseni.

Novi roman Gijoma Musoa Tajni život pisaca od sada u prodaji
Novi roman Gijoma Musoa Tajni život pisaca koji ste s nestrpljenjem čekali, konačno je u prodaji u svim Vulkan knjižarama, kao i na sajtu Vulkan izdavaštva www.vulkani.rs! Ovog leta uživaćete u novom trileru francuskog proslavljenog pisca koji već godinama osvaja publiku prepoznatljivim, jednostavnim i ubedljivim stilom. Njegove knjige do sada su prodate u nekoliko miliona primeraka, a dugo iščekivani Tajni život pisaca otkriće čitaocima da svako od nas ima tri života: javni, privatni i tajni. U središtu novog romana je Natan Fols. Nakon što je napisao tri kultna dela, Fols objavljuje da se više neće baviti pisanjem i povlači se na prelepo, divlje mediteransko ostrvo Bomon. Iako tokom narednih dvadeset godina nije dao nijedan intervju, njegovi romani ne prestaju da privlače pažnju čitalaca i novinara.

SEZONSKO SNIŽENJE DO 70% U FASHION COMPANY

Leto i godišnji odmori su uzeli maha, ali i dalje ima dovoljno dobrih razloga da nađete malo vremena i odete u šoping. Obradujte sebe letnjim outfitom. Iskoristite pogodnisti sezonskog sniženja do 70% u prodavnicama Fashion Company. Najatraktivnije modele odeće, obuće i aksesoara vodećih svetskih urbanih modnih brendova iz kolekcije proleće/leto 2019 možete naći u našim radnjama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu. Naša preporuka su Replay, Diesel, Tommy Hilfiger, Guess, Timberland, Calvin Klein, Levi’s, Bata, Liu Jo, Steve Madden, Manila Grace, Scotch&Soda, Premiata, Desigual, Camper, i drugi.

Novi sitkom "Nek' ide život" na kanalu SuperStar TV i TV Pink

Nakon serije "Državni službenik", kompanija Telekom Srbija i kanal SuperStar TV s ponosom najavljuju novu saradnju sa TV Pink. U pitanju je nova igrana serija "Nek' ide život" u koprodukciji Telekoma Srbija i "Pink International Company". Autorski tim predvode scenarista Vladimir Đorđević i reditelj Slobodan Šuljagić, poznat po režiji najpopularnijih srpskih serija i filmova. Komedija „Nek ide život“ će se od oktobra emitovati na kanalu Superstar TV, a od proleća sledeće godine na TV Pink. "Nek' ide život" je sočna komedija strukture klasičnog sitkoma, u kojoj humor dominantno proizilazi iz složenih situacija, iznenadnih  preokreta i vratolomija u kojima će se zapetljati glavni junaci.  Serija će svakako slediti i tradiciju najboljih domaćih serija koje obiluju humorom, koji proističe iz naravi i karaktera protagonista.

METRO AG NASTAVLJA RAST PRODAJE (+3.4% LIKE-FOR-LIKE)
U trećem kvartalu 2018/19, METRO AG beleži povećanje like-for-like prodaje za 3.4% u odnosu na isti kvartal prethodne godine. U lokalnoj valuti, METRO prodaja porasla je za 3.6%. Prijavljena prodaja povećana je za 2.8% na 7.6 milijardi evra.  EBITDA bez doprinosa na zarade od transakcija nekretninama dostigla je ukupno 316 miliona evra u Q3 2018/19 (Q3 2017/18: € 305 miliona), uglavnom podstaknuta Uskršnjim poslovanjem. U devetomesečnom periodu 2018/19, EBITDA bez doprinosa na zarade od transakcija nekretninama dostigla je 869 miliona evra (9M 2017/18: 920 miliona evra). Razlozi za smanjenje su operativni razvoj u Rusiji, kao i negativni efekti valute u Rusiji i Turskoj.

Noć muzike na Ušću u okviru Cloud platforme

Ovogodišnja, četvrta po redu Noć muzike održaće se 30. avgusta na Ušću gde će svim Beograđanima i posetiocima glavnog grada pružiti nezaboravno veče uz muziku Simfonijskog orkestra i Hora RTS-a, kao i globalnog muzičkog fenomena, Apokaliptike. Noć muzike se ove godine održava kao deo Cloud festivalske platforme, u okviru koje će, takođe na Ušću, biti održani i festivali Belgrade Beer Fest i Belgrade Music Week. Predvođeni dirigentskom palicom Bojana Suđića, Simfonijski orkestar i Hor RTS-a otvoriće Noć muzike programom „Top klasika“ sa popularnim fragmentima najpoznatijih dela Stevana Hristića, Đuzepea Verdija, Žorža Bizea, Aleksandra Borodina, kao i kompozicija Franca Supea, Artura Markesa, Petra Iljiča Čajkovskog i Karla Orfa.

2PAC tribute kapsula brenda REPLAY

Replay Tribute je projekat ograničenih (limited-edition) kolekcija koji je inspirisan velikanima iz prošlosti koji još uvek utiču na čitave generacije. Nakon odavanja počasti Nirvani, Replay sada slavi jednog od najvećih repera, tekstopisca i pesnika modernog doba: Tupaka Šakura. Tupak je prodao preko 75 miliona ploča širom sveta i još uvek je jedan od najlegendarnijih i najuticajnijih repera svih vremena. Više od dvadeset godina nakon njegove smrti, ostao je upamćen kao borac za otpor i aktivizam u borbi protiv zloupotrebe moći i ugnjetavanja, koji je dokumentovao izazove života na ulici i kontradiktornost uspeha. Njegovo stvaralaštvo i dalje predstavlja društveni manifest i referentnu tačku za one koji se još uvek bore protiv rasizma i nepravde.
 

