Kiehl's otvorio svoja prva vrata u Srbiji!

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Prvu Kiehl's prodavnicu u Srbiji otvorile su tri dame, urednica Aida Đedović, pevačica Ana Stanić i sportiskinja Ivana Maksimović Andjušić. Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.

U svim su Kiehl’s prodavnicama načela klasične apoteke su protkana modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima brenda u njujorškoj četvrti Ist Vilidž. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posetitelji se upoznaju sa dugom istorijom i ekscentričnim karakterom brenda: svuda se mogu videti tragovi duge Kiehl’sove tradicije, uključujući fotografije originalne lokacije glavne prodavnice u Njujorku, porodice osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Istorijski elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu videti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dve u potpunosti iste prodavnice, ali sve odišu Kiehl’sovom bogatom apotekarskom tradicijom.

Kiehl’sova prodavnica u Beogradu lokalnoj zajednici će doneti dašak originalne njujorške apoteke u prodajnom prostoru Ada Mall šoping centra. Ada Mall je nedavno otvoren, moderan tržni centar koji se prostire na površini od 90.000 kvadrata.

„Izuzetno se radujemo što ćemo služiti zajednici grada Beograda u okruženju nove i prve Kiehl’s prodavnice. Uvek se trudimo da naše voljene proizvode prezentujemo sa velikom pažnjom i brigom za individualne potrebe kupca, što odražava našu dugogodišnju apotekarsku tradiciju,” izjavila je Šeril  Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.

Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodavnica, Kiehl’s Since 1851 ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima u preko 65 zemlje sveta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja je upoznat sa načinom usluživanja kupaca koji praktikuje brend, pa je uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavnicama i na novom prodajnom mestu u Beogradu će se promovisati naša inicijativa „isprobajte pre kupovine”, pokrenuta još pre mnogo godina u našoj glavnoj prodavnici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši verne obožavatelje.

„Kiehl’s veruje u učinkovitost svojih formula i ulaže izuzetne napore kako bi oblikovao režime nege u skladu sa individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja apotekarska tradicija i tradicionalno širok spektar usluga ogleda se u programu deljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša misija je usluživanje kupaca u skladu sa njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative se već godinama sprovode sa izuzetnim uspehom,” izjavila je Šeril Vitali, Kiehl’ova glavna direktorka za svetska tržišta.