Mladi koji žele da steknu internacionalno iskustvo u jednom od najvećih svetskih veleprodajnih lanaca, METRO Cash & Carry, imaju priliku da učestvuju u projektu Ready2Lead! Prijave traju od 15. do 31. maja 2015. Za učešće u projektu mogu se prijaviti svi koji su u protekle tri godine diplomirali ili stekli master diplomu. Prednost će imati kandidati koji su tokom studiranja učestvovalli u vannastavnim aktivnostima u okviru kojih su koristili engleski, ili su već imali priliku da steknu internacionalno iskustvo.

Odabrani kandidat iz Srbije pridružiće se kandidatima iz 26 METRO zemalja koji će učestvovati u dvogodišnjem školovanju i programu pripreme za preuzimanje menadžerskih funkcija unutar METRO Grupe. Edukacija i sticanje praktičnog iskustva odvijaće se u Srbiji i u inostranstvu, uključujući i Diseldorf gde se nalazi centrala kompanije METRO Cash & Carry.

Zainteresovani kandidati mogu poslati svoje radne biografije i motivaciono pismo do 31. maja na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.. Neophodno je da navedeni materijali budu napisani na engleskom jeziku.

Nakon prve faze odabira na osnovu radnih biografija i motivacionih pisama, uslediće intervjui s predstavnicima Odeljenja ljudskih resursa METRO Cash & Carry Srbija. Celokupni proces selekcije trajaće do sredine juna pri čemu edukacija odabranog kandidata iz Srbije započinje na jesen 2015. godine.

METRO Cash & Carry Srbija (www.metro.rs) započeo je sa poslovanjem početkom 2005. godine. Danas kompanija posluje širom Srbije sa 7 distributivnih centara u Beogradu (na lokacijama Krnjača, Zemun i Vidikovac), Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu, Subotici i tri METRO po meri objekta - METRO po meri u Šapcu, Požarevcu i Užicu. METRO Cash & Carry je prisutan u 26 zemalja širom sveta sa preko 700 distributivnih centara i više od 120.000 zaposlenih. Kompanija je u 2012. ostvarila prodaju u iznosu od oko 32 milijarde evra. METRO Cash & Carry je prodajna linija METRO Grupe, jedne od najvećih internacionalnih trgovačkih kompanija.

U 2012. godini Grupa je ostvarila prodaju od oko 67 milijardi evra, broji oko 280.000 zaposlenih i posluje sa preko 2.200 centara u 32 zemlje. Snagu METRO Grupe čine prodajne linije koje nezavisno posluju na tržištu: internacionalni lider u veleprodaji METRO/MAKRO Cash & Carry, Real hipermarketi – maloprodajne trgovine prehrane, Media Markt i Saturn – evropski tržišni lideri specijalizovani za trgovinu na malo medijskim i drugim električnim uređajima i Galeria Kaufhof – moderne robne kuće.

Više informacija na: www.metrogroup.de