adidas i Derik Rouz predstavili su novu kampanju pod nazivom “Košarka je sve”, koja donosi suštinu Derikove ljubavi i posvećenosti košarci. Televizijsku reklamu prati i lansiranje D Rose 4 patike sa Rouzovim potpisom, koje je zakazano za 10. oktobar širom sveta. Novu televizijsku reklamu možete pogledati ovde.
“adidas postoji zbog sporta, a košarkaški sport je za Derika Rouza sve” rekao je Rajan Morlan, direktor komunikacija adidas Global Basketball. „Kada biste Deriku oduzeli svu slavu i popularnost, opet bi mu ostalo ono što mu je najvažnije – igra. Derikova ljubav i posvećenost košarci pokrenuli su naš koncept zahvaljujući kojem pružamo njegov autentičan i iskren portret fanovima širom sveta.“
“Košarka je sve” počinje Derikovim treningom za predstojeću sezonu, a zatim kadrovima koji prikazuju različite scene koje oslikavaju njegov život, ispred njegovog doma, sa rođendanske žurke na kojoj su njegova porodica i prijatelji, ali i hip hop umetnici Common, 2 Chainz i Dom Kennedy, sa snimanja muzičkog spota repera Big Šona, kao i u čuvenoj luksuznoj juvelirnici gde je u pratnji brata. Krug se ponovo završava u teretani gde Derik trenira sam, sa porukom da, čak i kada bi se oduzeli svi aspekti koje mu je život podario, i dalje će imati jednu stvar koja mu znači više od svega, košarku.
Pored televizijske kampanje, D Rose 4 podržana je kompletnom integrisanom marketinškom kampanjom, uključujući maloprodajnu, digitalnu i PR kampanju. Takođe, adidasbasketball.com će fanovima ponuditi ekskluzivno iskustvo predstavljanja proizvoda kroz fotografije, video i interaktivne elemente.
Kampanja se nadovezuje na završetak D Rose turneje održane tokom leta, koja je obuhvatila 10 zemalja i 13 gradova širom Evrope i Azije, i kroz jedinstvene aktivacije pružila fanovima do sada neviđen pristup Deriku. Vrhunac turneje predstavljao je ekskluzivni događaj „all in for Chicago,” održan 22. septembra na kojem je 5.000 dece iz lokalnih omladinskih i društvenih organizacija doživelo iskustvo kakvo se pruža jednom u životu, druženje sa Derikom i nastup repera Big Šona u čuvenom Junajted Centru.
Za više informacija, posetite news.adidas.com, adidas Basketball Facebook page, www.adidasbasketball.com ili nas pratite na Twitteru i Instagramu @adidasHoops, #DRose4
adidas Basketball
adidas već više od 60 godina kreira inovativne proizvode kako bi pomogao najboljim sportistima da nastupaju na vrhunskom nivou, od nekadašnjih legendi do današnjih superstarova kao što su Derik Rouz, Dvajt Hauard, Kendis Parker, Tim Dankan, Demijan Lilard i Džru Holidej. 11 aprila 2006. godine adidas i Nacionalna košarkaška asocijacija potpisali su jedanaestogodišnje partnerstvo zahvaljujući kojem je brend adidas postao zvanični provajder dresova i odeće za NBA, Žensku nacionalnu košarkašku asocijaciju (WNBA) i NBA razvojnu ligu (D-League) počev od the 2006-07 NBA sezone.