Dizajn Brazuke inspirisan je živim bojama, strašću i nasleđem Brazila. adidas je predstavio Brazuku, zvaničnu loptu FIFA Svetskog prvenstva u Brazilu 2014. godine. Lopta je otkrivena spektakularnom 3D svetlosnom projekcijomu čuvenom parku Laži u Rio de Žaneiru.
Brazuka je dobila naziv još u septembru 2012. nakon javnog glasanja u Brazilu kojeje obuhvatilo milion fanova fudbala; naziv "brazuca" je kolokvijalni lokalni termin koji znači "brazilski", i kojim se opisuje brazilski način života. Boje i trakasti dizajn panela simbolizuju tradicionalne raznobojne narukvice sa željama koje se nose u zemlji, a pored toga odražavaju živost i zabavu koji se povezuju sa fudbalom u Brazilu.
Brazuka je prošla kroz temeljno dvoipogodišnje testiranje koje je uključilo više od 600 najboljih igrača sveta, kao i 30 timova u ukupno 10 zemalja na tri kontinenta, što je čini ubedljivo najviše testiranom loptom u istoriji adidasa, i zahvaljujući čemu je pogodna za sve uslove. Među klubovima koji su bili uključeni u testiranje našli su se AC Milan, Bajern Minhen, Palmeiras i Fluminese. Kada je reč o igračima, u procesutestiranja učestvovale su globalne svetske zvezde Leo Mesi, Iker Kasiljas, Bastijan Švajnštajger i Zinedin Zidan. Lopta je već testiranana međunarodnimtakmičarskim utakmicama na FIFA Svetskom prvenstvu za mlađe od 20 godina, sa drugačijim dizajnom printa, a korišćena je i u prijateljskoj utakmici između Švedske i Argentine u februaru 2013.
Tehnologija ugrađena u gumu i tkani kostur u unutrašnjem delu Brazuke, identična je onoj koja je korišćena za Tango 12 (UEFA Euro 2012), Cafusa (FIFA Kup konfederacija 2013) i popularne oficijalne lopte za UEFA Ligu šampiona. Ipak, nova strukturna inovacija sa jedinstvenom simetrijom šest identičnih panela od kojih je svaki drugačije površinske teksture obezbediće bolje prijanjanje, dodir, stabilnost i aerodinamičnost na terenu. Brazuka je temeljno testiranakako bi ispunila i premašila sve FIFA standarde za zvanične lopte i omogućila vrhunske performanse u svim uslovima.
adidas poziva sve igrače i fanove da “Vole ili izgube” ("Love Me or Lose Me" ) uz razotkrivanje brazuke u okviru ,,All in or Nothing” kampanje za Svetsko prvenstvo. adidas lansira @brazuca na tviteru, gde će fanovi moći da prate pripreme za Svetsko Prvenstvo u Brazilu iz perspektive lopte dok putuje svetom i omogućava alternativni pogled na igru. Brazuka će posetiti fudbalske nacije, upoznati igrače i poznate, i učestvovati u najvećim kulturnim dešavanjima pre nego što u junu stigne u Brazil na prvu utakmicu, i tvitovaće celim putem.
Brazilska zvezda Dani Alveš rekao je: ,,Moj prvi utisak je da je Brazuka fantastična i da ćemo se ludo zabaviti sa njom. adidas je kreirao neverovatnu loptu koja odgovaraovako velikom turniru kao što je FIFA Svetskoprvenstvo. Najvažnije je da ima dobre performanse i na zemlji kao i u vazduhu. Siguran sam da će je svi igrači zavoleti. Dodatno mi je povećala uzbuđenjei iskreno, ne mogu da dočekam prvu utakmicu!”
Kapiten osvajača Svetskog prvenstva Španije Iker Kasiljas je rekao: " Brazuka ima divan dizajn inspirisan Brazilom. Sada kada je lopta predstavljena, prvenstvo izgleda mnogo bliže. Radujem se igranju u Brazilu sa ovom velikom loptom. Nadam se da sa Brazukom možemo ostvariti isti rezultat kao i 2010. "
Lansiranje Brazuke označava narednu fazu adidas kampanje “All in or Nothing” za Svetsko prvenstvo u Brazilu 2014. godine, nakon lansiranja opreme za sedam nacionalnih reprezentacija i Samba kolekcije kopački inspirisanih Brazilom. Svetsko prvenstvo u fudbalu je najveći svetski fudbalski događaj i najveća platforma za najsavremeniju adidas opremu i obuću. adidas je izradio sve lopte za FIFA Svetska prvenstva od 1970. godine i nedavno produžio partnerstvo sa FIFA do 2030. godine koje podrazumeva i izradu oficijalnih lopti.
Brazuka je dostupna u prodaji od 4. decembra u odabranim adidas maloprodajnim objektima, objektima distributera i putem www.adidas.com/worldcup. Pridružite se razgovoru o adidas fudbalu na www.facebook.com/adidasfootballIli na Tviteru @adidasfootball #allin or nothing i @adidassrbija.
Više informacija potražite OVDE
O adidas fudbalu - adidas je globalni lider u fudbalu. Zvanični je sponzor i partner najvažnijih fudbalskih turnira u svetu, kao što su FIFA Svetski kup, FIFA Kup Konfederacija, UEFA Liga šampiona, UEFA Liga Evrope i UEFA evropskih prvenstava. adidas je i sponzor nekih od najvećih fudbalskih reprezentacijau svetu fudbala kao što su Španija, Argentina, Nemačka, Japan, Rusija, Kolumbija, Nigerija i Meksiko. adidas je takođe sponzor najvećih svetskih klubova, uključujući Real Madrid, FK Bajern Minhen, AC Milan, Flamengo i Čelsi. Neki od najboljih svetskih igrača na adidas spisku su Leo Mesi, Geret Bejl, Mesut Ezil, Dani Alveš, Oskar, Ćavi, Karim Benzema i Bastijan Švajnštajger.