Kompanija Delta Sport, generalni zastupnik brenda Nike je velikom trkom kroz zgradu BIGZ-a, je lansirala novu kampanju #RUNFREE čiji je cilj da promoviše slobodno trčanje, zdrav i aktivan način života, kao i uključivanje što većeg broja ljudi u takav vid rekreacije. Poznati atletičar Emir Bekrić je, zajedno sa velikim brojem trkača iz Nike Running kluba, trčao od ulaza u impozantnu građevinu, kroz njene prostrane hodnike, sve do kafića „Čekaonica“ na VII spratu. Među trkačima su bile glumice Tamara Dragičević i Nina Janković, kao i maneken Vladimir Vuksanović, kojima su sport i trčanje sastavni deo života.
Organizovanjem trke u nekada najvećoj zgradi u regionu, sada spomeniku kulture, Nike želi da probudi maštu trkača, i da ih inspiriše da trče na najneobičnijim lokacijama. Iako je vreme prolaska kroz cilj bilo u drugom planu, takmičarski duh među učesnicima, koje su na pravi put navodili perkusionisti raspoređeni po zgradi, nije izostao.
„Svetski trend gradskog trčanja u novoj kampanji #RUNFREE dobija novu dimenziju – trčanje pored rekreacije postaje i zabava. Drago mi je što su i članovi sve brojnijeg Nike running tima podržali ideju i što sve veći broj ljudi, u saradnji sa kompanijom Nike, promoviše zdrave vrednosti kojima bi svi trebalo da težimo“, izjavio je Nike brand manager, Nenad Mirković. On je dodao da je svako slobodno trčanje novo i nezaboravno iskustvo i nešto što svako sebi može da priušti, kao i da se rekreira, ali pre svega zabavi.
Premijerna #RUNFREE trka svrstala je Beograd rame uz rame sa najvećim svetskim metropolama gde se gradsko trčanje smatra omiljenim vidom rekreacije. Nike će kroz niz događaja i trka na neuobičajenim mestima u okviru #RUNFREE kampanje, takođe promovisati i svoj novi model posebno dizajniranih patika za trčanje Nike Free 5.0+. Kampanju #RUNFREE mozete pratiti i na Facebook stranici facebook.com/NikeRunningSrbija.