La Roche-Posay Skinchecker
Ako se dovoljno rano dijagnostikuje, 90% slučajeva melanoma može biti efikasno lečeno. Ekskluzivna studija koju je za La Roche-Posay sproveo Ipsos u 23 zemlje na svim kontinentima, bavi se proučavanjem različitih stavova po pitanju sunca i opštim znanjem o rizicima povezanim sa izlaganjem. Ogromnih 88% ispitanika je svesno rizika od pojave karcinoma kože kada se izlažemo suncu bez zaštite. Međutim, samo 1 od 2 ispitanika je ikada konsultovalo dermatologa u vezi sa skriningom mladeža, a 1 od 4 nikada nije čak ni pogledalo mladeže na sopstvenom telu.

Posvećenost Brenda ovoj temi traje više godina unazad i danas La Roche-Posay, vodeći dermokozmetički brend preporučen od strane 25.000 dermatologa širom sveta, pokreće ,,Skinchecker” novu masovnu internacionalnu kampanju proniklu iz frustracije zbog uočavanja porasta dijagnoza karcinoma kože, koji je postao 9. najčešći karcinom u Evropi sa 100.000 hiljada novih slučajeva samo u 2012. godini.

Kao dugoročni partner dermatologa, dermatoloških istraživanja i svih onih koji pate zbog problema sa osetljivom kožom širom sveta, La Roche-Posay kampanja ima za cilj podizanje svesti sa ciljem da edukuje javnost o njenoj aktivnoj ulozi u ranoj detekciji karcinoma kože.

Posvećenost La Roche-Posay-a ovoj temi datira više godina unazad i ova nova kampanja je podržana od strane dermatologa na lokalnom nivou i nacionalonih organizacija za borbu protiv raka kože. Danas, La Roche-Posay želi da uključi više ljudi u borbu, i to ne pojedinačno već kolektivno. ,,Skinchecker”  ima za cilj da motiviše društvo i ohrabri propagiranje jasne i jednostavne poruke: da svako može postati vitez ove borbe.

Promo film koji najavljuje kampanju možete pogledati u nastavku mejla, a najljubaznije Vas molimo da se i sami priključite našoj akciji jednostavnom posetom web strane http://www.laroche-posay.rs/SkinChecker  aktivno učestvujete u procesu skrininga melanoma bolje posmatrajući sebe i one koje volite.