U saradnji sa Privrednom komorom Beograda juče je u njihovim prostorijama održana radionica na temu rešavanja problema u timovima. Radionicu je održao na engleskom jeziku Hans Buster, organizacioni psiholog poreklom iz Holandije koji je svoja znanja i iskustva preneo učesnicima iz kompanija u privatnom i javnom sektoru. Prisutnima su na interaktivan način predstavljene razlike između različitih alata koji se koriste u građenju i poboljšanju timova i dinamike grupa.
Učesnici iz različitih industrija kao što su IT, farmacija, transport, telefonija su primljena znanja primenili na licu mesta kroz rad u grupama na studijama slučaja koje im se trenutno dešavaju u kompaniji. Na taj način su zajedničkim snagama osmišljavali strategije i taktike kako da prevaziđu konkretne izazove sa kojima se susreću u svojim timovima na radnom mestu.
“Loše funkcionisanje dva tima iz različitih odeljenja u kompaniji često proističe iz drugačijih perspektiva koje osobe imaju na određenu temu i potom iz nekvalitetne komunikacije. Svakoj osobi morate pristupiti na odgovarajući način. Neko je, na primer, motivisan da postigne ciljeve, a neko da izbegne probleme. Zato svoj jezik treba da prilagodite pojedincu kako biste realizovali što bolje rezultate”, objasnio je Hans Buster, direktor firme Synergy Talents.
“Vrlo često možete videti da kompanije organizuju team building događaj i onda podstiču svoje zaposlene da se takmiče među sobom. Ne vidim ništa loše u takmičenju i kompetitivnosti, ali smatram da je neophodno da se zaposleni takmiče zajedno protiv trećeg faktora, kao što su vreme, novac ili vaša konkurencija, kako ne bi radili jedni protiv drugih već jedni sa drugima“, podelio je Hans Buster.
Ono što se može zaključiti iz jučerašnjeg događaja je činjenica da je timski rad kontinuirani proces i napredak je uvek moguć i poželjan. Rast i razvoj su ključ svega, jer sve što stagnira ili nazaduje, na kraju propada i nestaje.
U narednom periodu u Privrednoj komori Beograda biće održane brojne radionice na teme kao što su motivacija zaposlenih, komunikacione veštine dobrih lidera, upravljanje teškim ljudima i slično.