Kompanija Sekopak, zahvaljujući saradnji sa JKP “Gradska čistoća” Beograd nakon tri dana Dejvis kupa sakupila je više od 300 kg ambalažnog otpada, većinom PET ambalaže. Posetioci ovog teniskog takmičenja imali su priliku da se tokom mečeva edukuju o značaju recikliranja, kao i da se priključe akciji i da na licu mesta odlože ambalažni otpad u posebno obeležene kante. Kompanija Sekopak se ovim putem zahvaljuje svim posetiocima i partnerima koji su podržali akciju i doprineli prikupljanju ambalažnog otpada koji je poslat u reciklažne centre.
Zahvaljujući saradnji sa Teniskim savezom Srbije, kompanija Sekopak je na Dejvis kupu uspostavila mini sistem za upravljanje ambalažnim otpadom, i na taj način promovisala ekološke vrednosti za koje se zalaže. Dejvis kup je još jedna u nizu manifestacija u okviru kojih kompanija Sekopak sprovodi aktivnosti koje imaju za cilj podizanje svesti o očuvanju i zaštiti životne sredine.
Sekopak je generalni zastupnik simbola „Zelena tačka“, koji govori o tome da je za ambalažu, koja nosi ovu oznaku, proizvođač postupio odgovorno i obezbedio zbrinjavanje iste u skladu sa važećim zakonima. U saradnji sa svojim klijentima, cilj kompanije je da ponudi kvalitetnu uslugu i rešenja, kao i da se minimalizuje uticaj ambalažnog otpada na životnu sredinu i životni prostor.
Sekopak je osnovala srpska industrija, koja se zalaže za usklađivanje zakonskih okvira u oblasti ambalaže i ambalažnog otpada sa zakonima iz ove oblasti koji postoje u Evropskoj uniji, sa osnovnom delatnošću uspostavljanja održivog sistema upravljanja ambalažnim otpadom. Osnivači Sekopak-a su kompanije sa vodećom pozicijom u srpskoj industriji, poput Ball Packaging Europe, Coca Cola HBC, Fresh and Co, A&P (Pepsi), Knjaz Miloš, Carlsberg Srbija, Tetra Pak Production, Apatinska pivara, Bambi Banat Koncern.