U okviru svoje kampanje “Cities of the world”, Heineken® je okupio šest različitih kultura i atmosfere Njujorka, Londona, Amsterdama, Berlina, Šangaja i Rio de Ženeira, i to u centru Beograda! Ekskluzivna „Heineken:Open Your City“ žurka otkrila je jedinstvene tajne šest svetskih metropola i donela nesvakidašnji doživljaj brojnim gostima.
Jedinstveno Heineken® iskustvo okupilo je mnogobrojne poznate ličnosti različitih profesija, a među njima našli su se saksofonista Nikola Demonja, grafički dizajner Slavimir Stojanović,maneken Vladimir Vuksanović, glumac Bojan Perić, fotograf Nebojša Babići mnogi drugi, a za dobru atmosferu zaduženi su bili DJ Goran Starčević i Dada Selectah. Osim što su svi uživali u najfinijem ukusu Heineken® piva, složili su se u jednom, a to je da Beograd svojim spojem originalne zabave i kulture, te mističnošću i avanturom koju nudi, stoji rame uz rame sa najvećim svetskim metropolama.
Heineken® kampanja „Cities of the world“ ima za cilj da inspiriše ljude da promene svoje ustaljene navike, kako bi otkrili nešto novo, ali i otključali tajne gradova u kojima žive.