adidas menja lice maloprodaje sa inovativim ‘adidas NEO’ interaktivnim šoping iskustvom. Adidas je proslavio nagradu, Zlatnog  lava, koju je osvojio na šezdesetom Kanskom festivalu u kategoriji  ‘Cyber – Digital Solutions’  za fantastični proizvod - adidas NEOšopingizlog.

Brend adidas NEO doveo je izlog kupovinu na viši nivo, uz interaktivni digitalni window koncept koji omogućava da se potrošači povežu uz pomoć smartfona, kako bi olakšali kupovinu bez korišćenja aplikacija ili skeniranja QR kodova. adidas je fokusiran da pomogne mladim fanovima brenda, da pokrenu njihov potencijal i obogate svoja iskustva kroz ovaj brend.

adidas NEO šoping izlog takođe je dobio priznanje Srebrnog lavau ‘Cyber – User Experience ’kategoriji, dva Bronzana lava u ‘Media Digital - media and mobile device `kategoriji, i još jednog Bronzanog lava u ‘Mobile - creative use ’kategoriji, dok je ušao u uži izbor u ‘Innovation’kategoriji.

Direktor odeljenja Global Retail Environments Brand u adidasu, Ted Mager, izjavio je “adidas neprestano teži da bude izvrstan u inovacijama i napredovanju kada je u pitanju doživljaj potrošača, tako da smo neverovatno ponosni na ove nagrade za naš adidas NEO šopingizlog. Želeli smo da oživimo digitalnu trgovinu u našim radnjama na uverljiv način, i da animiramo naše potrošače. Osećamo da smo sa  NEO izlogom to učinili na inventivan i kreativan način, na koji nije dan drugi brend nijeuspeo da odgovori.”