Nedavno su društvene mreže preplavili snimci veselih mladića i devojaka koji su “presretali” nasumično odabrane Beograđane na njihovim radnim mestima, teretanama, kod kuće i uz pesmu im uručili WellBe pakete. O čemu se tu zapravo radi i da li su te osobe zaista birane nasumično? - Nakon što su se na Twitteru ili Facebooku požalili da su umorni ili da nemaju koncentraciju, da su pod stresom, zaljubljeni ili naporno treniraju, brojni korisnici društvenih mreža bili su prijatno iznenađeni kada ih je posetio WellBe tim koji im je uručio slatke WellBe poklone uz raspevani “performans”.
Kako saznajemo, sve je to deo kampanje Bambi za WellBe čokolade koju je kreirala agencija Ajpajro (iPyro), koristeći jedinstvenu platformu Social Listening. Ta platforma osmišljena je da prema zadatim rečima prikuplja sve javno dostupne informacije, ne samo sa društvenih mreža, već i sa relevatnih foruma i sajtova dnevne štampe (komentare) i na taj način u realnom vremenu prati šta se govori o željenom brendu u onlajn zajednici. Ta tehnologija omogućava kompanijama da ispituju, testiraju i evaluiraju efekte svojih kampanja, kao i da usmeravaju ili koriguju tok aktuelne kampanje prateći reakcije ljudi koje dobijaju neposredno nakon što se one dogode.
Ovo je sjajan način da kompanije pokažu da zaista slušaju šta njihovi korisnici imaju da im kažu o njihovim brendovima. Tako se među onima koje je WellBe tim prijatno iznenadio našli i Marko Kon, kao i uticajni tviteraši Nichim Izazvan i Pile Istoka.
Pogledajte koga je sve Wellbe tim iznenadio i sledeći put “pazite” šta postujete, jer možda baš vi dobijete WellBe “čestitku”.