Na dan kada kreće utrkivanje za popustima širom sveta, Black Friday, kompanija dm drogerie markt petu godinu zaredom, poslednjeg petka u novembru (24.11), doniraće pet odsto od ukupnog dnevnog prometa Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Inicijativu Giving Friday drogerijski lanac sprovodi na nivou cele dm Grupe pod sloganom „Giving is the new black“. Kompanija dm u Srbiji se i ove godine odlučila da pomogne najugroženijim sugrađanima i donaciju uputi Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije i ukaže na važnost solidarnosti. Dodatno, ova akcija ima i poseban karakter podrške, jer se prilikom nabavke artikala namirnice kupuju od malih seoskih proizvođača, poljoprivrednih gazdinstva ili zadruga. „Pokretanjem inicijative Giving Friday, baš u trenutku kada su materijalne stvari u prvom planu, želeli smo da damo novo, filantropsko značenje tom danu. Ovo je jedinstvena prilika da pokažemo da smo tu jedni za druge, kako bi oni kojima je pomoć najpotrebnija na ovaj način osetili brigu i podršku celog društva.
Zato pozivamo sve građane da se pridruže našoj akciji kupovinom u dm drogerijama ili u dm online prodavnici, i samim tim pruže doprinos u doniranju najugroženijima“, rekla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Kompanija dm je u okviru Giving Fridaya do sada donirala 10,5 miliona dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Te donacije omogućile su da se pripremi više od 98 tona hrane, kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u Srbiji. Takođe, 2019. godine, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, prikupljeno je tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.