Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj razmeni poruka i glasovnoj komunikaciji, pokreće Fascikle za prepiske, koje će omogućiti korisnicima da brzo pronađu željene korespodencije i poboljšaju način na koji upravljaju svojom komunikacijom. Kreirane sa ciljem da olakšaju korisnicima, Fascikle za prepiske pojednostavljuju organizaciju četova omogućavajući efikasnu kategorizaciju na osnovu tema, grupa ili pojedinaca. Nova funkcija omogućava korisnicima da kreiraju do pet prilagođenih fascikli, pored odeljka „Sve“ koja automatski uključuje ostale prepiske. Na primer, korisnici mogu da kreiraju fasciklu za posao, prijatelje, porodicu ili favorite. Neka ćaskanja se čak mogu svrstati u više fascikli, bez ograničenja u broju prepiski koji se na ovaj način mogu svrstati. Korisnici takođe mogu preimenovati fascikle ili označiti sve prepiske unutar fascikli kao pročitane, što olakšava kategorizaciju i pojednostavljuje komunikaciju.
Aplikacije za razmenu poruka postale su dominantan medij za komunikaciju u mnogim različitim oblastima naših života, gde fascikle pružaju efikasan i jednostavan način za upravljanje ovim ćaskanjima ili njihovo pretraživanje i prilagođavanje iskustva iz obavljanja prepiski. Na primer, držeći prepiske sa svim kolegama u fascikli sa oznakom „posao“, korisnici mogu lako da upravljaju projektima i zadacima ili koordiniraju rođendanski poklon za drugog kolegu tokom radne nedelje. Sa nastupanjem vikenda, fascikle sa oznakom „prijatelji“ ili „porodica“ mogu se postaviti kao prioritet, što olakšava dogovor za večeru u subotu uveče ili organizovanje rođendanskog poklona za roditelje u grupnom četu braće i sestara.
Bedž za nepročitane poruke smešten na vrhu svake fascikle označava broj nepročitanih poruka u toj fascikli. Sve prepiske jedan-na-jedan, grupni četovi, kanali i zajednice mogu se dodati u ovako prilagođene fascikle. Određeni izuzeci važe, jer skrivene prepiske, obaveštenja od kompanija i interakcije sa klijentima ne mogu biti uključeni u ove fascikle.
„U današnjem dinamičnom digitalnom svetu u kome aplikacije za razmenu poruka igraju glavnu ulogu u svakodnevnim životima ljudi, Rakuten Viber uvodi Fascikle za prepiske. Naša najnovija funkcija je tu da unapredi razgovore i sačuva smislene veze oslobađanjem potencijala za uštedu vremena i prihvatanjem prednosti kroz jednostavna rešenja“, izjavio je Ofir Ejal, izvršni direktor kompanije Rakuten Viber.
Fascikle će se fazno uvoditi na tržišta širom sveta i postaće dostupne svim korisnicima sa verzijom 22.0 Rakuten Viber aplikacije i novijim od nje u narednih nekoliko meseci. Korisnici sa više od 10 aktivnih prepiski na Viberu će biti upoznati sa ovom funkcijom kada otvore aplikaciju. Fascikle će takođe moći da budu aktivirane odlaskom na ekran „Još“ u glavnom meniju aplikacije za prepiske, a zatim izabrani klikom na „Upravljati fascklama“ i daljim ubacivanjem prepiski u željene fascikle.
Rakuten Viber povezuje ljude bez obzira na to ko su ili odakle dolaze. Globalna baza korisnika nudi niz funkcija kao što su razgovori 1-na-1, video pozivi, razmenu poruka u grupama i ažuriranja i razgovore s omiljenim brendovima i poznatim ličnostima. Rakuten Viber obezbeđuje korisnicima sigurno i besplatno okruženje za deljenje emocija. Rakuten Viber je deo Rakuten Group Inc., svetskog lidera u e-trgovini i finansijskim uslugama.