Revija VIVIENNE WESTWOOD u Budvi
Modni spektakl britanske dizajnerke, izgradnja profesionalnog golf terena u zalivu Tivta, kao i prvog crnogorskog ski rizorta na Bjelasici, postavljaju Crnu Goru na mapu najelitnijih destinacija na svetu. Ovim poduhvatima kompanija Boka Group ima za cilj da Crnu Goru učini prvim izborom za najzahtevniju i najglamurozniju svetsku klijentelu.

Ekskluzivna revija britanske dizajnerke Vivienne Westwood održaće se u subotu 31. maja ispred zidina Starog grada u Budvi, sa početkom u 20.30 časova, u organizaciji modne agencije Murano Montenegro, a uz pokroviteljstvo kompanije Boka Group, Turističke organizacije Budve, Opštine Budva i brojnih partnera. Publika i mnoge zvanice iz javnog života će u sklopu modnog događaja sezone u regionu imati priliku da vide aktuelnu kolekciju za proleće/leto 2014. kojom kultna dizajnerka ukazuje na globalne klimatske promene.

Vivienne Westwood aktuelnom kolekcijom ukazuje na globalne klimatske promjene - Naziv revije „Sve je povezano” (Everything is connected) je glavna poruka “Climate Revolution” inicijative, koju je pokrenula Vivienne Westwood, kao veliki pobornik ekološke svesti. U toku večeri biće prezentovano oko 80 ženskih i muških modela, a poseban akcenat u kolekciji je stavljen na pletene odevne kombinacije od finog prediva toplih boja. Većina odevnih komada u sebi sadrži reciklirana stakla od naočara, izrezana u posebnim oblicima i motivima. Za ovu prilku su angažovane manekenke iz Crne Gore, Srbije i Hrvatske, a izgrađena je posebna konstrukcija ispred Starog grada u kojoj će se održati revija. Za potrebe organizacije revije doputovaće ceo kreativni tim iz Londona, a dizajnirane su posebne pozivnice u duhu glavne poruke kolekcije.

Džon Kenedi, osnivač i izvršni direktor kompanije Boka Group, pokrovitelja ovog modnog spektakla, izjavio je: „Ovim događajem, koji će za sve prisutne biti jedinstveno iskustvo i uživanje u vrhunskom modnom dizajnu, Crna Gora se pozicionira kao najnovija elitna destinacija u Evropi. Boka Group ima jasnu strategiju, čiji je cilj, pre svega, dovođenje prvoklasnih brendova, a zatim i produženje turističke sezone posredstvom kreiranja novih sadržaja na nivou pet zvezdica, kakvi su golf i luksuzni ski rizort. Do sada je igrati golf na pravom profesionalnom terenu bilo nezamislivo na celoj istočnoj obali Jadrana, a uskoro će to biti moguće u zalivu Tivta. Sem toga, skijanje u zimskoj sezoni na Bjelasici će u narednom periodu biti upotpunjeno hotelskim sadržajima, predviđenim u okviru ski rizorta, koji će biti izgrađen po najvišim međunarodnim standardima kada je o luksuzu reč.”

Nakon prošlogodišnje uspešne revije Roberta Kavalija, koja je takođe bila sponzorisana od strane Boka Group, ovom revijom se upotpunjuje turistička ponuda i nastavlja se sa promocijom Crne Gore kao jedne od najprestižnijih svetskih turističkih destinacija.