Nova Schwarzkopf internet stranica
Već generacijama, Schwarzkopf nudi stručne savete i ideje svima koji vode računa o svojoj kosi. U doba internet revolucije, Schwarzkopf lansira digitalni izgled 21-og veka na sasvim novoj internet stranici u Srbiji koja stavlja korisnika u sam centar.

Schwarzkopf stranica ponudiće posetiocima redovno ažurirane novosti koje se tiču frizura i oblikovanja kose, trendova i životnih stilova, saveta i uputstava, priča o slavnim ličnostima, kao i odgovora na konkretna pitanja koja će pomoći da svako pronađe idealan proizvod za sebe.

Uz savete koji se ne mogu pronaći u klasičnim brošurama i katalozima, posetioci će poželeti da se vrate na Schwarzkopf stranicu svakoga dana kako bi saznali najnovije vesti i govorkanja.

Nova internet stranica http://www.schwarzkopf.rs namenjena je, kako ženama, tako i muškarcima, i startuje u decembru ove godine.

Schwarzkopf stranica ponudiće ekskluzivan i kvalitetan urednički sadržaj koji istražuje stilove, bojenje, negu i oblikovanje kose. Teme će se baviti najnovijim izgledima sa modne piste, informacijama o najnovijim frizurama, kao i detaljnim savetima za negu i bojenje kose.

Glavni cilj pokretanja internet stranice, upravo je informisanje čitalaca kao jedan od glavnih strateških ciljeva Schwarzkopf-a. Uz pomoć preglednog menija, posetioci će moći da posete različite nivoe redizajnirane internet stranice kad god požele.

Urednički tim Condé Nast Digital izdavačke kuće, koja izdaje prestižna izdanja kao što su Vogue i GQ,  biće zadužen za uređivanje sadržaja Schwarzkopf stranice, dok će svi prilozi sa sajta moći da se podele sa prijateljima i kolegama preko društvenih mreža kao što su Facebook, Tweeter i Delicious.

„Agresivne reklamne poruke više nisu od važnosti u eri društvenih mreža“, kaže Frenk Horn, Schwarzkopf direktor za međunarodni digitalni marketing, i dodaje: Novim izgledom naše web stranice želimo da ponudimo informacije svakome koga interesuju frizure, stilizovanje i kosa uopšte“.

Za savete, trendove i inspiraciju, ulogujte se na www.schwarzkopf.rs


Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: detergenti i kućna hemija, kozmetika i adhezivi i tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava oko 48.000 ljudi, a u fiskalnoj 2010. godini ostvario je prodaju od 15,092 milijardi evra i operativni profit od 1,862 milijardi evra. Henkelove preferencijalne akcije uvršćene su u nemački berzanski DAX indeks, dok se kompanija nalazi na Fortune listi 500 vodećih svetskih kompanija.