Kompanija Sekopak uspostavila je saradnju sa Teniskim savezom Srbije kako bi naDejvis kupu,koji će se održati u našoj zemlji, promovisala ekološke vrednosti za koje se zalaže. Kao lider u oblasti efikasnog upravljanja ambalažnim otpadom, Sekopak će u okvirupredstojećeg Dejvis kupasprovoditi aktivnosti koje imaju za cilj podizanje svesti o očuvanju i zaštiti životne sredine. Tokom svih mečeva, koje će reprezentacija Srbije igrati protiv tima Kanade od 13. do 15. septembra u Kombank areni, biće postavljeni Sekopak štandovi, gde će posetioci moći da se edukuju o značaju recikliranja, kao i da se priključe akciji i da na licu mesta odlože ambalažni otpad u odgovarajuće kante.
Kompanija Sekopak poziva sve posetioce Dejvis kupa da recikliraju ambalažni otpad tako što će staklene flaše, limenke, plastične čaše, kao i kartonski otpad ubacivati u Sekopak kante, različitih boja, a koje će biti raspoređene na najprometnijim mestima u Kombank areni i posebno označene. Sekopak će na Dejvis kupu uspostaviti sistem za upravljanje ambalažnim otpadom koji će se sastojati od šest kompleta od po tri kante kapaciteta 120 litara. Ambalažni otpad prikupljen tokom trajanja turnira odnosiće JKP “Gradska čistoća”. Kompanija Sekopak imaće i svoj štand, na kome će edukatori informisati posetioce o važnosti recikliranja ambalažnog otpada i zaštiti životne sredine.
Sekopak je osnovala srpska industrija, koja se zalaže za usklađivanje zakonskih okvira u oblasti ambalaže i ambalažnog otpada sa zakonima iz ove oblasti koji postoje u Evropskoj uniji, sa osnovnom delatnošću uspostavljanja održivog sistema upravljanja ambalažnim otpadom. Osnivači Sekopak-a su kompanije sa vodećom pozicijom u srpskoj industriji, poput Ball Packaging Europe, Coca Cola HBC, Fresh and Co, A&P (Pepsi), Knjaz Miloš, Carlsberg Srbija, Tetra Pak Production, Apatinska pivara, Bambi Banat Koncern.
Sekopak je generalni zastupnik simbola „Zelena tačka“, koji govori o tome da je za ambalažu, koja nosi ovu oznaku, proizvođač postupio odgovorno i obezbedio zbrinjavanje iste u skladu sa važećim zakonima. U saradnji sa svojim klijentima, cilj kompanije je da ponudi kvalitetnu uslugu i rešenja, kao i da se minimalizuje uticaj ambalažnog otpada na životnu sredinu i životni prostor.