Na jedanaestom međunarodnom festivalu drama i serija – FEDIS, koji okuplja najznačajnije glumce i autore domaćih i regionalnih drama i serija, ali i ostale radnike iz oblasti kulture – serija „Tajne vinove loze“ odnela je prestižnu nagradu za najgledaniju seriju. Ovo ostvarenje potpisuju produkcije Telekom Srbija i MetRo Productions, a nagradu su primili izvršni producent i kreator serije Dejan Karaklajić i Jasmina Lakobrija iz Telekoma Srbija. „Izuzetno smo ponosni na dosadašnja ostvarenja i ova nagrada, kao i veliki broj nominovanih serija koje dolaze iz naše produkcije, govore u prilog tome da smo na pravom putu i da gledaoci prepoznaju kvalitet. Nagrada nas inspiriše da i ubuduće pomeramo granice i proizvodimo još kvalitetniji sadržaj“, izjavila je Jasmina Lakobrija, šef Službe za produkciju u Telekomu Srbija.
Nagrada za najgledaniju seriju nije jedina koju je „Tajne vinove loze“ ponela na ovogodišnjem festivalu, budući da je posthumno nagrađen kompozitor Zoran Simjanović za muziku u ovoj seriji.
Dejan Karaklajić, producent i kreator serije je povodom ove prestižne nagrade izjavio: „ Tajne vinove loze su postigle ono čemu smo svi mi, stvaraoci serije, težili. Uspeli smo da od serije koja se bavi poljoprivredom, uzgajanjem vinove loze i pravljenjem vina, napravimo interesantnu seriju. Pretekst Mirjane Bobić i rad sa timom pisaca, na čijem čelu su bili, i u drugoj polusezoni ostali, Iva Mitrović i Marko Popović sa kreativnim producentom Markom Manojlovićem, kao i sjajan glumački tim sa Slobodom Mićalović i Vojinom Ćetkovićem na čelu, doprineo je velikoj gledanosti. Sa zadovoljstvom snimamo nastavak, drugi deo prve sezone od 36 epizoda“.
Potvrdu kvaliteta rada, produkcijska ekipa kompanije Telekom Srbija dobila je u činjenici da, od 13 domaćih serija u konkurenciji za „Zlatnu antenu“, više od polovine nominovanih dolazi iz ove produkcije. Pored nagrada koje je dobila serija „Tajne vinove loze“, nagrade za najbolji kostim i najbolju režiju pripale su Jeleni Stolici i seriji „12