Lilly i Dove svečano obeležili početak zajedničke akcije popusta

Kompanija Lilly Drogerie i brend Dove pokrenuli su akciju „Lilly & Dove Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 22. jula do 4. avgusta, tokom koje će svi kupci imati priliku da ostvare do 40 odsto popusta na sve Dove i Dove Men artikle kupovinom u Lilly drogerijama. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Vasinoj ulici u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete naše atletičarke Nele Bunčić o tome kako se pravilno neguje koža i koliko u tome pomažu proizvodi iz Dove asortimana. Pored toga, goste su obradovali brojni pokloni, zabavni program i specijalno dizajniran „Lilly zid“, na kojem su ih čekala iznenađenja u vidu nekih od proizvoda ovog brenda.

NOVA KIEHL’S MASKA OD AVOKADA

Hemičari kompanije Kiehl’s poznati su po tome da pomeraju granice sastojaka. Uzmimo na primer avokado. Kiehl’s već godinama veruje u potencijal avokada, a njegove blagodeti primenjujemo još od 2001., kada je lansiran tretman za oči Creamy Eye Treatment with Avocado. Danas Kiehl’s ponosno predstavlja najnoviju formulu iz svojih laboratorija, NOVU masku Avocado Nourishing Hydration Mask. U formuli primenjujemo omiljenu superhranu kako bismo vam pružili bogatu obnovu i dubinski hidrirajući tretman koji će osvežiti vašu kožu u svega nekoliko minuta. Čak 91,7 % ispitanica potvrdilo je glatkoću kože odmah nakon upotrebe. Inovativna kremasta tekstura maske oponaša teksturu ovog voća i pruža osećaj prijatnosti i raskošnosti na koži.

DOMAĆE POZORIŠTE NA 53. BITEFU

Pedeset treće izdanje jednog od vodećih evropskih pozorišnih festivala Bitefa, održaće se u Bеоgradu od 17. do 26. septembra 2019. godine. U glavnom programu, učestvovaće dvanaest ostvarenja iz Nemačke, Švacarske, Belgije, Srbije, Hrvatske, Nigerije, Francuske, Brazila i Slovenije. Domaće pozorište biće zastupljeno sa dve predstave, u okviru strategije promovisanja najrelevantnijih ostvarenja srpskog pozorišta koje prati bitefovske tendencije, stranim gostima i publici festivala. Ispostavlja se da su takve predstave ove godine nastale u produkciji institucionalnih pozorišta. Jugoslovensko dramsko pozorište nastupiće sa predstavom "Zašto je poludeo gospodin R?" u režiji Boba Jelčića. Radi se o scenskoj adaptaciji istoimenog Fasbinderovog filma o „malom čoveku u raljama kapitalizma”, antijunaku koji pokušava da se odupre izazovima iz spoljašnjeg sveta, vezanih za njegovu karijeru, finansijski status, bračni život...

EROS OSVAJA BEOGRAD: EMOTIVNI SPEKTAKL I PLESNA ŽURKA U JEDNOM

Eros Ramazzoti započeo je treći deo velike „Vita Ce N'è “ turneje u okviru koje dolazi i u Beograd. Emotivni, ali i moderni, plesni spektakl zakazan je za 24.septembar u Štark Areni, a sedeća mesta za ovaj koncert će uskoro biti rasprodata. Eros dolazi da osvoji Beograd, ali smo sigurni i da će i beogradska publika ponovo osvojiti srce i dušu ove velike zvezde koja se raduje ponovnom dolasku i ovu zemlju pamti po najboljem:“Nosim prelepe uspomene sa svojih prethodnih koncerata u Srbiji. Uzbuđen sam i spreman da vašoj publici pružim jedinstveno veče dobre muzike i uživanja.“ Da je uzbuđen i Beograd, govori i interesovanje za ovaj koncert - sedeća mesta za su skoro rasprodata, ali bilo bi dobro da što pre dođete i do svojih ulaznica za stajanje, jer, ako to ne učinite, nećete imati priliku da učestvujete u odličnoj koncertnoj žurki i plešete sa jednom od najvećih zvezda današnjice!

Urnebesna francuska komedija IBICA od sutra u bioskopima
Od sutra u našim bioskopima možete pogledati urebesnu francusku komediju IBICA. Filip i Kerol, oboje razvedeni, upoznali su se i zavoleli. Filip, zaljubljen do ušiju u Kerol, spreman je da učini sve kako bi proveo vreme sa Kerol, čak iako to znači da mora da povede njena dva tinejdžera na letovanje sa njima. On pravi dogovor sa njenim sinom – ako momak položi maturski ispit, može da izabere destinaciju za njihov godišnji odmor. Filip, koji  je navikao na miran odmor na severu Francuske, neće znati šta ga je snašlo kada odu na porodično letovanje na najluđe ostrvo u Evropi – Ibicu. Kristijan Klavije zbog potreba snimanja obišao je ovo ostrvo za koje važi da žurke nikada ne prestaju 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji i nazvao Ibicu “društvenim fenomenom”: “I moja deca su išla na Ibicu u svojim dvadesetim, tamo odlazi ceo svet. To je za mlade generacije verovatno ono što je nama predstavljao Vudstok. Taj potreba za kolektivnim doživaljajima je ostao isti, samo se vreme promenilo.”