26. decembra 2017. u Domu omladine Beograda - Četvrto izdanje festivala pod nazivom Svetlosne razglednice predstaviće veliki deo opusa autorke Ane Hušman, koja sa hrvatske umetničke scene donosi jedan od danas najzapaženijih i istrajnijih glasova eksperimentalnog filma u post-jugoslovenskom kulturnom prostoru. Pored Ane Hušman koja je u fokusu ove godine, prikazaćemo i najnovije radove Ivana Faktora, Borisa Poljaka i Vladislava Kneževića i time napraviti kratak i žustar presek savremenog eksperimentalnog filma iz Hrvatske.
Teorija koja Hoda [TkH], u saradnji sa Domom omladine Beograda i Multimedijalnim institutom iz Zagreba, pokrenula je 2014. filmski festival koji se bavi savremenim praksama eksperimentalnog i umetničkog filma. Osnovna ideja je da svake godine u fokusu bude jedan/na od najznačajnijih i još uvek aktivnih autora/ki koji svoje radove smeštaju u polje filmskog eksperimenta, odnosno specifična scena eksperimentalnog filma koja se vezuje za rad dotične/og autorke/a. Cilj festivala je da kreira umetničku i edukativnu platformu za predstavljanje i promociju inovativnih i radikalnih filmskih praksi.
Program se realizuje uz finansijsku podršku Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije, Hrvatskog audiovizualnog centra (HAVC) i medijsku podršku portala SEEcult.
Tim festivala: Marta Popivoda [umetnička direktorka], Petar Milat [selektor], Dragana Jovović [izvršna direktorka], Katarina Popović [vizuelni identitet], Jelena Knežević, Sanja Ljumović i Milica Ševarlić [PR], Ksenija Đurović i Marta Marković [organizacija], Branko Banjanin [kinooperater], Katarina Kolar [dizajnerka zvuka].
Tim festivala posebno zahvaljuje autorima, Vladislavi Vojnović, Dubravki Sekulić, Ani Vujanović, Stefanu Ivančiću, Vanji Andrijević, Mislavu Vinkoviću, Miranu Juriću, Hrvatskom filmskom savezu, udrugi Domino i festivalu Perforacije, produkciji i distribuciji Bonobostudio.