Kompanija METRO Cash & Carry Srbija i Crédit Agricole Srbija organizovali su novogodišnju predstavu u Sava Centru namenjenu deci iz prirodnih porodica, a osetljivog materijalnog stanja. Više od 1000 mališana uživalo je u mini mjuziklu pod nazivom „Čarobni novogodišnji kolač“, koji je na najlepši način dočarao duh predstojećih novogodišnjih praznika i učinio da najmlađi i njihove porodice osete da nisu zaboravljeni. Nakon izvedenog mjuzikla deci su uručeni i novogodišnji poklon paketići.
Današnja predstava održana je u sklopu tradicionalnog humanitarnog projekta Novogodišnja kutija koji METRO Cash & Carry Srbija i Crédit Agricole Srbija sprovode u saradnji sa Sekretarijatom za obrazovanje i dečju zaštitu Gradske uprave Grada Beograda i humanitarnom organizacijom Banka hrane. Od ove godine akcenat se stavlja na podršku prirodnim porodicama i na unapređenje kvaliteta života dece u njima.
Pored predstavnika dve kompanije, događaju su prisustvovati i gradonačelnik Beograda Siniša Mali, kao i gradska sekretarka za obrazovanje i dečju zaštitu Snežana Đurić.
„Za decu novogodišnji praznici su najlepši deo godine, a naročito za ove mališane kojima na ovaj način želimo da se zahvalimo što su bili dobri cele godine. Osim deci iz Beograda mi ćemo po prvi put poklone poslati i drugim lokalnim samouprava. Određen broj paketa otići će i Udruženju osoba sa invaliditetom, zatim opštini Kuršumlija i Centru za socijalni rad Novi Bečej. U obavezi smo da se staramo da dečja prava budu ostvarena, ali i da pomažemo njihovim porodicama i barem malim znacima pažnje pokažemo da nisu prepuštene sebi, već da o njima ima ko da brine“, rekao je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.
Deca su sa oduševljenjem pratila predstavu i pored druženja sa Vilom Dobrilom i glumcima mjuzikla koji su najmlađima izmamili osmehe, obradovale su ih i prave novogodišnje kutije pune slatkiša, školskog i pribora za higijenu, koje su specijalno za njih pripremili zaposleni iz kompanija Crédit Agricole Srbija i METRO Cash & Carry Srbija.
Projekat Novogodišnja kutija, uspešno se realizuje od 2009. godine, i do sada je više od 11.000 dece u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu primilo novogodišnje paketiće. Višegodišnje trajanje akcije Novogodišnja kutija dokaz je značaja koji ovaj projekat ima upravo u podršci porodicama koje se susreću sa socijalnim i drugim izazovima i podizanju svesti društva o potrebi uključivanja svih koji mogu da pomognu.
Novogodišnja kutija je nastavak humanitarne akcije Magični doručak, koju su kompanije Crédit Agricole banka Srbija i METRO Cash & Carry Srbija i nevladina organizacija Banka Hrane organizovale početkom ove godine. Tada je za potrebe škola za decu sa smetnjama u razvoju obezbeđeno više od osam i po tona hrane.