Sa zadovoljstvom Vas pozivamo da prisustvujete dvodnevnom seminaru Veštine prezentacije, naprednom programu usavršavanja za menadžere, koji će se održati 13. i 14. septembra 2012. U okviru ovog seminara naprednog nivoa imaćete priliku da čujete četiri predavanja: Držanje govora, Prezentacija bez upotrebe Power Point-a, Pravljenje Power Point prezentacije i Medijski nastup. Seminar je namenjen menadžerima internih i eksternih komunikacija, odnosa s javnošcu, marketinga, prodaje, koji žele da usavrše svoje veštine prezentovanja i iskoriste ih za postizanje boljih poslovnih rezultata.

Seminar će se održati u prostorijama agencije Represent
Communications, Kosovska 10, Beograd.
Cena programa je 350 evra (u dinarskoj protivvrednosti) + PDV.
Rok za prijavu je petak, 10. septembar 2012.


DRŽANJE GOVORA / PREZENTACIJA BEZ UPOTREBE POWER POINT-A
CILJ TRENINGA je savladavanje veština javnog nastupa i tehnika kreiranja ključnih poruka u skladu sa postavljenim ciljevima, godišnjom strategijom i definisanjem ciljnih javnosti kojima se poruke šalju. CILJ TRENINGA je predstaviti osnovne tehnike i veštine koje se koriste prilikom izlaganja pred
različitom publikom.

Nataša Ristić je starija konsultantkinja za odnose s javnošću u Centru modernih veština i voditeljka emisije Žene.Radila je kao novinarka i urednica na televizijama B92, Pink, BK i Trećem kanalu. Nakon dugogodišnjeg novinarskog i uredničkog iskustva, Nataša se specijalizovala za edukaciju iz oblasti komunikacije, odnosa sa javnošću i unapređenja javnog nastupa i proteklih deset godina realizovala je veliki broj treninga za javni i privatni sektor. Sertifikovani je predavač Londonske škole za odnose s javnošću.

Maja Gabrijan u agenciji Represent Communications vodi HR sektor poslednje tri godine, a pre toga se bavila razvojem treninga interno i eksterno. Maja je sertifikovani predavač Londonske škole za odnose s javnošću (London School of Public Relatioons) i Coach Akademije za coaching iz Velike Britanije (Academy of Executive Coaching). Njene ključne teme obuka su iz oblasti razvoja ljudi i komunikacije: lični razvoj menadžera, upotreba coaching modela, motivacija, retorika i prezentacijske veštine, coaching, krizna komunikacija, timski rad. Neki od klijenata sa kojima je radila su Telenor, Delta Generali, Bambi, CIDA, Novosadski sajam, KPMG, PharmaSwiss, KBC banka, Procredit banka, Eurobank EFG, OTP banka, Unicredit Bank, NALED, itd. Zvanje diplomiranog politikologa za novinarstvo i komunikologiju stekla je na Fakultetu političkih nauka u Beogradu. Bavila se novinarstvom, radila u Građanskom savezu Srbije kao šef informativne službe, a zatim i kao PR ministra inostranih poslova SCG (od 2000. do 2003. godine). Član je Upravnog odbora Fonda Maja Maršićević-Tasić koji dodeljuje nagradu Osvajanje slobode.

TEME
• Argumentacija
• Tehnologija strukture govora
• Retorički vrhunac
• Kompozicija govora
• Najčešće greške
• Dobri govornici

TEME
• Prednosti odnosa lice u lice
• Struktura i upravljanje prezentacijom
• Šta je dozvoljeno od pomagala
• Moderiranje i odgovaranje na pitanje
• Različiti tipovi prezentacije (vreme, publika,
ciljevi)


PRAVLJENJE POWER POINT PREZENTACIJE MEDIJSKI NASTUP
CILJ TRENINGA je predstavljanje osnovnih koraka u pravljenju Power Point prezentacije koja ima
sve potrebne elemente kako biste privukli pažnju publike i ostvarili ciljeve kompanije u kojoj radite.

Lana Andrić od 2007. godine radi u agenciji Represent Communications, danas vodi sektor edukacije. Pre nego što je postala deo tima koji pruža usluge edukacije velikom broju kompanija, organizacija i institucija, bila je deo tima koji je učestvovao u građenju reputacije nekoliko klijenata agencije. Ima iskustvo u držanju treninga na teme medijski nastup, prezentacijske veštine, tehnike i alati u odnosima sa javnošću, odnosi sa klijentima, krizna komunikacija i lični razvoj menadžera. Sertifikovani je predavač Londonske škole za odnose s javnošću. Pre dolaska u agenciju Represent Communications Lana je radila kao novinarka televizije B92.

Miloš Milovanović od 2005. godine radi na TV B92 kao reporter i prezenter informativne redakcije, novinar i voditelj jutarnjeg programa. Već tri godine drži predavanje Trening medijskog nastupa kroz simulacije intervjua. U saradnji sa Kancelarijom za mlade grada Beograda drži obuku za javni nastup za mlade Neki Fini Ljudi, a sa Kolarčevom zadužbinom u okviru projekta Beogradizacija Beograda vodi malu školu Kako se sluša koncert, koja predškolce i školarce upoznaje sa pripremama za koncert, istorijatom zadužbine i pravilima ponašanja na koncertu. Kao novinar radio je i na televizijama Studio B i BK.

TEME
• Definisanje teme prezentacije
• Definisanje ciljeva i raspoloživog vremena
• Struktura prezentacije
• Vrste prezentacija
• Razlika između dobre i loše prezentacije
• Uvod, razrada i zaključak
nastupu
• Off the record komunikacija
• No comment
• Bridging tehnika
• Kako sa teškim novinarima


MEDIJSKI NASTUP
CILJ TRENINGA je osposobiti različite nivoe govornika za nastupe u medijima i predstaviti sve elemente koje je potrebno da savladate kako bi bili zadovoljni vašim nastupom u medijima.

TEME
• Priprema govornika za nastup u medijima
• Standardi oblacčenja i ponašanja u javnom


VREME PREDAVANJE PREDAVAČ -13.09.

09.30 – 10.00 Okupljanje i registracija polaznika Organizatorka, Iva Crvak

10.00 – 11.30 Držanje govora Nataša Ristić, Centar modernih veština

11.30 – 11.45 Pauza za kafu

11.45 – 13.15 Držanje govora Nataša Ristić, Centar modernih veština

13.15 – 13.45 Pauza za ručak

13.45 – 15.15 Prezentacija bez upotrebe Power Point-a Maja Gabrijan, Represent Communications

15.15 – 15.30 Pauza za kafu

15.30 – 17.00 Prezentacija bez upotrebe Power Point-a Maja Gabrijan, Represent Communications


VREME PREDAVANJE PREDAVAČ - 14-09.

10.00 – 11.30 Pravljenje Power Point prezentacije Lana Andrić, Represent Communications

11.30 – 11.45 Pauza za kafu

11.45 – 13.15 Medijski nastup Miloš Milovanović, RTV B92

13.15 – 13.45 Pauza za ručak

13.45 – 15.15 Medijski nastup Miloš Milovanović, RTV B92